woensdag 8 februari 2012

Winterse inspiratie...


 Op verschillende blogs heb ik de ijslantaarn al voorbij zien komen....


Bij Songbird zag ik zo'n mooie, dat ik dacht: dat wil ik ook! 



Marianne vertelde me hoe ze 'm had gemaakt en dit is mijn resultaat.



Ik vind 'm super geworden, en het levert erg mooie winterse plaatjes op.




Het mag van mij nog even blijven vriezen en als de wind gaat liggen, blijft de vlam ook beter branden...
een volgende keer maak ik het kaarsgat nog wat dieper.


Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en beterschapswensen. 
Ik ben weer redelijk opgeknapt en morgen ga ik weer aan het werk,



27 opmerkingen:

  1. Ik wil het ooit eens doen, maar ooit dan....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh dit is leuk! Prachtig is die geworden, dat ga ik ook eens proberen.

    Groetjes en nog een fijne dag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zeker super geworden en de rode besjes en het groen steken zo mooi af in het ijs.
    Helemaal geweldig hoor!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig!! en jij hebt alvast een supermooie kerstkaart klaar!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaa zoeentje heb ik ook ooit eens gemaakt!!! helemaal leuk.....maar heb je gehoord? Na het weekend "warmer"...buhhhhhhh

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow ! wat mooi.
    Die combinatie van het ijs en het rood van de besjes.
    Echt geweldig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een ijslantaarn, wat leuk is dat. De besjes, takjes en ijs doen het prachtig samen. Leuk idee.
    GRoetjes van Riet.

    PS. Als jij hier naar de markt gaat kom je steeds langs mijn huis.:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig is ie geworden.....voor het ultieme wintergevoel.
    Nu je hebt er zeker tot aan het weekend nog plezier van.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel mooi, die kleuren ook in het ijs. Wat een super leuk idee!!!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie !!...en fijn dat het weer beter gaat...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je weer wat bent opgeknapt! Leuk gemaakt je ijslantaarn, mooi met het groen en rood.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,
    Wat is die ontzettend mooi geworden... Prachtig resultaat. Jammer nu, dat het gaat dooien. Met dit soort beelden willen we de vorst nog wel even houden hè?
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is echt prachtig zeg!!! Zo leuk met die rode besjes er in! Hopelijk zul je er nog lang plezier van hebben (alhoewel het hier vanmiddag rond nul graden was)
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superrrr! Geweldig mooi.Ben benieuwd hoe je dit gemaakt hebt.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb er al héél wat voorbij zien komen....iedereen in de ban van het ijslantaarn en waterijstaart maken, maar deze is wel heel erg fijntjes met de rode besjes en groen.......maar wel nét zó koud als alle anderen;-)

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk gedaan~! De rode besjes geven het net dat beetje meer. Dat moet prachtig staan in het donker....Ik hoop dat je er nog even plezier van zult hebben.. Van mij mag de winter nog wel even blijven. Ik geniet~!
    Fijne dag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi geworden. Super met die besjes erin.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo hee... wat prachtig... maarrrr... je moet nog wel even vertellen hoe je dit maakt? Water in een emmertje laten bevriezen, takjes erin? En hoe maak je die uitsparing voor het lichtje dan?
    Vertel, vertel...!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, die is gaaf!
    Leuke buiten aktiviteit en mooie tuintafel vulling in de winter!
    Ik vind hem super leuk met die rode besjes!
    Fijne avond, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. awww this icecandle is so pretty, what a good idea. i will try this myself !
    your blog is lovely, happy i found it!
    have a nice day, svenja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Good day.
    The woman follows the photos and published them as their own.http://www.mimibazar.sk/rodinne_foto.php?id=849591 Tina

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...