woensdag 7 december 2011

December daily ~ 7 ~

 Naast alle mooi woonbladen die er zijn en waar ik in deze tijd graag in blader, haal ik veel inspiratie uit jullie blogs...


In deze tijd van het jaar kijk ik ook graag rond op de buitenlandse blogs die ik volg. In mijn side-bar heb ik een apart item met buitenlandse en dan voornamelijk Scandinavische blogs en als ik daarop ga klikken blijf ik kijken en doorklikken......

Zulke mooie, vaak witte, interieurs met Scandinavische kerstversieringen. Mooie kleine dennenboompjes, heel veel kleine rode accenten.....een heel winters gevoel krijg ik ervan.
En ze beginnen vaak ver voor de Kerst want er is geen Sint om op te wachten!
Meestal al in de adventsperiode en nu wordt het steeds meer Kerst!
Echt genieten!

Even wat geleende plaatjes ter inspiratie.





 En bij het zien van deze post over Kerst in New York, riepen m'n dochter en ik: "dit willen wij ook!"


Heerlijk om op deze manier even de wereld over te gaan!
Ik ga wel pen en papier naast m'n computer leggen want ik zie zoveel leuke ideeën voorbijkomen en wil toch ook wel wat gaan uitvoeren...

Tot morgen dan maar weer?



22 opmerkingen:

  1. heerlijke plaatjes kijk me ogen uit op alle blogs maar vooral de buitenlandse vind ik prachtig ....lekker rustig van stijl somber maar mooi hou ik wel van ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ook zo van het 'surfen' over de wereld en idd ben ook dol op de scandinavische......
    en veel duitse blogs maar ook veel nederlandse...
    Heerlijk weer voor zo'n tochtje...
    Fijne middag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Zo zeg, wat een leuke ideeën allemaal. Ik moet er maar niet aan beginnen, al die Scnadinavische blogs, want dan zit ik hier helemaal dag en nacht, en dan komen mijn projecten nooit af...
    Beetje rood is toch wel erg leuk...
    Succes met uitsorteren van wat je wilt gaan doen...
    Tot morgen,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je het niet noteert, vergeet je het inderdaad snel, dat is tenminste ook mijn eigen ervaring. Nederlandse en buitenlandse blogs zijn heerlijke bronnen van inspiratie, al gaat mijn aandacht vooral uit naar de Nederlandse blogs omdat ik anders helemaal niet meer achter mijn pc vandaan kom hihi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Jolanda,
    Het is een heerlijke sfeer en ik ben super benieuwd wat je er allemaal van gaat maken hoor!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja...... ik kijk ook graag op mooie buitenlandse blogs...hier bij deze sites die je even uitlicht ken ik er maar één van...een goede tip van je om het even te noteren, wat anders vergeet je ze ook zo maar weer...Bedankt dat je deze tip....
    groetjes...elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zo leuk, over de grenzen kijken.

    Je ziet zoveel leuke creaties en soms kan het zo anders zijn en zo mooi.

    Ik heb genoten van deze mooie post.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijke sfeer op je blog.... ik ben er morgen weer!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sfeerfoto,s.
    Zo heeft elk land zijn eigen sfeer.
    Ook engelse blogs zijn rond om kerst erg bijzonder.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ik ben ook gek op de Scandinavische sfeer! Ik probeer dat ook een beetje in mijn huis door te voeren.
    Zal eens gaan kijken op de blogs die je aangaf!

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ideetjes genoeg,dus.
    Ik vind de scandinavische sfeer ook erg mooi.
    Met veel warmte en gezelligheid.
    Ik ben benieuwd,wat je precies gaat doen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk hoor kijken in Scandinavië, wij waren er vorige week en at geniet je dan in het land zelf, de blogs die je liet zien, heerlijk...inspiratie genoeg en dan vooral die sneeuw:))

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn dochter zit nu al 4 maanden in Noorwegen en we hebben in echte noorse huizen mogen kijken. Het ziet er inderdaad zo sfeervol uit! Volgend jaar wordt bij mij ook alles wit!! Ik kan niet wachten! groetjes van petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik hou ook zo van de scandinavische sfeer.. ga zo even op een paar blogs kijken die in je side-bar staan, even lekker sfeer proeven!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om allerlei inspiratie op te doen op de diverse blogs, ook ik kijk in deze tijd van het jaar veel op scandinavische blogs; fijn om zoveel leuke dingen langs te zien komen, allemaal uitvoeren gaat helaas niet lukken...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk hè, zoveel inspiratie! Alleen loopt je hoofd er soms van over, dan wil je alles wel en dan nog het liefst tegelijk ook! Leuke plaatjes laat je ons zien, een paar blogs kende ik nog niet, dus tijd om er even aan te waaien!
    Tot morgen!Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kan ook zo genieten van de buitenlandse blogs heerlijk......tot morgen !!...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik houd ook van de Scandinavische blogs, er heerlijk doorheen dwalen.
    Ik vraag me wel eens af waarom de kerstversieringen eigenlijk niet gewoon op de eerste advent kunnen beginnen. Wordt Sinterklaas nog sfeervoller.

    Hartelijke groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En toch heel eerlijk vind je de bovenste foto, je eigen foto het allermooiste, sfeervol!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik gebruik voor dit soort stukken ,zogenaamde midi deoc's ,dat zijn langwerpige plastic bakjes met oasis erin .Ze zijn ook van oasis.
    Ik beplak de zijkanten met schors ,zodat het bakjes weggewerkt is en dan maar opmaken.
    Mooie takken ,katoenpluis ,eucalyptus ,veel steken maar ik gebruik ook veel het lijmpistool.
    Mocht je nog meer willen weten vraag gerust.

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda, wat een hoop inspiratie kunnen we toch zomaar bij onze blogvriendinnen over de hele wereld vinden. Leuke links heb je erbij gezet, ik ga meteen even neuzen. Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...