dinsdag 20 maart 2012

De lente is begonnen!


Ik heb 2 lentevogeltjes, het ene vogeltje zagen jullie al op de krans in m'n vorige post en deze heeft een plekje op tafel gekregen.... 


Nep en echt gaan prima samen toch?! Ik vind deze ienieminibloemetjes zo schattig, het lijken net kleine  roosjes.


Vleugje Pasen ook op de vensterbank, zo'n stoer ei is een mooie blikvanger. Ik kocht 'm alweer 2 jaar geleden, kijk hier maar eens bij wie! 


Een klein beetje kleur voor het lentegevoel in ons huis. 


Vandaag is de lente dus officieel begonnen en ook de zon werkt mee, geniet ervan!




18 opmerkingen:

  1. Lente binnen, lente buiten en beiden vind ik leuk!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Springtime en hoe dat is en wordt GENIETEN buiten :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een mooi sfeertje van gemaakt, vooral met de kleur blauw erbij.
    Het stoere ei is zeker een blikvanger, deze kom je niet vaak tegen.


    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor !!! ...het is LENTE !! eindelijk....liefs lente groetjes van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellig voorjaarssfeertje met prachtige spulletjes!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lieve Jolanda,

    Wat een mooie lentepost. Zie ik daar nou allemaal herkenbare dingen voorbijkomen.
    Super mooi hoe jij alles weer in je stylinghoekjes gebruikt.
    Telkens anders en zo mooi op de foto vastgelegd.
    Jouw lentepost maakt me helemaal blij.
    Ik had toch al zo mooie dag vandaag.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk hè, de lente. Jij hebt er binnen en buiten iets moois van gemaakt.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk lente en genieten van je lentepost. We krijgen een paar prachtige dagen met veel zon dat word dus genieten.
    Door een hardnekkig virus op mijn site ben ik verhuist naar http://bloomsburyblue.blogspot.com Jammer, dit is de zoveelste keer dat ik opnieuw moet verhuizen, hoop dat het nu eens goed gaat.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi lentesfeertje Jolanda. En inderdaad...die kleine bloempjes zijn heel schattig. Zijn het losse bloempjes of is het een plantje?
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk. Sfeertje. Zeg kriebels van al die mooie bloggen geniet van het mooie weer fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Dat dacht ik gelijk al, die komt bij Lia vandaan. Echt een ding voor haar winkel. Heel erg mooi vind ik hem ook...
    Je hebt de lente al lekker in huis gehaald hoor. Heerlijk. Lekker die frissen kleuren.
    Ik wens je alvast een heel fijne woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij haalt de lente in huis met Campanula White Snow;-)
    De lente kriebels zitten niet alleen in de lucht....hatsjie...maar ook in m'n neus en ogen.....

    Geniet van het voorjaar in zo verre dit mogelijk is!!!

    Lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk hé, even je huis weer wat veranderen met kleine dingen!
    Laat de zon maar schijnen, de was wappert alweer buiten...
    Fijne dag, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wel een feestje waard, het begin van de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. PRACHTIG zijn je foto's en die witte bloemetjes zijn zo schattig, inderdaad net kleine roosjes. Heerlijk hé de lente doet zijn naam wel eer aan, om vrolijk van te worden. Staat gezellig je paashoekjes.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We hebben ervan genoten hoor vandaag. Heerlijk in de tuin gewerkt. Van mij mag het de rest van het jaar zo blijven. Alvast een fijn zonnig weekend! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Jolanda, bewijsmateriaal!!!!!
    Leuk he, dat je toen al bij mij in de winkel kwam en wij elkaar nog niet echt kenden!!!!
    En dat we nu zoveel samen delen!
    Fijne zondag
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...