woensdag 22 februari 2012

~Fleur en kleur op woensdag~ Kleurrijke impressie...

En tot slot een kleurrijke impressie uit de tientallen foto's die ik maandag maakte. Niet teveel woorden meer, maar lekker mensen kijken.
Hier word je vrolijk van, ook al hou je niet van Carnaval....






















  
















Een topje van de kleurige creativiteit!
(al deze mensen heb ik anoniem gefotografeerd)

Dit was carnaval 2012, nog 355 dagen....


Misschien niet helemaal zoals je het had bedoeld maar ik weet dat je ook van Carnaval houdt dus voor deze keer mag het vast......









26 opmerkingen:

  1. Ja, dit is inderdaad één en al kleur, het zonnetje was er een lekker extraatje bij! Nu weer bijna een jaar wachten...

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb toch zo ontzettend veel
    gekke, leuke, rare, unieke etc.etc
    hoofddeksels voorbij zien komen en
    ik heb er van genoten hoor!!!
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat meisje met de suikerspin... precies op het goeie moment geknipt Jolanda!!
    Heel leuk vooral om te zien hoe origineel sommigen eruit zien, zoals die man met al dat buizenspul ;)
    En nu weer over tot de orde van de dag?? Zal niet meevallen!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke foto's, heb je gemaakt, al die verschillende mensen.....die zo genieten met elkaar van dit feestje.

    Leuke fotoreportage heb je gemaakt

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In één woord, geweldig!! Ik snap nu waarom mijn anti-carnaval-dochter opeens
    omgeslagen is.

    Echt heel leuk om te zien, dank je wel.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit ...ben zelf niet zo van de carnaval maar vind het heel leuk om te zien hoe mensen de best doen om er zo mooi eruit te zien .....dankje om ons even mee te laten genieten hier in het koude noorden hahahahah groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een prachtige kleurrijke plaatjes allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's, het geeft me een beetje het gevoel
    alsof ik er zelf bij was hihihi

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Genoeg fleur en kleur in deze post en een boel vrolijkheid. Dus waarom zou het niet mogen. Ik vond het hartstikke leuk om te zien.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, dit is dus echt niet mijn ding, voor geen goud zou ik me zo uitdossen! :)
    Gelukkig verschillen mogen er zijn, en kleurrijk is het in ieder geval wel!
    Sterkte met de overgang naar het 'saaie'leven...
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een kleurrijke terugblik op het carnavals gebeuren,
    en wat zijn ze leuk uitgedost!!!

    Het zal niet mee vallen om de knop weer om te zetten en het ritme van alle dag als normaal te zien.

    Enne......die andere knop:heb het ook meerdere keren te vergeefs geprobeerd...het wilden maar niet lukken,ben het grote lijn voorbeeld wat dochterlief heet gaan volgen met de gedachten....wat zij kan moet mij toch ook gaan lukken.
    Niks geen boekjes,geen crashdieet,geen punten tellen,geen clubjes etc.
    Ieder normaal denkend mens weet intussen wel wat verantwoorde voeding is, er aan beginnen en volhouden zit tussen de oren.
    Ik laat er veel voor staan maar honger me absuluut niet uit,neem zoveel mogelijk verse producten en bereid die zelf.
    Ik ga nog wel fff door.....en denk zelfs dat het levenslang oppassen is met héél af en toe een klein beetje zondigen.

    Mocht jij eraan beginnen....
    wens ik je alle succes van de wereld!!!

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een kleurrijke bende! En jij met hoooooooopen foto's ervan naar huis lijkt me; ook net je vorige posten eens bekeken. Heel vrolijk en mooi op de foto gezet.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kleuren,zeg.
    Wat een mooie creaties zitten er tussen.
    En ik weet zeker,dat dit past,bij Fleur en kleur op woensdag.
    Immers,je vult het naar eigen idee in.
    En dit is wel zo kleurrijk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig, wat een feest. En al die kleurige uitdossingen.
    Het lijkt mij heel leuk om vanaf de zijlijn al die mensen te gadeslaan.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,
    Nou, als dat geen fleur en kleur is, dan weet ik het niet meer. Dit is het summum van kleurigheid en vrolijkheid... en ik hou niet eens van carnaval, maar kan wel van zulke beelden genieten,
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke kleurrijke reportage, ik heb ervan genoten!

    fijne avond van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie reportage heb je ervan gemaakt, vol met kleur en genietende mensen!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie foto's van een geweldige sfeer !
    Zou er bijna volgend jaar heen gaan , alleen maar om foto's te maken ....
    Jouw fleur en kleur van deze week is meer dan geslaagd !!!!
    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Boven de rivieren krijg je niet veel mee van het carnaval.
    Maar met jouw foto's kunnen we toch nog een beetje sfeerproeven.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een kleurrijke, je zou er haast van gaan houden!!
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ha Jolanda,
    Wat heb je genoten zeg!!!!!
    Dit zijn weer prachtige sfeerfoto's, als nuchtere Rotterdamse zou je het bijna ook willen meemaken.............
    Wat een onderwerpen om te fotograferen je kon je hart ophalen zeg.
    Bedankt dat we hebben mogen meekijken met je.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een vrolijke kleurtjes. Lekker nog even nagenieten van de carnaval.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gaaf, geweldig wat zul je genoten hebben.
    Nu even uitrusten en aftellen naar volgend jaar zeker?
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een kleur !!!........liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ooh super gezellig!! wat een bonte boel!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, wat heb je veel foto's gemaakt met carnaval, geweldig! Ik kijk mijn ogen ook altijd uit...al die kleuren en geweldige outfit's (ga zelf ook altijd helemaal los :)

    Genieten je post!

    Fijne dag!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...