maandag 5 maart 2012

Beetje lente op tafel

Na al die uitstapje gewoon weer wat foto's thuis.


Op de salontafel staat vaak een Marokkaans dienblad, omdat het zo fijn is om daar een mooi hoekje op te maken.


Erop ligt nu een doosje dat ik in Amsterdam mee nam bij De Weldaad, lees hier maar wat een ontzettend leuke winkel dit is. 


De kleuren passen helemaal in mijn huis.


Samen met de vaasjes met witte druifjes.... 


....en een kleine hint naar Pasen, vormen ze een mooi plaatje.


De witte druifjes heb ik uit de pot gehaald, afgespoeld en ik mooi gekleurde vaasjes gezet. 


De roze anemonen nam ik ook mee bij De Weldaad.


Daar ga ik heeeeel lang plezier van hebben.


Mijn werkweek is weer begonnen na een weekje vakantie. 
Een heerlijke week: m'n huis is schoon, de winterrommel uit de tuin, bijgeslapen, bijgekletst met vriendinnen,  Amsterdam bezocht zoals jullie al hebben kunnen lezen en afgelopen weekend waren we in Maastricht! 
Vrijdag 2 maart waren we 25 jaar samen en 22 jaar getrouwd. We trouwden precies 3 jaar na onze kennismaking met carnaval.
Vrijdag zijn we naar T.hermae 2000 geweest en hebben we lekker gebubbeld, s avonds hebben we in een heel leuk hotelletje in Maastricht overnacht en zaterdag een heerlijke dag door deze leuke stad geslenterd. Binnenkort de foto's, als jullie tenminste weer zin hebben in een stadspost!

Mooie week weer. 



24 opmerkingen:

  1. Ik ben weg van je witte druifjes in het bollenvaasje...zo schattig!!
    Fijn dat jullie dit weekend zo genoten hebben van Maastricht en de bubbels!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi foto's en jullie hebben een heerlijke week gehad!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijke week en wat zul je daar lekker lang van nagenieten!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou je hebt een heerlijk weekje achter de rug ....prachtige posten ....waar je heerlijk op terug kan kijken.Leuk al die vaasjes bij elkaar een heerlijke voorjaarsgevoel al als je naar buiten kijkt het je niet geeft ....wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gezellig sfeertje zeg..heerlijk..en je weekend is toch ok weer super. soms vind ik het wel jammer dat ik dat soort dingen haast nooit doe...maar ik kijk uit naar je fotos..fijne week
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. piep, ik voel de lente in je foto, zo mooi

    Ga er volgende week ook aan beginnen

    knuf mieke

    ps. gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke week heb je gehad. En ik heb genoten van al je foto's.
    Een heerlijk voorjaarsplaatje op de tafel, van de kleurtjes word je helemaal vrolijk.
    En ik zie uit naar je volgende stadswandeling.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. EEn heerlijke vakantie heb je gehad, zo te lezen.

    En wat een gezelligheid op je dienblad....helemaal lente!!

    Fijne week, groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig tafereeltje! Mooi de witte druifjes en het kaartje vind ik ook zo geweldig. Een heerlijke vakantie met een gezellig weekend tot slot; nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig !! en ooooo die kleur is prachtig !!...liefs van mij...fijne week.....!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    O wat gezellig kun jij zo´n hoekje maken zeg. Ziet er heel sfeervol uit, met die prachtige kleuren en de witte druifjes... Leuk kaartje heb je er ook bijgezet...
    Nogmaals gefeliciteerd met jullie 22-jarig huwelijk. Wat leuk om te trouwen op zo'n belangrijke datum, voor jullie tenminste wel...
    Ik ben heel benieuwd naar je foto's van Maastricht, ben daar zelf een aantal jaren geleden ook een weekendje geweest, dus 'bring it on', die foto's...
    Ik wens je nu eerst een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die kleurtjes zijn prachtig,Jolanda.
    En wat mooi,hoe de witte druifjes in de glazen vaasjes staan.

    En Maastricht is inderdaad prachtig.
    Ben er ook al eens geweest.
    Laat de foto's maar komen,hoor.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,

    Wat een vrolijk gekleurd dienblad! Zo te horen heb je een heerlijke week gehad.Je hebt ontzettend geboft met het weer. Deze week wordt het een stuk minder lekker :-(

    Lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig.....heerlijke voorjaars kleuren hier bij je....lieve bloemetjes en ik vind dat blauwe glas echt prachtig.
    Zit de weldaad alleen in A'dam?
    Klinkt als DE winkel voor mij ;)

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd 25 jaar samen dat is niet niks, je heb er gelijk een leuk uitstapje van gemaakt. En je bolletjes op het vaasje dat staat enig. De roze ranonkels zijn mijn favoriet.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kleurtjes zo samen.... En nog van harte hoor!

    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een lekker weekje achter de rug, klinkt bijzonder goed!! Nogmaals van harte met jullie trouwdag, ook dat is goed gevierd zo te lezen.

    De Ginnekenweg in Breda is echt de moeite waard, wel behoorlijk lang (na een viaduct loopt de weg schuin rechts nog verder door) maar de winkeltjes daar zijn lekker anders dan anders. Ook de bekende woonwinkels vind je daar terug, maar daar mag ik toch altijd graag naar binnen wandelen. Het was trouwens wel dankzij jouw post van februari over Breda dat we daar uitkwamen. Jij verwees toen naar de At Home van januari dus die heb ik zaterdagmorgen snel in mijn tas gestopt, waardoor we dus alle informatie de hele dag bij de hand hadden :)! Bedankt, want dat was erg handig!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dat er gezellig en vrolijk uit.
    En het is ook wel een heerlijke week geweest voor jullie.
    Van harte met je 22 jarig huwelijk. Nog 3....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag......Heerlijk zijn je foto's van je bloemen .....Die roze anemonen vind ik werkelijk prachtig....Maastricht is inderdaad een hele mooie stad en wij zijn er ook al meerdere keren geweest...Ik kijk uit naar je foto's hoor...
    Lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ECHTE LENTE POST!!
    DE KLEUR VAN JE GLAASJES HEB IK IN MIJN SLAAPKAMER!


    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klinkt als een heerlijk weekje en wat heb je al een gezellig lentesfeertje in huis, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lente op tafel!! En kom maar op met de wandeling door Maastricht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha Jolanda,
    Wat heb je een heerlijke week vakantie gehad!
    En wat een leuke dingen gedaan allemaal!
    En dankje voor de leuke collage met poppenhuisfoto's, super!
    Geweldig om te zien he, alles zoals het echt is maar dan op ienieminie formaat, vind het ZO knap dat mensen dat zo precies kunnen maken!
    En deze post is ook weer zeer inspirerend........
    Fijne week
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...