zondag 15 januari 2012

"It's all in the details"


Renny va Bizzy @t Home heeft een nieuwe challenge en deze is erg leuk.....


Bekijk de wereld eens van heel dichtbij en maak een post met detailfoto's.Voor mij niets nieuws want met een fotografeertic probeer je van alles!
Dus heb ik gelijk m'n camera gepakt, en ben ik door de woonkamer gelopen en heb allerlei details vastgelegd....


 Ik vind het een superleuke opdracht, deze foto's zijn allemaal binnen gemaakt, maar ik denk dat ik er nog een vervolg op maak met buitenplaatjes....ik ga binnenkort m'n foto's eens doorkijken.


Het weekend is weer voorbij, wat vliegt de tijd toch.
Morgen krijgen onze zoon en zijn vriendin de sleutel van hun huisje in Monnickendam! Een plekje voor hun SAMEN en niet meer reizen tussen 3 plekken...
Ze zijn er vol van en super enthousiast, maar wat gaat de tijd toch hard.
Ik weet nog zo goed dat ik samen ging wonen....het lijkt wel gisteren.
Volgend weekend gaan we erheen om te helpen witten en verven. Dus de kluskleren kunnen weer tevoorschijn komen:)
Vandaag waren we op het strand, wat was dat weer genieten....de camera ging mee dus morgen de foto's!!!


22 opmerkingen:

  1. Details vind ik altijd erg mooi om te zien, je hebt een mooie collage samengesteld!

    Wat leuk dat je zoon een eigen huisje krijgt! Dat lijkt mij ook bijzonder wennen hoor als moeder zijnde, je kunt je het moment dat je kinderen geboren zijn nog herinneren als de dag van gisteren! Succes met het klussen!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die detail foto,s en straks nog meer begrijp ik. Wat een stap het samenwonen van een van je kinderen en leuk dat je daarbij een handje kan helpen.

    geniet van de avond, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie detailfoto's heb je gemaakt Jolanda. Super. Het moet heerlijk zijn geweest op het strand vandaag. Jullie waren vast niet de enige die daar heerlijk hebben genoten.

    Fijne avond, groetjes van Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi,je detailfoto's.
    Ik ga ook nog meedoen,maar heb een simpel fotocameraatje.
    Maar het valt altijd te proberen.
    Toch ?

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De collages zijn prachtig vooral degene met de natuurproducten.

    Monnickendam? Daar woon ik vlak bij....

    Nog een fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zo leuk hoe iedereen met de details omgaat in een collage.Je krijgt zoveel verschillende en ze zijn allemaal mooi. Die van jou is ook weer prachtig.
    Veel plezier bij het verhuisklaar maken van het huis van je zoon.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whauw wat heb je weer een prachtige foto's mooie collage hoor. En leuk voor je zoon een prachtig plaatsje lijkt me dat om te wonen. Heel veel klus plezier, want natuurlijk help je ze ff op gang. Fijne avond, groetjes

    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Echt prachtige collages Jolanda, om te smullen. Ik ben er zelf ook mee bezig, eerst de detailfoto´s maken en dan proberen eens een collage te maken. Nog niet eerder gedaan, dus ben benieuwd.
    Wat fijn voor je zoon en zijn vriendin dat ze een huisje in Monnickendam hebben gevonden. Ik kan me je post over Monnickendam nog goed herinneren...
    Ik ben zelf vandaag naar de duinen geweest, ook met camera en ook morgen de foto´s...
    Ik wens je een heel fijne avond, en een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat levert deze challenge verrassende plaatjes op. Hier bij jou ook al zo'n mooie bijdrage Jolanda.
    Ik ga de wereld voortaan ook eens wat vaker van dichterbij bekijken.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,

    Wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet. Ik wens je zoon en zijn vriendin heel veel geluk toe in hun nieuwe huisje en heel veel plezier met opknappen. Gaat jij ook helpen met schilderen en schoonmaken? Leuk hoor zo'n nieuwe fase!

    Een gezellige nieuwe week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal mooi hoor.......zo dichtbij......zo mooi....fijne aond liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie detailfoto's, leuk om zo'n rondje door de kamer met de camera. Dat deed ik dus ook en kreeg toen de ingeving dat ik er wel een challenge van kon maken.
    Leuk dat je meedoet!
    succes met klussen volgende week!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo herlijk al die collage's . die van jou zijn ook weer super.
    Heerlijk genieten.
    Fijne week.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige detail-foto's! Succes met klussen en ik kom graag volgende keer weer voor je strandfoto's; wat zullen jullie genoten hebben met het mooie weer...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat iedereen weer hele andere detailfoto's maakt. Succes met klussen bij je zoon! Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alles...of bijna alles moet ik altijd even van heel dichtbij bekijken en dan heb/zie je het detail vanzelf ook zonder camera.
    Daar ik bijziend ben en niet kan wennen aan multifocale glazen en niet de moeite neem om telkens m'n leesbril te pakken, omdat wanneer ik over de bril kijk vele malen duidelijker zie dan met leesbril.
    Krijg van mensen die mij niet goed kennen vaak de opmerking:nou fijne bril heb jij....waar je overheen moet kijken om te zien.....

    Jij zag het in detail fantastisch door de lens van je camera en dat leverden weer mooie plaatjes op!!!

    Nieuwe fase in het leventje van het jonge stel en van de ouders.
    Het zal net als bij elke ouders wennen zijn als je kind het ouderlijkhuis gaat verlaten,onze dochter trouwden nog van huis uit 20 jaar geleden en zoonlief ging vorig jaar met vriendin samen wonen na eerst 7 jaar hier in huis te hebben samengewoond.....dat was hélemaal ongewoon en wennen voor mij als moeder, ik misten er ineens 2 aan tafel, ben nog weken lang met teveel borden en bestek in de hand tafel gaan dekken.
    Maar ze zijn de wereld niet uit, wonen een straat achter ons op een hele leuke en gezellige openzolder verdieping.En hun beentjes steken regelmatig onder moeders tafel in huize hoorn des overvloeds tegen etenstijd;-)

    Fijne zondag avond!!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie collages heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige detail foto's,mooi gedaan met de collages...genieten.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er prachtig uit, en veel plezier met het klussen...
    Zonnige groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige collages heb je gemaakt .....wat leuk dat je zoon gaat samen wonen spannend hoor ....veel geluk gewenst voor ze ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben via Renny's challenge op je blog terecht gekomen, wat prachtig! Ik zal nog wat oudere posten van je bekijken en ga je graag volgen. Ik wens je een fijne week, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...