maandag 20 februari 2012

Oeteldonk


Een pinguïn (mijn zoon) samen met een kikker (op m'n schouder)....
Even snel wat foto's met m'n telefoon gemaakt voor we gister met ons allen op stap gingen. 


Van wie zouden we het hebben...zit vast in onze genen!


Het was in 1 woord: HEERLIJK!
We hebben genoten van de kleuren, de mensen, de gezelligheid, de sfeer, het buitencarnaval, de biertjes, de muziek, het dansen, de kroegen, lopen door de stad, mensen kijken, muziek op straat en lekker mee swingen op de Braziliaanse klanken....




Zondag van 'middags 1 tot 's nachts 12 uur op stap geweest....we voelen het wel vandaag. 
Vanmiddag zijn we lekker rustig aan begonnen, nog wat drinken, buiten zijn, mensen kijken, foto's maken, heel veel foto's maken, (morgen een uitgebreide fotoverslag, ze zijn zo gaaf!) een stukje van de optocht kijken, en nog even genieten voor we weer naar het grijze en kleurloze Rotterdam terugreden.
We hebben ons 25 jaar samen goed gevierd, en we weten het zeker: 
volgend jaar weer!!!!


21 opmerkingen:

  1. FEEST, heerlijk genieten !!!!
    Wij hebben in Huissen gewoond en in Arnhem naaaaa daar weten ze ook wat Carnaval is ;-))
    ik ben een noorderling maar oohhhhv wat heb ik evan genoten !!!

    groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou bijna denken aan voetbal met al dat oranje :-)!

    Nog veel plezier met het staartje van de carnaval! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien jullie er geweldig uit! Leuk om te horen dat jullie zoveel plezier hebben gehad!!

    Lieve groet & een gezellige nieuwe week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal gelukt om er een leutig feestje van te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat jullie zo genieten!! en inderdaad veel oranje, maar daar heeft natuurlijk ook vrijwel iedereen wel iets van in de kast liggen haha:)
    geniet er nog maar even van!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat jullie zoveel plezier hebben gehad!
    En dat brakke gevoel verdwijnt wel weer.
    Alaaf!!
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Feestbeest ;-)
    Hahaha jullie zien er gewéldig uit !!!!
    Ongetwijfeld een grandioos carnaval gevierd.
    Ik ben benieuwd naar de rest :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er gezellig uit!
    Hier in het noorden leeft het carnaval niet zo,..
    maar als ik dit zo zie is het toch wel heel leuk!
    Jullie zien er geweldig uit op de foto.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja....... het moet in de genen zitten dat carnaval vieren,je moet echt uit je dak kunnen gaan.....je moet tegen drukte, herrie, mensenmassa's en volle kroegen kennen......dan zit het wel GOED met je in deze dagen.

    Niet dat wij vroeger nooit aan het feestgedruis mee deden, manlief wel....maar ik keek de boel liever af van de zijlijn......zit duidelijk niet in mijn genen en voel me nooit echt op m'n gemak tussen alles wat ik hier boven beschrijf.

    Maar jullie hebben er in Oeteldonk wel veel plezier in zo te zien.
    Gezellige dagen nog!!!!

    Groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie 25- jarig jubileum, dat is al een feest opzich laat staan in combi met het carnaval...!
    Voor straks slaap lekker en ben benieuwd naar de foto's.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd met jullie 25 jarige huwlijk en leuke manier dat te vieren ....jullie zien er prachtig uit hahahahh ben benieuwd naar de foto's lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat jullie zo'n plezier hadden en toch leuk altijd die verkleedpartijen. Bij ons kwam de optocht door de straat en het huis was vol met carnevallisten. Zelf gaan we niet meer.....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zullen jullie hebben genoten ....
    Proficiat met jullie 25 jarig huwelijk...
    Leuke foto's....veel gezelligheid....
    Ben benieuwd naar de volgende foto's....
    Veel plezier nog.
    Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zat vanavond nog naar de optocht in Oeteldonk te kijken. Mijn dochter ging echt geen carnaval vieren zei ze...........maar ze was er wel. Zaterdag in Tilburg en vanmiddag en vanavond in haar eigen Oeteldonk. Besmet met het virus denk ik. Leuk om je foto's te zien.
    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er allemaal kleurrijk en super gezellig uit!

    Ik ben benieuwd naar de andere foto's.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda,
    O wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Maar wat zul je vandaag brak geweest zijn. Tenminste dat zou ik zijn... haha...
    Leuk hoor die outfits en ik heb geen idee van wie jullie het hebben, mooi wel...
    Ik ben heel benieuwd naar de foto´s dus kom maar op hoor.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze foto's zien er in ieder geval al heel leuk uit.
    Ik ben benieuwd naar de rest.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het genieten straalt van je woorden en foto's af; fijn dat het zo geslaagd was!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat zal heerlijk geweest zijn.Lekker uit je dak gaan, veel lol maken en hossen.
    Lieve groetjes , Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...