zondag 26 februari 2012

Deze dagen...





De lente is buiten alweer voelbaar.
Nog maar 5 weken en dan is het alweer Pasen.
Dus het paasgevoel mag nu wel al een klein beetje het huis binnen komen. 


Deze dagen zijn ook drukke dagen. Na een vrije carnavalsmaandag, was het een hele week werken.

En donderdagavond waren we naar de musical 'Ramses'. 
Wat hebben we genoten, de stemmen, de liedjes, de acteurs, allemaal top! 
Een hele bijzondere voorstelling, een heel bijzonder verhaal over een heel bijzonder mens.


Een kaarsje...een beetje hoop....een lichtje in donkere dagen...na het nare bericht op vrijdag. 
Dat doet je dan weer beseffen dat het leven kort is, dat je moet genieten van iedere dag.



Dus hebben we dat gisteren gedaan en hebben we genoten van de eerst lentedag aan het strand. Hoewel het best fris was tijdens onze wandeling, scheen de zon al sterk. En hebben we achter glas ons eerste terrasje dit jaar gedaan en ons laten verwarmen door de zonnestralen!


Vandaag zijn we naar Monnickendam geweest, de (bijna) laatste klusjes gedaan in het huisje van onze zoon en zijn vriendin, vanaf vandaag wonen ze echt samen! Het is echt een gezellig plekje geworden, leuk dat we eraan mee hebben kunnen helpen.
Wat een mijlpaal weer in het leven van een moeder....


En ik heb een heerlijk vooruitzicht want de komende week heb ik vakantie. 
Ik ga veel leuke dingen doen, oa naar Amsterdam en Maastricht, dus als iemand nog leuke winkeltjes of adresjes weet waar ik echt naar toe moet, laat het me weten!

En het einde van de maand komt eraan...dus 'februari in vogelvlucht...'
Ik heb al even door m'n foto's gebladerd en het wordt een witte en kleurrijke collage denk ik.


19 opmerkingen:

  1. Geniet lekker van de aankomende week, je plannen klinken bijzonder goed!! En gezien het slechte nieuws van afgelopen vrijdag is genieten iets wat we elke dag moeten doen...

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,

    Fijn om te horen dat je zoon en zijn vriendin nu helemaal gesetteld zijn en hun huisje af is. Ze boffen maar me zo'n lieve (schoon)moeder als jij!

    Je uitstapjes voor de komende week klinken aantrekkelijk. Ik zou graag met je naar Maastricht gaan. Een groot deel van mijn familie komt daar vandaan!

    Een gezellige week toegewenst!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van een heerlijke week lieverd....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De liedejes van Ramses, `k ben er dol op. Ik heb ook een paar op m`n blog. fijn dat je van de musical genoten hebt. Nog even en dan is het weer Pasen, ja.....het begint nu bij iedereen toch wel wat te kriebelen hè?

    Fijne week, liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wens je een hele gezellige (vrije) week !!!!
    Dat gaat ongetwijfeld lukken ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja,prachtige liedjes van Rhamses.
    Ik heb een CD van hem.

    Mooi,je lentesfeer in huis.
    En pasen komt alweer dichterbij inderdaad.

    Ga maar heerlijk genieten deze week.
    Amsterdam en Maastricht...dat is genieten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker he zo'n vrije week in het vooruitzicht!
    Jij hebt leuke adresjes niet nodig, die kan jij prima zelf vinden '-)

    Veel plezier,
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fotos zien er gezellig en sfeervol uit. Hier ook een weekje vrij met de kids. Geniet van je vakantie.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele fijne vakantie, ik zal duimen voor lekker weer! Mooie week x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,
    Wat een mooi kaartje, met die eitjes... Ja, Pasen komt er echt al heel snel aan nu. En dat betekent voor mij ook lente... Dat vooruitzicht, daar word ik zo blij van...
    Wat heerlijk dat het huis van je zoon en zijn vriendin nu klaar is en dat ze er lekker in kunnen gaan wonen. Ik wens hen een heel gelukkig leven samen. Jou wens ik een geweldig leuke week met allemaal leuke dingen om te doen.
    En aan februari in vogelvlucht wordt hier ook gewerkt...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig hoekje, het kaartje vind ik ook zo leuk! Fijn dat je zoon en zijn vriendin het huis klaar hebben; vanaf nu genieten. Je 'agenda' voor de komende week ziet er goed uit, ik wens je dan ook veel plezier.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk een week vakantie! En dan ook nog twee leuke uitjes in de planning.. fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellig post heb je geplaatst met
    prachtige voorjaarsbloemen. Ja over 5 weken Pasen.
    Wat gaat het in eens snel he....!
    Geniet van de mooie dagen tijdens je vakentie.
    Groertjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellig post heb je gemaakt. Dan moet het voorjaar wel komen.
    Wat fijn dat het huis van je zoon nu klaar is zodat ze er nu ook lekker kunnen wonen.
    Ik wens je een hele fijne vakantie.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Jolanda,
    Geniet van je weekje vrij, heerlijk joh, vliegt natuurlijk weer om!
    Ja....Ramses........Pastorale..........!!!
    Fijn dat je zoon daar een fijne woonplek heeft, is toch weer een hele stap in zijn en jullie leven.
    Voor mij ook een drukke week, ondanks een extra dagje vrij woensdag.
    Maar ben je donderdag thuis? Dan kan ik even een kop thee bij jou komen drinken en kunnen we onze leuke (blog) plannen eens bespreken..........
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk vakantie!!!! Genoeg leuke plannen zo te lezen.
    Lekkere sfeervolle lente plaatjes, gezellig! Van mij mag de lente nu wel losbarsten hoor, ben er helemaal aan toe!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vrolijk ziet het bij jouw uit met die narcisjes.
    Fijne vakamtie Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...