zaterdag 3 maart 2012

De 9 straatjes


Na mijn bezoek aan het Rijksmuseum (klik hier) gaan we het museum uit en lekker wandelen langs de grachten, hier is altijd wel wat te zien.



Tussen de grachten zijn de 9 Straatjes te vinden, met leuke kleine winkeltjes en zeer kleurrijke etalages. Volgens mij wordt het lente!
 Kijk maar mee.






Maar het leukste winkeltje is dan toch een woonwinkel aan de Reestraa: de Weldaad.



Ik heb gevraagd of ik wat foto's mocht maken en er was genoeg te zien!



Inspiratie genoeg, en natuurlijk wat leuke dingetjes meegenomen. 





Niks teveel gezegd toch? Ze hebben een 2e winkel aan de Noordermarkt en een mooie site en webshop.


Vandaag lopen wij in Maastricht rond want we hebben wat te vieren, dus binnenkort weer een stadspost! 
Fijn weekend allemaal.


11 opmerkingen:

  1. Wauw, als je daar niet vrolijk van wordt! Prachtig allemaal. Ik ben benieuwd wat je hebt gekocht. En ik ga ff richting webshop van de Weldaad.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk om de lente al te zien in de foto's! De winkels zijn er ook klaar voor.

    Ben natuurlijk ook wel nieuwsgierig naar wat je allemaal gekocht hebt want als ik de foto's zie kan ik me zo voorstellen dat het moeilijk was om te kiezen...........

    Fijn weekend!!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een heerlijke wandeling en zoveel moois te zien.
    Het wordt inderdaad LENTE
    Prachtig al die vrolijke kleuren !!!
    Ik heb genoten van je rondleiding en ook van de vorige :-)
    Nu even een bakkie ...
    Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk om weer even door mijn geboortestad te wandelen. het rijksmuseum daar gingen we vaak heen...ook met scholl. wil binnenkort maar weer eens gaan. blijft prachtig...heerlijke post.
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat laat je ons prachtige dingen zien....genieten bij je....kijk al weer uit naar je volgende post.
    Geniet van je weekend & van harte met wat je te vieren hebt.
    Lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie wandeling en met name mooie winkeltjes. Veel moois te zien.

    Fijn weekend en vier ze waarvoor je in Maastricht bent.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die steden-bezoekjes! Heb zelf nog nooit de negen straatjes bezocht, maar ik ben wel enthousiast geworden door jou mooie foto's, dus weer een adres voor het nog-te-bezoeken-lijstje.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat leuk zeg, maar nu twijfel ik of we 1 of 2 dagen naar Amsterdam gaan.
    Veel plezier in Maastricht! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke winkeltjes zo te zien ;-)

    Ga binnenkort maar eens die kant op!

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De Weldaad, ja daar waren wij laatst ook, en die andere is zo mogelijk nóg leuker :))
    Ben benieuwd naar je post over Maastricht, daar willen wij ook eens een weekend doorbrengen..
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je ons volgt! En heeeerrrlijke plaatjes van de 9 straatjes... bij ons ook favoriet! Heerlijk he, om daar rond te struinen en ja, de Weldaad is super!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...