dinsdag 20 december 2011

December daily ~ 20 ~


Kransjes maken is altijd leuk en deze van eucalyptusblad ruikt zo lekker...


De sterren hangen vol met hele speciale kerstkaartjes... 


Ook in de keuken is het een beetje kerst met deze kleine hartjes van mos en een buxusachtig takje.
De engel kreeg ik ooit van een vriendin omdat ik de plantjes voor haar had water gegeven tijdens een vakantie, ze heeft een gietertje, zo leuk!


Nog even de laatste loodjes op school voor de kerstviering morgen.
We hebben een kerstmarktje voor het kerstdiner en het wordt gelukkig droog!!!
Daarna nog een opruimdag en dan....vakantie!

Morgen hoop ik tussendoor even tijd te vinden voor een minipostje:)


13 opmerkingen:

  1. Een hartjes en sterretjes post, Heel leuk Jolanda.
    Veel plezier morgen op school.
    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk de versieringen in je keuken.
    En dat engeltje met het gietertje is een schatje.

    Veel plezier met de kerstviering en kerstmarkt op school.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Jolanda,

    DANK JE WEL voor de geweldige kerstknuffel!
    Ik ben er helemaal blij mee!
    Alleen de aandacht al die eraan besteed is met inpakken... SUPER!
    Nogmaals dank je wel, alles heeft een mooi plaatsje gekregen.

    Veel plezier morgen om school.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die hartversieringen.En je mooie kaartenhouder.
    Hele leuke dag morgen en nog sterkte voor de laatste werkloodjes.

    Fijne avond,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat geurende hartje....hmmmmmmmm
    Geniet straks van je vakantie.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie engel !!!!
    Veel plezier morgen tijdens de kerstmarkt en dan lekker GENIETEN van de vrije dagen :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige hartjespost! Succes morgen met alle activiteiten op school en dan genieten van een verdiende vakantie.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor allemaal......tot morgen !!...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Jolanda, wat heb je weer een leuke posten gemaakt....
    Ik vind je eigengemaakte taart geweldig!
    En uiteraard (als hartenliefhebster) ook je harten, simpel is ZOOOOOO mooi!
    Dit was even een snelle om te laten weten dat ik nog afentoe even tijd heb om te kijken....
    \\liefs
    \lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zulke hartjes doen eht altijd goed! En dat engeltje... wat een lieffie! En zo toepasselijk bedacht!
    Pfftt... wordt hier nu ook een beetje hangen en wurgen voor de laatste posten. Tussen werken, dingen van de kids en weet ik niet wat door. De laatste week voor kerst is altijd best wel druk!
    Maar we gaan het redden!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Wat een schattig kransje in de vorm van een hart. Ik heb net verleden week een krans gemaakt van eucalyptus, om een strooien ronde krans gebonden. Dat had ik nog niet eerder gedaan, maar ik vond het nog een hele klus hoor, de krans met mos ging me makkelijker en sneller af... Maar het effect is wel heel leuk en het ruikt inderdaad heerlijk...
    Het rekje met kaartjes vind ik ook prachtig en dat engeltje met gietertje, wat een schatje, wat lief van je vriendin, maar het was natuurlijk ook heel lief van jou om haar planten te verzorgen...
    Ik wens je een heel fijne woensdag,
    lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh, wat zijn ze leuk die sterhangers voor de kaarten en wat ziet het er gezellig bij jouw in de keuken. Lief met al die hartjes.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is het een schattig hartkrans geworden Jolanda !!
    Ze blijven wel lang mooi en ze ruiken ook nog
    zo heerlijk....Ik vind je rekje in de keuken wel heel mooi gedecoreerd.
    Lieve groetje.....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...