vrijdag 17 februari 2012

Vrijdag!!!



Vorige week vrijdag was ik weer bij Lia, zo heerlijk om daar met de camera weer mooie plaatjes te maken. Ook al maakt ze veel foto's zelf, ik mag toch af en toe ook nog even een rondje doen!


Buiten is na de winterwitte wereld steeds meer de lente voelbaar! 
Dus ook binnen wordt het LENTE.....


Maar deze vrijdag ben ik me aan het voorbereiden om carnaval te gaan vieren in Oeteldonk:)
25 jaar geleden leerden Floor en ik elkaar kennen tijdens carnaval in Den Bosch. Ik woonde er, hij vierde het daar. We kwamen elkaar tegen en gingen die 2e maart samen aan de zwier. 
En zijn dus nog steeds samen en dat gaan we vieren zondag en maandag. Zondag echt weer ouderwets op kroegentocht en maandag kijken naar de optocht en nagenieten, met camera.
Ik schreef er al eerder over, hier...





En dan mag de lente komen...
Ik wens jullie allemaal een fijn (carnavals)weekend !


22 opmerkingen:

  1. Veel plezier Jolanda, al is Mr H een rasechte Brabander wij vieren geen carnaval ;- maar ik wens jullie wel heel veel plezier.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al heb ik niks met carnaval, ik kan me voorstellen dat het voor jullie samen een bijzonder gebeuren is :) Veel feestplezier!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou het lekker bij jouw mooie roze post!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier Jolanda, deze dagen.
    Ik hou het maar bij de voorjaar in je bloemen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je geeft mij een echt voorjaarsgevoel Jolanda
    als ik kijk naar de prachtige foto's die
    je hebt gemaakt.
    Ik wens je een gezellig carnavalsweekend,
    Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk hier thuis wel aan prins carnaval hihi, maar ik wens jullie heel veel plezier samen!!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's laat je weer zien.
    En veel plezier met het carnaval vieren.
    Ook al ben ik een rasechte brabantse...ik
    heb er niet echt veel mee.
    Erg hé.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier, de stad waar mijn dochters studeren....feesten dus....
    Geniet ervan!!!
    Mooie herinnering.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's heb je gemaakt, een heerlijk voorjaarsgevoel!

    Ik wens jullie een gezellig carnavalsweekend,
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laat de lente inderdaad maar komen! Prachtige foto's!

    Veel plezier het weekend met carnaval! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's Jolanda! Eén en al voorjaar!

    Fijn carnavalsweekend, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat maakt carnaval voor jullie natuurlijk extra speciaal.......FEESTEN!!!

    Wens jullie heel veel plezier.

    Mooie rose....echt een heerlijke lente kleur....genieten.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel Plezier!
    Maar dat zal best lukken '-)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel plezier en geniet ervan!

    Zo'n mooi kleur roze die tulpen, mooie foto's!

    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie herinneringen! Veel plezier gewenst de komende caravals-dagen.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda,
    Die rozen, met dat mooie blauw-groene, zag ik al bij Lia, en ik zei al tegen haar dat die zo bij jou zouden passen. En ja hoor, ze staan in ieder geval in je collage... Ze zijn jou dus ook goed opgevallen... Helemaal jouw kleur dacht ik...
    Ik wens jou en Floor een fantastisch weekend, 25 jaar is toch mooi een geweldig jubileum. Geniet ervan en van elkaar hoor...
    Tot na het weekend dan maar weer...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda, wat een mooie sfeerwinkel maar ook zo gezellig bij je thuis met die zachte poederpastels. Leuk dat jullie elkaar met carnaval ontmoet hebben, een heel fijn weekend samen!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel veel plezier samen...
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij bent al helemaal into het voorjaar! Fijne carnaval, veel plezier en tot een volgende keer HOUDOE!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Un fèn en leutig fistje in Oeteldonk! Geniet ik hier thuis gewoon even van jou roze post en laat het gedruis even aan me voorbij gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Jolanda, wat heb je een mooie HouseofSeasons collage gemaakt, dankjewel.
    Ook weer bedankt voor je bijdrage aan ons blog, het ziet er weer super uit, mooie header!!!!! We zijn een goed team he!!!! En ik ben heel blij dat je afentoe foto's komt maken, want die van jou zijn ZO mooi!
    Ik wens je een heel fijn lang weekend, geniet ervan en van elkaar in jullie stad!
    Met zulke mooie herinneringen aan carnaval!
    Ik ga heel saai thuis zitten!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hoop dat je hebt genóten van de carnaval :-)
    Gewoon even helemaal uit je dak !!!!!
    en dan morgen gevloerd en geen geluid meer kunnen produceren.
    Kijk dan ben je pas écht goed bezig geweest hihi
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...