vrijdag 10 februari 2012

Home is where the heart is...


Renny van Bizzy@Home heeft weer een mooie challenge bedacht
HOME IS WHERE THE HEART IS.....
Deze keer vind ik de uitdaging extra leuk omdat wij, Floor en ik, al bijna 25 jaar samen zijn. 
Een mijlpaal toch?


In ons hele huis zijn hartjes te vinden, gewoon omdat ze mooi en decoratief zijn maar ook omdat we na al die jaren nog verliefd en gelukkig samen zijn.


Deze post is dus speciaal voor JOU! (ik weet dat je alles leest :-))).......)

hartje van Erna


Mijn weekend is begonnen, nog even genieten van sneeuw en winter!

De ijslantaarn is simpel te maken: vul een emmertje of grote bak met laagje water en laat bevriezen, zet er een bakje in met iets zwaars voor de uitsparing van de kaars en vul weer aan met water. Doe er takjes, bloemetjes, besjes of wat je maar wil bij ter decoratie en laat het bevriezen! Simpeler kan niet toch? Met een paar koude dagen ben ik benieuwd naar jullie ijslantaarns....




26 opmerkingen:

  1. Heerlijk, een huis vol hartjes. En wat een mooi gedichtje op dat laatste hartje.
    Groetjes,
    Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan mag ik jullie al bijna feliciteren! Geweldig hoor!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder dat jouw man Floor heet . Mijn vader en opa heette ook zo ,het is tegenwoordig een naam die je bijna alleen nog voor vrouwen hoort .
    Toen mijn vriendin haar dochtertje Floor noemde moest ik daar ook eerst ff aan wennen gezien het bij ons in de familie een mannennaam is .
    Mooie mijlpaal 25 jaar , alvast van harte !
    Wij zijn in juni 30 jaar getrouwd , en ons huis hangt ook vol hartjes , ha ha ha .
    Misschien helpt het wel in de liefde ????????
    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijna 25 jaar...dat wordt feest, heerlijk dat jullie nog zo gelukkig zijn in de liefde! Laat het huis maar lekker vollopen met heel veel van die mooie harten!!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk toch....geniet van alles maar vooral van elkaar........leef !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je leuke hartjes! Vooral die met de vogeltjes erin vind
    ik heel erg mooi.
    Dat is inderdaad een mijlpaal al bijna 25 jaar samen!

    Fijn weekend,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige hartjes die staan voor een liefdevol thuis...wat een end hè`, 25 jaar!
    Leuk dat je meedoet. Je ijsbaksel is ook een plaatje geworden.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hartjes en dat door het hele huis, heerlijk toch!
    Gefeliciteerd, 25 jaar, dat verdient een zilver hart...geniet van het weekend, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al bijna 25 jaar, gefeliciteerd! Op naar de volgende 25! En ook al gaan dr heel wat hartjes door mn handen...ze blijven leuk!!
    Fijn weekend,
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, al die hartjes en een leuke bijdrage voor de challenge met een mooi verhaal er bij.
    Die hartjes blijven altijd leuk.

    Fijn weekend en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, je huis vol hartjes!!

    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie mijlpaal; geniet ervan samen met Floor! Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    Wat een lieve hartjes allemaal. Vijfentwintig jaar samen, wat ontzettend fijn. Gelukkig zijn er nog steeds stellen die dat halen... Maar met Ben samen ga ik het ook halen hoor... Zeker weten.
    Je ijslantaarn vond ik geweldig, ik denk dat ik er ook nog eentje ga maken, al vriest het niet meer zo de komende dagen...
    Ik wens je nog een heel fijne namiddag en alvast een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alvast van harte! Wat een mooie mijlpaal! Nog veel mooie jaren samen gewenst.

    En bedankt voor je lieve woorden. Lieve groet, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hartjes zijn erg mooi.
    En 25 jaar,dat wordt dus feest bij jullie.
    Of vieren jullie het saampjes ?

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige hartjes heb je en ohh wat een tijd getrouwd al,ik ben dit jaar pas een jaar getrouwd haha,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie verzameling hartjes! 25 jaar... dat is al een hele tijd, er is duidelijk veel liefde in jullie huis ;)

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat een lieve post! Ik hoop dat ik hetzelfde over zo'n jaar of 10 kan zeggen!
    Enne... mooie collectie hartjes!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als dit geen super VALENTIJNS post is dan weet ik het niet meer......
    Heerlijk he, om zo lang samen te zijn en het nog steeds fijn te hebben met elkaar!
    Gezellig je weer even gezien te hebben vandaag en ik heb een "LINK"gemaakt!!!!!!!!!
    T'is gelukt, toch goed opgelet in de les!!!!
    Fijn weekend
    Liefs
    lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is zo leuk al die posten met hartjes.
    Dierbare herinneringen aan mooie , lieve en fijne momenten.
    Fijn weekend.
    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk al die hartjes. Mijn winkel hangt vol met leuke hartjes, maar dat hoef ik jouw natuurlijk niet te vertellen.
    Deze post kwam weer recht uit het hart Jolanda en blijf maar fijn van hem houden hoor.
    Geniet van elke dag samenzijn en dan al 25 jaar. In mei is het mijn beurt dan zijn wij 25 jaar getrouwd en ook nog steeds samen.
    dikke kus van mij,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jullie wonen in ieder geval in een liefdevol huis! Leuke hartjes verzameling heb je.
    Heb net even een post terug gelezen over je ijslantaarn maar die is echt geweldig. Super idee. Ben er voor nu te laat voor denk ik want na vandaag gaat de dooi inzetten las ik net op het weerbericht. Maar dit idee ga ik zeker onthouden. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Al bijna 25 jaar gelukkig samen, daar horen veel hartjes bij. Ik moet opschieten met de ijslantaarn want ik heb begrepen dat we na het weekend dooi krijgen.
    Een fijn weekend, lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Recht uit je hart...en ik weet het..ben een beetje laat, maar wat zien ze er gezellig uit...
    Ben net alle hartjes uit huis aan het halen..(decoratie dan hè...niet mijn eigen hartjes...haha), en heb ze allemaal een mooi plekje buiten gegeven...
    Zal binnenkort een foto op mijn Lieverds blogje plaatsen denk ik..want het is WEER een goed idee van je...
    Fijn weekend...
    HARTelijke groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...