zondag 8 januari 2012

Nieuwe uitdaging


Na een gezellig weekend morgen weer aan de slag....een nieuw jaar, wat gaat het brengen op werkgebied?
Al een tijdje heb ik het idee om een nieuwe weg in te slaan.
Ruim 10 jaar ben ik administratief en managementondersteunend in het onderwijs aan het werk. Als een spin het web, wordt wel eens gezegd en ik krijg veel waardering voor de dingen die ik doe.


Mooi werk maar ik ben toe aan een nieuwe uitdaging en 2012 lijkt me er een mooi jaar voor!
Mijn ervaring is dat als je je open stelt voor nieuwe dingen deze dan vaak op je pad komen..... 
Ik heb geen bepaalde richting waar ik in zoek, ik ben gek op wonen en styling, bloemen en groen, fotograferen, ik ben een organisatietalent, stressbestendig en creatief....
Hiermee moet toch vast iets leuks te vinden zijn?


Als je iets weet, hoor ik het graag!
In ieder geval een hele fijne werkweek gewenst en....


ps even een toevoeging nav jullie opmerkingen: ik ga natuurlijk niet weg voor ik iets anders heb en ik werk nog steeds met veel plezier....!

30 opmerkingen:

  1. Mooi om open te staan voor iets nieuws, mooi initiatief ook. Het zal op je pad komen, je bent zo veelzijdig! Groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik had de dezelfde interesses.
    Misschien werken bij een leuke interieurzaak ?
    Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend, echt als werk of als hobby?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Jolanda, ik zit hier stom verbaasd te zijn.....Wat is dat nou ineens????
    Maar ik snap het wel hoor!
    Sta er open voor, het jaar is net begonnen en WIE weet wat er dit jaar op je pad komt?????? Wie weet hoe het bij mij in de winkel gaat lopen...................
    Wordt vervolgd!
    De beurs was niet spectaculair maar ik weet wel welke geurkaarsjes er gaan komen!
    Fijne week, sterkte weer met werken en tot snel.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig om te lezen, dit is een soort open sollicitatie.
    Een goed begin van het nieuwe jaar Jolanda.
    Soms moet je iets ondernemen om het spannend te houden hoor, succes.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het heel stoer van je, Jolanda, dat je wat anders wilt doen... van je hobby je werk maken zou het allerleukste zijn natuurlijk!
    Dat 2012 een mooi jaar voor je mag worden!

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vaste job mét goede collega's die je ook nog eens steunen en waarderen is in deze onzekere tijd helemaal niet zo vanzelfsprekend dus vind ik het heel moedig van je toch wat anders te gaan willen doen.
    Ik wens je in elk geval een fijne nieuwe werkweek toe.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend hoor en helaas zoals bij veel bedrijven nemen ze bij ons ook niemand (meer) aan maar niet je oude schoenen weggooien hoor, want het niet een makkelijke tijd om te veranderen van baan.

    Maar wel stoer dat je om je heen gaat kijken, veel succes!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wat spannend! Ben heel benieuwd waar je nieuwe weg heen zal gaan!!

    SUCCES!

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie weet wat er dit jaar op je pad komt!! Ik hoop dat er een droombaan ergens op je staat te wachten :-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben benieuwd wat dit jaar jou gaat brengen op werkgebied. Het zou het mooiste zijn als er zomaar iets op je pad komt waar je geknipt voor bent. Ik wens je heel veel succes met je eerste werkdag van het nieuwe jaar morgen.

    Groetjes van Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is het werken bij Lia niet leuk ?? of zoekt zij niemand???...wieweet wat er op je pad gaat komen.....spannend....liefs fijne week van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, soms is het tijd om je blik te verruimen in een nieuwe baan. Je hebt goede eigenschappen genoeg, maar of de tijd ook meezit? Als je maar niet je huidige baan opzegt voordat je een nieuwe hebt. Maar als je goed om je heen kijkt....misschien komt er dan zomaar wat voorbij. Ik wens je wel heel veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,
    Wat dapper van je om te proberen een nieuwe weg in te slaan, een nieuwe uitdaging aan te willen gaan. Ik heb dat ruim een jaar geleden noodgedwongen gedaan en daar geen spijt van gehad hoor... Dus wat dat betreft kan ik het je aanraden... Ik wens je er heel veel succes en plezier in.
    En een heel fijne week natuurlijk, genieten maar...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel succes hoor Jolanda! Het gaat je vast lukken!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jolanda, ik loop met hetzelfde idee rond, tijd voor een nieuwe kans. Ik wens je ontzettend veel succes bij het vinden van een nieuwe uitdaging!

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hee, leuk zo'n open sollicitatie ;)
    Je hebt gelijk hoor, laat 2012 maar eens lekker bruisen.
    Ik heb wel geleerd dat je soms in het diepe moet springen, en ook zelf die sprong moet maken, anders kom je niet verder.
    Succes hoor!! Ik wens je de allerleukste baan toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Soms komt het gewoon zomaar op je pad, dus wie weet waar je binnenkort tegenaan loopt en je opeens iets heel anders gaat doen, spannend joh! Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Succes met het bewandelen van de nieuwe weg.
    Ik weet zeker dat er ineens iets leuks op je pad komt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Spannend. Ik hoop dat je iets tegenkomt waar je hart en ziel bij ligt. Heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Openstaan voor iets nieuws is spannend maar wel leuk.
    Je zal zien, dat een balletje raar kan rollen. Geluk voor 2012.
    Wat een leuke zakken heb je voor de spiegel staan '-)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jolanda, ik snap dat het bij je kriebelt om te kijken of er wat anders is op werkgebied. Ik zou het erg leuk voor je vinden als het je lukt.
    Mooi weer he die hyacinten, het potje waarin ze staan is supermooi.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik denk ook dat er dingen op je pad komen wanneer je daar open voorstaat... Het zou toch super zijn dat je een baan vind waar je je helemaal geweldig bij voelt en dat je daar je creativiteit in kwijt kunt. Ik wens je er heel veel succes mee~!
    Fijne dag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk en ook spannend om iets in een andere richting te zoeken Jolanda.
    Ik hoop dat er iets moois op je pad komt in dit nieuwe jaar.
    Ga ervoor meis.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Spannend hoor. Ik weet zeker dat er wat leuks op je pad komt. En misschien kun je beginnen met iets te combineren met je huidige baan. Dat doe ik ook en dan kun je rustig kijken wat je echt leuk vind en of het bevalt.

    Gr Natasja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ergens staat altijd een droombaan open !!Maar hem ook nog vinden is een tweede...Dus ogen en oren goed gebruiken plus netwerken en een portie geluk erbij dan weet ik zeker dat het je gaat lukken Jolanda om een droombaan te vinden....Ik wens je er heel veel succes ermee !!!
    Groetje....ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo..jij durft! Ik zoek de uitdaging zelf momenteel vooral in m'n hobbies, de zekerheid van een leuke baan stel ik niet in de waagschaal..
    Ik ben benieuwd wat er van gaat komen Jolanda.. succes!
    Geniet van je positieve drive!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Spannend hoor, ik heb ook wel eens de gedachte om eens wat anders te gaan doen, maar ik heb niet genoeg lef, qua financieen.......we horen het wel..

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Is het misschien bespreekbaar om binnen het bedrijf waar je nu werk taken af te schuiven iets anders op te pakken wat meer organisatietalent vergt en ook een wat creatievere uitdaging geeft?
    Dan heb je toch wat anders maar behoudt je je zekerheid.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ben benieuwd wat het nieuwe jaar je gaat brengen!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...