woensdag 11 januari 2012

Wintersfeer in huis

Ook al voelt het buiten soms als voorjaar, een beetje zon erbij zou lekker zijn, binnen is er een wintersfeertje....


Een amaryllisbol in mos ....


...de kaarsjes aan....


 ...wat Helleborusbloemetjes in een klein vaasje... 


...en de prachtige groene en aquakleuren...


Heerlijk om op m'n vrije middag weer eens de sfeer in huis vast te leggen.


Zien jullie de kast?
Vanmiddag istie in de metamorfose geweest! 
Morgen meer....

Bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties op m'n vorige post. En als je eens wat hoort, denk aan mij:)



27 opmerkingen:

  1. Heerlijk sfeertje Jolanda.....je hebt de kast toch niet wit gemaakt????...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Jolanda,
    Ik voel me helemaal thuis in jouw huis, hoe zou dat nou komen????
    Ziet er weer heel sfeervol uit!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag vond ik het eigenlijk best wel aan de frisse kant, aankomend weekend krijgen we vorst. Heerlijk dus om het binnen sfeervol te maken, je amaryllisbol in mos staat ook erg mooi op je Franse vaas!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEWELDIG JE BOKAAL MET DE AMARYLLIS BOL!
    MOOIE SFEERVOLLE FOTO'S OOK!

    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gezellig heb je het!!
    Ben benieuwd naar je kast....

    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig met bloemetjes, bollen en kaarsjes! Ben benieuwd wat er met je kast is gebeurd...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je het gezellig Jolanda! heerlijk hè om zo wat te rommelen in huis en het gezellig te maken!
    ik hoop dat er binnenkort iets moois op je pad komt!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er heerlijk sfeervol uit ...lekker een wintersfeer hou ik van ....lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt het gezellig gemaakt Jolanda. Ik ben erg benieuwd naar wat je met je kast hebt gedaan. Ik wacht in spanning af...

    Groetjes van Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De Kerstsfeer heeft plaatsgemaakt voor de wat rustigere voorjaarssfeer.....en de Amaryllis vind ik nu zonder bloem op zijn mooist uitkomen in de statige Fransevaas.

    En je bruine kast......morgen....vast 'n ander kleurtje....de optelsom van alle kleuren samen??

    Fijne sfeervolle avond bij warm kaarslicht!!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie sfeer plaatjes.
    Ik ben benieuwd wat er met de kast is gebeurt.
    groeten Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo'n dag waarop je met de camera kan genieten van je eigen sfeerplaatjes!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    Heerlijk sfeertje heb je weer in je kamer. Je aquablauwe onderzetter staat prachtig op je salontafel. Ik heb juist vanmiddag ook nog een amarylisbol gekocht, om in een schaal te zetten. Ben heel benieuwd wat daarvan terecht gaat komen.
    Ik wens je nog een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn zo'n dagje @home, benieuwd naar je kast natuurlijk! Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi sfeerplaatje, Jolanda.
    Bij mij branden de kaarsjes ook nog. Het is nog vroeg genoeg donker en somber, om daar nog lekker van te genieten.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op deze sombere dagen is het idd heerlijk om wat in huis te rommelen en je hebt niet veel nodig om he gezellig te maken, dat blijkt maar weer! Succes met al je plannen voor dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel sfeervol bij jou!!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad erg sfeervol,Jolanda.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet het er sfeervol uit bij jullie. Ook hier branden de hele dag de kaarsjes. Het lijkt idd niet op winter. Met al die regen en harde wind heb ik meer het gevoel van herfst.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, Jolanda, ik ben benieuwd of je het ook zo lang gaat doen met de amaryllis! Ik heb er wéken plezier van gehad. Sterker nog, nadat ik een afgesneden bloemstengel twee weken geleden in een stoere vaas heb laten uitkomen, was gisteren de dag gekomen dat ik afscheid moest nemen... Hij was nu echt uitgebloeid...
    Mooi sfeertje heb je neergezet!

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk heerlijk genieten van de sfeer in je huis....
    Je bol in vaas...prachtig.......
    Enne...is de kast nu wit....? Gokje ;)
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is nog steeds niet veel aan buiten dus mogen we het binnen lekker knus maken. Ik gok ook dat je kast een ander verfje heeft gekregen. Ben benieuwd! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat sfeertje ziet er gewelidg uit hoor!

    Hier branden ook de kaarsjes, maakt alles wat gezelliger met deze sombere dagen.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi die amaryllis in het mos. Ben benieuwd naar je kast!
    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijke sfeerfoto's en die kleur erbij maakt het helemaal af , dat wintersfeertje ....

    Fijne dag verder , hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...