zondag 5 februari 2012

Rotterdamse winter



Gister scheen de zon en hebben we genoten van de winter aan de Kralingse Plas...


Een winterse wandeling door het Bos waar we zeker niet alleen waren, er werd geschaatst, ge-ijshockeyd, gewandeld, gesleed en vooral genoten!


Mickey is gek op sneeuw en ijs. Hij heeft het nooit koud en kan blijven gaan al hangen de sneeuwballen aan z'n poten.







Af en toe kijkt hij achterom waar ik blijf met m'n camera...maar het vrouwtje moet natuurlijk foto's maken.


Op de grote Plas wordt nog niet geschaatst maar op de randplasjes is het goed druk.


Zelfs in de grote stad is de winter mooi!






Zo meteen er nog even op uit voor een lekkere wandeling, de zon komt hier net een beetje door.



Fijne winterweek allemaal!




29 opmerkingen:

  1. Schitterende foto's heb je gemaakt. Wij zijn richting Ridderkerk geweest, dat omdat we tegen de grens aan wonen en het Kralingsebos toch net wat verder is en we dan de auto moeten gebruiken.
    Maar ik geniet van je foto's.
    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een stad heeft ook zo'n mooie plaatjes. Dat bewijs jij maar weer.
    Ik ben net weer terug van de wandeling van vandaag, maar vond het niet zo lekker als gisteren.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke mooi foto's !! geniet van een heerlijke zondag !!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's zo in de sneeuw! Fijn dat jullie zo
    genoten hebben.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's en wat een heerlijk enthousiaste hond hebben jullie. Daar moet je wel vrolijk van worden.
    Wens jou ook een hele fijne winterweek!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige winterse beelden!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al van die mooie winterse plaatjes, het is toch werkelijk prachtig he. Geniet van je zondag, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ook al van die mooie winterse plaatjes, genieten hoor!

    Groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jolanda, ik heb ook van jouw prachtige
    winterse foto's genoten.
    Zo leuk om ze op de blogs tegen te komen.
    Zo zie je iets van de omgeving en het sfeertje aldaar.
    Prachtig!!!
    Groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou het is inderdaad mooi bij jullie Jolanda. Vind het heel mooi om te zien hoe het bij jullie is. Dat verwacht je inderdaad niet in de stad! Je hebt hele mooie foto's gemaakt.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda, wat een geweldig mooie post. Ik heb zoals altijd weer heel erg van je prachtige foto's genoten. Ik heb niet altijd tijd om te reageren, maar lees en zie je posten altijd hoor. Je weet dat je een van mijn favorieten blogs hebt toch.
    Nou een hele fijne winterweek en ik hoop je inderdaad het komend jaar nog vaak te zien.
    liefs van mij,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige WINTER foto's Jolanda !!!
    Hier (in twente) ligt nagenoeg niks meer.
    Raar hè hoe dat zo verschillend kan zijn.
    Des te meer GENIET ik van jullie plaatjes ;-)
    FIJNE WEEK Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend.
    Dit is de winter op zijn best.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's hoor...ik geniet hier ook van zon en winters wit!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's, van een heerlijke winterwandeling!

    Fijne week! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Finn kijkt ook elke keer even om waar ik blijf :)
    En zit er teveel sneeuw tussen z'n voetkussentjes, dan komt ie even hulp halen..
    Prachtige wandeling Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een geweldige foto's !

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto's van onze Kralings plas Jolanda! Wat zie je er goed en warm aangekleed uit op de foto. Jij zult het niet koud gehad hebben :-)!!

    Lieve groet & een gezellige nieuwe week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk weer om te genieten van een gezellige wandeling en de mooie omgeving; ik heb genoten van je mooie foto's!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, ik dacht dat je al een hele wandeling had gemaakt.
    Je hebt prachtige foto's gemaakt. Die sneeuw blijft ook fascineren.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ziet het er prachtig uit bij jullie, zo mooi en wat heb jij er prachtige foto's van gemaakt, de molens op de achtergrond en het bruggetje, allemaal super mooi...en jij ziet er ook stralend uit....groetjes en fijne avond Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kan zo bij de Rotterdamse VVV in de folder!
    En dat allemaal midden in de stad, wat wonen we toch mooi he!
    Fijne week, sterkte met fietsen.
    Misschien tot vandeweek!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige foto's heb je gemaakt; je kan er zo een serie winterkaarten van maken. Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh wat schitterend Jolanda, op en top winter in Holland!!
    dit is toch genieten!

    fijne winterweek,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtige sfeerfoto's. En het leuke is dat ik het nu ook herken, omdat ik daar met Sanne in december nog heb gelopen. En dat zomaar midden in de stad. Supermooi!
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja, zelfs middenin de stad kan het erg mooi zijn! Leuke foto's van Mickey... én van jou! ☺

    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtige winterfoto's....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie foto's! jullie hebben zeker genoten!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je hebt prachtige foto's gemaakt. En wat is je hondje schattig in de sneeuw.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...