vrijdag 30 maart 2012

MAART IN VOGELVLUCHT!

Wat vliegt de tijd!
Maart is alweer bijna voorbij en wat was het een volle maar vooral mooie maand.
Veel zon, voorjaar buiten en in huis...ja, de lente is begonnen!
Mijn collage voor MAART IN VOGELVLUCHT IS KLAAR.


Ons weekendje Maastricht, m'n dagje Amsterdam, een klein beetje paasgevoel en vooral voorjaar!
Doe je deze maand weer mee?
Maak een mooie collage van je foto's van deze maand en plaats 'm op je blog. 
Ik zou het leuk vinden als je een linkje naar m'n blog plaatst.
Laat even een reactie achter dan kom ik bij kijken.

Fijn weekend allemaal!


20 opmerkingen:

  1. Het was een heerlijke maand hoor...mooi je collage !!....liefs van mij fijn weekend....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jeetje, nu zie je pas hoe snel de maanden gaan...ik ga mijn foto-archief induiken, en kijken of ik wat moois bij elkaar kan vinden, in ieder geval veel bloeiende bloemen ;-)

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda, Vanmiddag lukte het voor geen meter om een reactie bij je te plaatsen. Ik kreeg iedere keer een melding dat ik niet gerechtigd was om te reageren.
    Ik heb mijn maandoverzicht ook geplaatst met een linkje en ik vind het heel leuk om te doen. Het zit er ook al helemaal in bij mij. Het is vooral een voorjaarsoverzicht geworden.

    Fijn weekend en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie maartcollage,Jolanda.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je foto's bevestigen maar weer dat maart voor jou een leuke maand was! Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk overzicht heb je weer gemaakt. Ik moet er eens voor gaan zitten want ik vind het altijd leuk om te doen.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om door middel van foto's met je terug te kijken op de maand maart!

    Een fijn weekend,

    Madelief xox

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke collage. Ik moet er ook nog voor gaan zitten want de afgelopen twee maanden heb ik het ook gedaan en ik vind dit veel te leuk!

    lieve groet, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Nou, reken maar hoor, ik heb net vanmiddag mijn collage gemaakt en zet ´m morgen op mijn blog, met een linkje naar jouw blog hoor... want het is en blijft een geweldig mooi idee...
    Ik wens je een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waah als je alles zo bij elkaar zet is het overal super vrolijk! wat was het een heerlijk maand!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie collage en wat zitten er veel leuke sfeerfotos in. De zon heeft ons ook goed verwend..

    Liefs en een heel fijn weekend.
    x Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige collage heb je gemaakt.
    We hebben ook schitterend weer gehad voor mooie foto's
    Ook ik heb vanmorgen (op de valreep) een collage gemaakt en een link naar jou blog.

    Heel fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi je collage, ook ik heb weer een collage gemaakt, met link naar jou blog!

    Fijn weekend
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je me woensdag een lesje geeft dan doe ik volgende keer mee met de maandcollage........
    Fijn weekend verder!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om door middel van deze collage nog even terug te kijken op een mooie maand!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie collage weer, je maakt ook zulke prachtige foto's. Weet je nog dat ik je ooit om advies heb gevraagd voor een fototoestel? Ik ben inmiddels geslaagd. Het is een Sony cybershot DSC HX100V geworden. Zegt je natuurlijk niks, maar wilde het je toch nog even laten weten. Heb deze maand ook maar weer mee gedaan met de maandcollage.
    Als je zin hebt kijk maar eens. http://www.madammikmak.blogspot.com
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige collage weer! Fijne zondag nog Jolanda, liefs Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi gedaan!!!
    Ik ga je volgen een erg mooi blog!!
    Maar als het lukt???
    Mijn pc werkt niet zo mee....
    Nog een fijne zondag
    lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige terugblik ....mooie collage ...fijne paasdagen lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...