vrijdag 6 januari 2012

Laatste vakantiedag

Vanmiddag was ik bij Lia, even bijpraten tussen het werken door, zij aan het opruimen en klanten helpen, ik aan het fotograferen....er staan alweer wat mooie posten klaar want er is altijd wat te zien in House of Seasons, een klein voorproefje alvast...


De onderzetter in mijn favoriete kleur ging met me mee naar huis, net als een mooi vissersmandje.
Deze week was ik thuis bezig met opruimen van kasten en onze nieuwe werkplek. Nog lang niet klaar maar alles ligt weer redelijk op z'n plaats en de komende weken ga ik op m'n gemak de laatste stapels uitzoeken, dingen sorteren en nog wat afwerken in de kamer.
Ik had tenslotte ook nog vakantie....een beetje genieten mag dus!


2 werkplekjes. 


Een boekenwand, alle boeken van beneden heb ik gister naar boven gesjouwd, ongeveer 30 keer de trap op en af. Onderin alle fotoboeken, zo'n 50!! Allemaal van het analoge tijdperk, sinds ik digitaal fotografeer heb ik bijna geen boeken meer gemaakt. 


Rechts boven op de kast m'n oude camera, ik heb er zo ontzettend veel foto's van de kinderen mee gemaakt, hij krijgt een ereplaats!


De rode kastdeuren heb ik behangen en het is erg goed gelukt, alleen de rode binnenkant moet ik nog afwerken.

Het blijft lastig fotograferen in een niet al te grote ruimte. Maar zo heb je toch een beetje een idee hoe ik nu zit! Met uitzicht op het mooie park uit m'n vorige post, dit is trouwens aan de voorkant van het huis en een van de redenen dat we hier graag wilden gaan wonen, ruim 22 jaar geleden.

Fijn weekend.



14 opmerkingen:

  1. De boekenkasten zijn aardig gevuld zo te zien.
    En ik laat m'n digitale foto's nog steeds afdrukken en in album's plakken.
    Maar soms denk ik,is dat nog wel nodig?
    Maar het bladeren in zo'n album vind ik zo lekker ontspannend.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Wat is het mooi geworden, zo'n heerlijke plek waar je alles bij de hand hebt EN ook even alles kan laten liggen......
    Wat een gesjouw zeg met die boeken, hoef je een keer niet te gaan sporten!
    En ik vind je behangdeuren geweldig! Wat een goed idee!
    Geniet nog even van je weekend en sterkte weer voor je nieuwe werkjaar!
    Gezellig dat ik je weer even gezien hebt!
    En bedankt voor de mooie foto's die je in de winkel hebt gemaakt, ik ga weer aan de slag ......
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    Dat gaat er aardig op lijken. Wat een heerlijke werkplek toch zo.
    Laat je wel eens je foto's afdrukken tot een fotoboek, zodat je toch weer lekker kunt bladeren?

    Geniet een fijn weekend,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan het nog steeds niet goed lezen bij je...maar de plaatjes zeggen al veel hoor...ook met boeken aan het sjouwen dus...net als mijn manlief, kijk op mijn "Lieverds"blogje...haha...
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt het een mooie plek om te werken Jolanda. Je kasten met het behang zijn ook zo mooi geworden.
    Ik heb jaren geleden ook de deuren van een linnenkast behangen, een snelle manier om iets een metamorfose te geven.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zo'n plekje voor jezelf......
    En de kleur van je onderzetter vind ik helemaal geweldig...zie er ook mooie zeep staan.
    Fijn weekend
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het mooi geworden......fijn weekend....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een héérlijk plekje voor jezelf Jolanda !!!
    Fijn weekend :-) Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige plek is het geworden en dan ook nog een mooi uitzicht, hier ga je de komende tijd vast veel tijd doorbrengen ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jolanda,
    Leuk hoor, weer even bij Lia wezen buurten, die nu zo druk is met haar Sale en balansen..
    Je werkkamer is echt een plaatje geworden, wat zul je daar heerlijk zitten, maar met zo´n uitzicht zul je misschien wel te veel worden afgeleid en vergeet je zomaar wat je ook weer ging doen... haha...
    Ik wens je een heel mooie zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige werkplek heb je zo en dat uitzicht! Hier hetzelfde, moet de laatste foto's van jaar of 5 terug nog inplakken, de rest staat op cd'tjes en is niet meer in een album gekomen. Eigenlijk zou ik er fotoboeken van moeten maken. Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is het eindresultaat geworden Jolanda !!!!
    Het lijkt mij een werkplek waar het goed toeven is...En dan nog die fantastische uitzicht erbij !!!!!...wel wat wil een meisje nog meer...
    Nog een fijne zondag en lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie hebben prachtige werkplekken gemaakt in jullie huis. Wat zal dat heerlijk werken zijn daar.

    Groetjes van Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...