maandag 30 januari 2012

Jaaaaa, hehe, eindelijk....


Het wordt winter op de valreep van januari...voor mij hoeft het niet meer zo moet ik zeggen, ben wel toe aan m'n slippers en korte mouwen. Maar het zullen toch maar de truien, handschoenen en mutsen voor op de fiets worden. Gelukkig gaat de zon schijnen, zeggen ze, en kunnen we er ook van gaan genieten.
Zoals je ziet ligt hier niet echt veel sneeuw, maar het is toch wel een leuk uitzicht nu ik dit stukje maak:) 


Wat was het lang geleden (voor mijn doen) dat ik hier was....ruim een week! Niks voor mij maar gewoon te druk en teveel dingen te doen. Ik heb wel af en toe bij gelezen maar zelfs dat kwam er niet altijd van.
Afgelopen vrijdag hebben we de hele dag behangen in Monnickendam. Om kwart voor 8 s morgens thuis weg en s avonds om 9 uur er weer in. De woon en slaapkamer zijn gedaan, gelukkig met een eenvoudig behang, geen patroon wel veel hoekjes en randjes...dus toch een volle dag werk. Maar het gaat nu opschieten en het wordt leuk. De vloer die je ziet op de foto en die velen zo leuk vonden is een oud zeil, dus er gaat laminaat overheen. In de keuken komt wel weer zwart wit geblokt zeil. Verder alles lowbudget en via Marktplaats want het zijn tenslotte studenten. Al gaan ze hier voor hetzelfde geld een huisje bewonen waar m'n zoon eerst alleen een kamer voor huurde in Amsterdam.


Ons weekend hing verder aan elkaar van feestjes en leuke dingen en vloog om.
Koning Winter is nu toch gearriveerd dus deze kerstrozen ofwel Helleborus zijn wel toepasselijk. 


Mickey moet altijd even  in beeld gaan zitten als ik m'n camera pak, zo grappig. Hij houdt van sneeuw en kou dus we kunnen er samen van gaan genieten de komende dagen!


Wat is hij lief, he....


Fijne week weer allemaal, 

23 opmerkingen:

  1. Ja eindelijk toch nog winter,ik zat ook al in de lente stemming..maar ja het is nog januari..en met een heerlijk zonnetje gaan we gewoon genieten!!

    Wat een lieverd ,je hondje.....

    Fijne week, groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi

    Vond de wind wel erg koud vandaag maar toch een stevige wandeling gemaakt met Mylo en die vond het prachtig. Heerlijk als je dan weer thuis komt in je warme huisje en neer kunt ploffen met een kopje thee. Fijne week

    Wat een foto model jullie Mickey, wat een dotje
    gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben er lang op gewacht op die WINTER
    maar nu is ie er toch hoor brrrr
    En toch het hoort er zo helemaal bij !!!!
    Mickey staat er weer helemaal gewéldig op :-)
    Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha lieve Jolanda, en ik maar denken dat je met een griepje onder de wol lag.......
    Ondertussen ben jij maar aan het feesten geweest! (Gelukkig)
    Ja, die sneeuw......vandaag thuis vond ik het wel leuk maar er moet ook weer gewerkt....
    Fijne week.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een leuke drukke week dus ...ja amsterdam is niet te betalen ....wat een schatje je hond ....geniet lekker deze week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een lieverdje, jullie hondje. Ik vind het wel fijn dat het eindelijk begint te vriezen. Mocht ook wel een keertje.

    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die Mickey wat lief; leuk toch dat ze startklaar zijn als je de camera tevoorschijn haalt. Hier met Guus ook zo, behalve met mobieltjes; als je daar een foto mee wil maken, rent hij altijd weg ... natuurlijk net op het moment dat je een foto wil maken:-) Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik heb het te druk gehad om te bloggen, maar kom toch graag even bij je langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat een lieverd, doet me wel weer even denken aan mijn lieve hondje en die mis ik nog zo hé...

    grtjssss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja ik was ook al een beetje in voorjaarsstemming.. heb ook zin in zomerkleren en slippers:) nu dus wel even omschakelen met die kou.. maar morgen gaat de zon schijnen en daar zie ik wel erg naar uit, heerlijk en gezond!!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettende lieve hond hebben jullie! Hij is nog eens fotogeniek ook :-) Fijn dat het behangen bij jullie zoon is gelukt. Spannend allemaal een kind uit huis.. Het zal bij ons binnenkort ook wel gaan gebeuren.

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die slippers en korte mouwen kunnen voorlopig nog wel even in de kast blijven (helaas) het is meer tijd voor truien, sjaals en handschoenen... Wat een schatje is Mickey, een echt fotomodel ;)

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dotje!!
    Altijd een kls he behangen,meestal verkijk je je erop en denk je ach dat zit er zo in...nee dus.
    Geniet van de komende winterse dagen,groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superveel sneeuw lag er bij ons ook niet, maar toch wel een laagje van een aantal cm's! Zie mijn laatste post ☺
    En och, wat is Mickey een schattig hondje! Wat is dat ook alweer voor een ras... een Highland terriër of zoiets? Noh, ik zou hem zo mee willen nemen... ;-)

    Lieve groet, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig die laatste foto van Mickey, wat een lief smoeltje Jolanda,

    Fijne week
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat hebben jullie hard gewerkt! Het is ook allemaal vreselijk duur, helemaal voor starters/studenten...je moet ergens beginnen toch? Het zal daarom evengoed een warm thuiskomen worden!
    Ik vind het wel fijn hoor, dat we nog een winter krijgen...beter als alle regen en storm van de afgelopen tijd. Als we in april dan een topje en slippers aan kunnen, haha

    Fijne avond!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent druk geweest Jolanda! Is vast fijn om het huis van je kinderen zo te zien vorderen.
    Je helleborus ziet er mooi uit. Koud buiten, gezellig binnen. Van mij hoeft het eigenlijk niet meer zo.

    Fijne avond!
    Liefs Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind jou maar een actieveling hoor ;) Weer een prachtige post en lekker druk bezig geweest. Ik was ook verbaasd dat er sneeuw lag vanmorgen. De kinderen in de klas waren door dolle heen.

    Ik wens je een fijne avond toe!
    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tja ik was ook helemaal voorjaar klaar......nog even geduld....sjuchttt...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mickey is inderdaad lief.
    En een echt fotomodelletje.
    Ook ik ben op pad geweest in de sneeuw,ga er ook
    iets van op mijn Blog zetten.

    Fijn,dat het klussen zo goed verloopt bij je zoon.
    En ja,Marktplaats is een uitkomst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een snoepje Jolanda! tja, voor mij hoefde het eigenlijk ook niet meer, maar nu het er is, laat het dan ook maar even een poosje duren zodat er geschaatst kan worden.
    fijn dat alles goed gelukt is.
    ik wens je een fijne dag
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jolanda,
    Hier in de Haarlemmermeer ook een dun laagje poedersneeuw. Heerlijk hoor, van mij mag het even, een weekje of zo, winteren en dan snel naar de lente.
    Wat zal het huis van je zoon mooi worden joh...
    Wat is Mickey een snoepie...
    Ik wens je een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...