woensdag 11 april 2012

Fleur en kleur op woensdag


Vanavond heb ik de header van m'n blog aangepast en die van House of Seasons en gelijk de blog een beetje opgefrist.
Bladerend door m'n foto's kwam ik deze kleurige plaatjes tegen. Gemaakt op een plek die je niet zo snel zou verwachten....


Al enig idee? Binnenkort meer van deze serie.


Ik krijg van deze kleurexplosie in ieder geval zin in de zomer, zeker na de bui van vanmiddag waar ik midden in zat!
En doe op de valreep van de woensdag nog even mee met Veronique met ~fleur en kleur op woensdag~



17 opmerkingen:

  1. Inderdaad eg fleurig en kleurig,Jolanda.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je header is fleurig,fris en lenteachtig.....MOOI!!!

    En de foto van de rode zonnehoed (Echinacea purpurea)doet me naar de zomer verlangen!!!

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijk begin van de dag...mooie kleuren hoor!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie header; helemaal in voorjaarssferen! Je foto doet mij ook verlangen naar zonnige dagen...

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat is je header mooi, zo lekker vrolijk en helemaal voorjaar!
    al die mooie bloemen doen mij ook zeker verlangen naar de zomer, al zou het eerst maar weer echt lente worden.. zo fijn!

    fijne dag, lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De "Header" vaasjes heb ik ook, met Pasen gebruikt op de ontbijttafel. Het zijn voor mij echt voorjaarsvaasjes en zullen de komende tijd dan vaker gebruikt gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi jou header zeg! Heerlijk voorjaar en je zonnehoeden super zomers zie ik nu de pier op de achtergrond???
    Ben benieuwd hoor.
    Heerlijk weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je header is mooi geworden en je blog geeft zeker een fris uiterlijk!

    De prachtige bloemen 'echinacea purpurea' heb ik een paar jaar geleden in mijn tuintje gehad, ze zijn zo mooi.

    Fijne dag!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LIEVE LIEVE Jolanda, dankje voor de mooie header op mijn blog!!
    Ziet er weer (zoals altijd) GOED UIT!!!!
    Leuk hoor zo'n verrassing als je op je blog komt!
    Ik vind de jouwe ook prachtig!
    Waar haal je de tijd vandaan........
    Zeker nu, met al je huiswerk!
    Alvast een fijn weekend
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk Jolanda, dat de bloemenfoto's in het Havengebied van Rotterdam zijn genomen??
    Juist in de natuur zijn zulke bloemen zo mooi.
    Je hebt een mooie voorjaarsheader gemaakt. Lekker fris wit/blauw!
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, via via op je leuke blog terecht gekomen. Ik ga je volgen.

    Groet, Danique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Krijg meteen zo'n zin in de zomer, prachtige foto's.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal zomer hier ........mooi is je header.....
    Deze beelden vind ik ook super......gewoon aan de kant van de weg...?

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,

    Zo te zien ben je ergens in de haven geweest! Dat ze daar in de zomer van die prachtige bloemen hadden staan. Ik heb ze dit jaar ook voor het eerst in de tuin. Nu maar hopen dat ze het doen!

    Je header vind ik mooi geworden. Het past perfect bij het seizoen.

    Een gezellige avond & liefs,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,
    O wat mooi zijn die bloemen... Ja, dan krijg je zin in velden vol kleurige en fleurige bloemen... Heerlijk. Prachtige foto´s weer en je header vind ik prachtig zo.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie header in frisse tinten! Bij een aanmeer punt en brug?! Prachtige boem de zonnehoed. Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhhhh !!!!Wat een prachtige foto van de rode zonnehoed !!!!
    Je header vind ik trouwens ook heel mooi geworden....Mooie binnenkomer hier bij jou !!!!
    Lieve groet en fijn weekend....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...