zondag 25 maart 2012

Heerlijk lenteweekend


Zoals deze hertjes heb ik me de laatste dagen gevoeld. Wat een heerlijkheid om je weer te kunnen warmen aan de zon.


Of even op de fiets te stappen, vorige week zelfs zonder jas!, en een tochtje door het Kralingse Bos te maken.


Eerst kom ik langs het hertenkamp,  waar deze beauty's liggen te genieten.


In de verte de contouren van de stad.


En rondom de plas is genoeg moois te zien. Poeltjes en plekken waar de natuur zijn gang kan gaan.


Deze keer heb ik een rondje door de heemtuin gelopen.

 

Veel water dus prachtige weerspiegelingen nu de bomen nog kaal zijn en de lucht zo blauw.



En natuurlijk lieve sneeuwklokjes.



Deze dames waren slim, ze hebben hun hangmat opgehangen aan de waterkant, dat is pas echt genieten!


Op de fiets weer verder voor een kopje thee bij Lia van House of Seasons.
Ze maakt tegenwoordig vaak zelf de foto's voor haar blog maar ik kan het dan toch niet laten.....




Het Paassfeertje is helemaal aanwezig bij Lia!


Wat heb ik genoten van een heerlijk lenteweekend, in de tuin en op de fiets. Gister had ik de 2e fotocursusdag en de hele dag binnen gezeten. Dus vanmorgen een lange, frisse, strandwandeling gemaakt en ons eerste kopje cappuccino en muntthee van dit jaar gedronken op het terras bij Titus in Kijkduin, onze favoriete strandtent. Weer energie opgedaan voor een nieuwe werkweek!

Een hele mooie week allemaal!



13 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Je hebt prachtige foto's gemaakt en die taartjes bij Lia zien er wel erg aantrekkelijk uit;-)

    fine week, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is duidelijk aan de foto's te zien,
    dat je genoten hebt en wij genieten mee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was inderdaad genieten de afgelopen dagen en zo te zien heb jij dat ook gedaan! We krijgen nog een paar mooie dagen dus het houdt nog niet op :)!

    Ik wens je een hele fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk is het om met dit prachtige voorjaarsweer te genieten van de prille natuur en fris groene kleuren.....
    én dat deden jullie....het spat van de foto's af,leuk,leuk!!

    Vanmiddag voelden ik de zon al steken op mijn huid.....en nu zit ik met het vest aan en de verwarming!!!
    Maar dat is ook nog normaal voor de tijd van het jaar,
    het is nog te vroeg voor zwoele zomeravonden buiten in de tuin.

    Fijne (blog)en werkweek!!
    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was heerlijk....alleen heb ik vanaf vrijdag heel veel mijn bedje gezien......heb de griep.....pffff.....yakkes......maar van jouw post knap ik weer op hoor......heerlijk...fijne week liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was idd erg heerlijk, de afgelopen dagen. En haha, moest wel lachetn om die dames die een heuse hangmat hebben opgehangen! Slim!
    Mooie foto's van de reetjes!

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een juweeltjes weer. De foto's, de herten, de spulletjes in de winkel.. Lente! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig weekend en ook vandaag was het weer genieten! Mooie foto's heb je gemaakt van herten en leuke spulletjes in de winkel van Lia.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jolanda,
    Wat mooi zijn ze, die herten. En zo fotogeniek...
    Ja wat is het prachtig weer hè? Ik moest het hele weekend werken, maar gelukkig was het vandaag ook nog prachtig en blijft het nog even zo...
    En die winkel van Lia.... o wat een heerlijke spullen...
    Ik wens je nog een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha lieve Jolanda,
    wat hebben we toch een prachtig bos!!!! (Kittie had het altijd over het park.... en ik maar denken dat ze ONS thuisparkje bedoeld en niet ONS bos!)
    Ik hoop dat de cursus weer leuk was!!!
    Al weet ik nog steeds niet wat jij moet bijleren!
    Wat zijn jou foto's professioneel mooi en creatief, ook die van mijn winkel weer (DANK)
    ik krijg dat echt niet zo goed gedaan, dus BLIJF VOORAL DOORGAAN MET FOTO's MAKEN bij mij in de winkel en natuurlijk gezellig langskomen voor een kopje thee!!!!
    Dankjewel, fijne week,
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker is dat, dat jullie vlakbij de stad toch nog een bos hebben waar je lekker kunt dwalen en genieten van de natuur. De foto met het houten bruggetje is heel mooi. Een hele gezellige werkweek met mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt het voorjaar prachtig vastgelegd Jolanda!!

    Een gezellige avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...