zaterdag 17 december 2011

December daily ~ 17 ~

De sauna was heerlijk en kwam precies op het juiste moment. We waren in de Zwaluwhoeve en alles was zo leuk verlicht buiten....lampjes overal en dan de stoom van de bubbelbaden erbij....sprookjesachtig.
Ik kon helaas geen foto's maken:) Maar het sfeertje was blogwaardig.

En hebben jullie het gezien...al dag 17! 
Over de helft van m'n December daily's...

Ik mag m'n 300e volgster verwelkomen, het blog The Loft van Amy, welkom!
Vanzelfsprekend welkom aan alle nieuwe volgsters die me sinds deze 'December daily's' zijn gaan volgen. Ik hoop dat jullie het gezellig vinden hier en ik ben dol op reacties, dus laat het me weten!

Zoals beloofd: vandaag gaan we de boom in!


De boom mocht niet te breed zijn maar wel hoog, dat was even zoeken maar we hebben 'm dus gevonden!





In de boom geen echte kerstballen. Ik ben dol op engeltjes met kerst en zeker ook in de boom.
Ieder jaar vliegen er weer een paar nieuwe in....
De houten engel met trompet nam ik bij Verrassend Goed mee en de witte gehaakte zijn gewoon van B.lokker!




 Ik ben weer dik tevreden dit jaar.



Fijne avond en tot morgen...


18 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk jou Engelenboom !!
    Niet te breed wel hoog....ja probleemgevalletje, haha
    Als hier een echte staat die te groot is,knip ik 'm gewoon in model, hahaha

    Geniet ervan hé !!

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt met recht tevreden zijn, het is een ECHTE kerstboom, ook zonder ballen. Bij mij is er dit jaar ook geen bal aan ;O) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn zo'n dag heerlijk ontspannen Jolanda en wat heb je een mooie Kerstboom met al die engeltjesversiering.
    Leuk om te zien hoe iedereen hier in blogland haar eigen draai aan de kerstboom geeft.
    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kom net uit de tuin lekker rozig en huis aan kant en dan.....word ik getrakteerd op dit moois:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Jolanda, fijn dat je zo genoten hebt. Ook weer lekker bijgetankt?
    Je hebt een mooie boom. Volgens mij worden de engeltjes elk jaar populairder. Maar ze zijn wel leuk.

    Fijn weekend,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb ze ook, die geweldige gehaakte engeltjes van de Blokker.... had ze al vaker gezien op allerlei woon- web winkels, alleen dan wel een tikkeltje duurder....Dan ben je er extra blij mee als je er dan zo tegenaan loopt!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Ik herken ook een paar engeltjes van de winkel van Lia. Daar ben ik vandaag geweest. Leuk dat de winkel precies is zoals jouw en haar foto´s die weergeven. We hadden het heel gezellig.
    Prachtige boom heb je staan trouwens, ziet er super gezellig uit.
    Ik wens je een heel fijne avond en kijk alweer uit naar je 18e Daily.. Het is steeds zo leuk te lezen...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk de boom in.....wat een gezellige sfeer bij je......en de boom zo mooi!
    Vind al je engeltjes sprookjesachtig.....
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtboom lieverd !!....xxx...tot morgen....

    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx|
    ||
    ||

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zie je!!! weer een andere aankleding van DE boom!! ZOO leuk!!! Ik blijf even zitten...tussen de engeltjes *kuch*;)

    Liefs,m
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeer sfeervolle boom! Echt kerst, zelfs zonder ballen! Vind engeltjes ook altijd zo leuk, maar heb er eignelijk niet eens zoveel...hmmm... misschien een nieuwe verzameling opstarten????
    Wat gaan we goed hè, met de dailies, had het eigenlijk niet verwacht van mezelf, maar het is gewoon een soort van verslaving aan het worden, hahaha!!! Dat wordt afkicken straks!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooie boom.
    En zo apart met al die engeltjes.

    Fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo genieten in een spa en thuis genieten van je boom. Fijne tijd dit! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. piep, leuke engeltjesboom, heb je vast al een hele verzameling?

    Bij mij hangt de kerstboom dit jaar in de luchter

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je boom met engeltjes is prachtig! Enne ... ik vind het leuk om je dagelijks te volgen. Dit doe ik ook al laat ik niet altijd een berichtje achter. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn hoor even ontspanning in deze drukke tijd! Je boom ziet er engelachtig uit ;)

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...