donderdag 8 december 2011

December daily ~ 8 ~


Druk, druk, druk op m'n werk bezig met de voorbereidingen voor Kerst op school. We gaan weer leuke nieuwe dingen doe, ik kom er vast nog wel op terug.
Maar hierdoor dus gistermiddag pas weer even tijd en zin om wat leuks in m'n eigen huis te doen!


Het is toch weer rood geworden....


Het boompje kenden jullie al en de vogeltjes ook.....



Maar nu met de lampjes en wat kleine strikjes is die helemaal af! 


Het is een hele gezellige kersttafel geworden met de kaarsjes en lichtjes ....  


En ook buiten zijn de eerst lichtjes aan, zo gezellig nu het 's middags al vroeg donker wordt...


Vandaag de laatste dag gewerkt deze week en ik heb leuke dingen voor de komende dagen gepland staan.


Dus ik hoop jullie morgen weer te zien!


27 opmerkingen:

  1. tis een prachtig hoekje geworden wat zijn die vogeltjes toch leuk.....geniet lekker van je vrije dagen een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk je boompje! Vind je doorkijkje van buiten naar binnen trouwens ook erg sfeervol. De lichtjes voor buiten heb ik al liggen, nu nog even een goed momentje (lees: droog en stormvrij) vinden om daar aan de slag te gaan.

    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je boompje is prachtig geworden met de lichtjes en strikjes erin en wat een gezellig binnenkijken. De verlichte buxusbol staat ook sfeervol.
    Wens je een fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden je boompje. Rood hoort ook echt bij kerst. Hier hebben we rood en wit. Met beertjes. (De kinderen hebben de boom opgetuigd)
    Prettige avond, Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jolanda,
    Nou, ik ben nu al benieuwd naar wat je ons morgen laat zien hoor... Dit vind ik in ieder geval al helemaal geweldig. Geen rood voor ons in huis, maar op deze manier kan ik er toch even van genieten, want ik vind het stiekum toch wel heel leuk...
    Fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O dat ziet er al heel sfeervol en kerstig uit mooi hoor lekker sfeertje. Fijne avond,

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er al heel gezellig uit hoor!! tot morgen !!....liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo gezellig met rood! ik vind het prachtig!

    fijne avond!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er mooi uit en wat gezellig de foto van buitenaf genomen.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt het al zo gezellig, dat één boompje al zoveel sfeer geeft, mooi is dat toch.
    Geniet van je avond.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er wel heel gezellig uit zo, mooi toch dat je lekker doet wat jij mooi vind. Het is jouw huis en jouw sfeertje, geniet er maar lekker van.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo gezellig....rood is en blijft toch ook de ultieme kerst kleur vind ik altijd......
    Mooi ook met de strikjes als finishing touch.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk geworden je boompje met rode versieringen. Lichtjes buiten vind ik ook altijd erg gezellig.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk sfeertje. Gezellig met al die lichtjes,strikjes en vogeltjes een sfeervol kersthoekje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk dat je vanaf eind deze week al vrij bent Jolanda. Stiekem ben ik een klein beetje jaloers ;-)! Ik moet nog ruim een week! Het ziet er gezellig bij je uit met de boompjes en de lichtjes. Wij zijn gisteren ook begonnen :-)

    Een gezellige avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lief die vogeltjes en al die lichtjes
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een sfeervol geheel Jolanda, ik hoop aankomend weekend ook wat lichtjes in de woonkamer aan te brengen!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha die Jolanda, ik ben net weer terug uit veel kerstsfeer, we hebben genoten!!!!!
    Maar wat is dat nou, ga je voor rood??????????
    Ik dacht dat je met de kerst bij het turquoise zou blijven??????
    Moet ik toch nog even terug om jou kerstcadeautje te ruilen.................
    Wordt vervolgd.....
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk boompje en ik heb ook weer gekozen voor een beetje rood, bij is hij prachtig versierd echt sfeervol...groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig zeg, morgen kom ik weer even kijken! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief boompje.
    Je hebt er een leuke hoek van gemaakt.
    En ja,links en rechts zie ik steeds meer kerstbomen in huizen staan.
    Dat vind ik dan zo gezellig.
    Ik kom morgen weer koekeloeren hier.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hou een plekje voor je vrij hoor :) fijn weekend

    Kram/Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jolanda
    Dank je wel voor je reactie!
    Wat gezellig bij je! Ik vind de vogeltjes geweldig!
    Fijn weekend toegewenst
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief boompje....supersfeertje hoor...

    Gezellig weekend, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk gedaan dielieve rode strikjes.. mooi en sfeervol.

    Liefs en een fijn weekend,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ziet er allemaal gezellig en sfeervol uit in de donkere dagen voor Kerst.
    Maar vergeet vooral niet om af en toe ook even rustigaan te doen...(druk,druk,druk)in de aanloop naar Kerst...anders ben je straks met de feestdagen aan het eind van je Latijn;-)

    Fijn weekeind en liefs!!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dag Jolanda,
    Ziet er warm en sfeervol uit. Mooie foto's heb je er van gemaakt. Leuke tijd hè, ben gisteren wezen kerstshoppen op Landgoed Mariënwaerdt, zo leuk. Echt de moeite waard!
    Fijn weekend en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...