woensdag 25 april 2012

Fris groen


Heel langzaam wordt de wereld weer groen... 


Vanmiddag werkte het weer niet mee, maar een paar dagen geleden liep ik eens een rondje door 'mijn' park met m'n camera.


Toepassen wat ik op m'n fotocursus leer. Helemaal handmatig instellen en niet de camera het denkwerk laten doen maar zelf ...valt nog niet altijd mee!



En onderweg in de natuurtuin voor de deur, kom je veel moois tegen zoals dit 'zwarte' gras. 


De komende weken gaat het weer, langzaam beter worden. Ik ben er wel aan toe.


Nog 1 dag werken en dan begint voor mij 2 weken meivakantie.
Ook daar ben ik aan toe. Door gedoe op m'n werk was het een zware periode dit keer.
Ik ben lichamelijk moe en ik wil even niks...
Geen wekker, geen telefoon, geen drukte, geen snelle haastklussen, geen moeten.
Maar zelf m'n dag indelen, leuke dingen doen, naar buiten en energie opdoen. 
En wat meer tijd om leuke posten te maken want natuurlijk neem ik m'n camera mee op pad!



22 opmerkingen:

  1. Ja Jolanda, ook ik weet zo goed wat je bedoelt, even weer de zon op je gezicht voelen, even helemaal niets. Lekker joh twee weken vakantie. Wat zul je gaan genieten.
    En op de laatste fotocursus zei de leraar tegen mij: dat je best je camera even op automatisch mag zetten hoor, je kunt niet altijd alles tegelijk doen.

    Ik wens je alvast heel veel plezier en heel veel genieten.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je foto's. Vooral die met het water.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles zelf instellen op het toestel vind ik ook behoorlijk lastig, ik werk daar ook bijna niet mee maar ik zou er gewoon eens mee aan de slag moeten. Wie weet welke mogelijkheden ik dan nog ontdek. Ik wens je een hele fijne vakantie, wat lekker dat je twee weken vrij bent! Dat hebben ze er hier vanaf gehaald, erg jammer want voorheen hadden de meiden dat wel en gingen we graag met de auto naar Italië. Daar vinden we één week dan net weer tekort voor.

    Geniet lekker van je vrije dagen, even de accu opladen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's Jolanda en veel plezier met je vakantie.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met die accu ben ik momenteel ook bezig, en ik moet zeggen dat voelt goed..heel goed zelfs. Al dat moeten..ik herken het zo! Geniet maar fijn van je vrije dagen, lekker opladen en doen waar je zelf zin in hebt! Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zon ???? waar ben je ?????...geniet maar lekker meis.....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik je zo lees heb je de vakantie dus wel verdient.
    En dan kun je inderdaad nog veel meer mooie wandelingen maken
    en mooie foto's.
    Net als deze,ze zijn schitterend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een welverdiende en broodnodige vakantie..mooi dat het kan! Tank maar lekker bij en neem de tijd om je camera te leren kennen, de foto's worden echt nog mooier als je snapt wat er ingesteld moet worden :)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto, soms is het gewoon nodig om vakantie te hebben. Neem je tijd geniet, en schiet nog een paar van deze prachtige foto's. Want ik vind ze schitterend vooral die brug zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's!! Ik ruik bijna de Lente!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel oefenen....
    En hoop dat het snel beter word, maar als ik nu naar buiten kijk, denk ik dat we de herfst ingaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is alweer even geleden dat ik hier was .
    Oh oh die prachtige foto's van jou !
    Ik las wat je schreef en kan me helemaal voorstellen
    dat je zin hebt in twee weken gewoon en alleen Yolanda zijn.
    Twee weken is dan ook wel heerlijk .
    Ik hoop dat het wordt zoals je hoopt .
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelijk heb je, Jolanda, even lekker ales laten vallen en onbekommerd vakantie houden. Ik gun het je van harte.
    En wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Heerlijk dat alles weer mooi groen wordt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het gaat je goed af hoor dat instellen van de camera. Je foto's zijn prachtig.
    Geniet lekker van je vakantie!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om een rondje met de camera te maken en al doende leer je je camera steeds beter kennen. Zelf volg ik momenteel een cursus en vind het erg leuk om te zien wat je allemaal zelf kunt instellen...

    Geniet van je welverdiende vakantie! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb jij toch een prachtig park! Heerlijk! Mooie foto's ook zeg die van het riet in het water waah en de lelietjes ook mooi! Heerlijk vakantie ga er lekker van genieten!
    Lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Jolanda,
    Nou, zo te zien heb jij heel veel geleerd op je cursus want de foto´s zijn echt prachtig mooi. En wat is er veel te zien hè, binnen handbereik. Heerlijk gewoon...
    Geniet van je twee weken vakantie, ga lekker leuke dingen doen, voor je het weet gaat de wekker weer en moet je weer in het gareel...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto's, ik zou niet zeggen dat je nog in de leer fase zit. Die met riet weerspiegeld in het water WHAUW echt schitterend. En geniet van je vakantie en doe leuke dingen om weer bij te tanken.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat mooi dat frisse groen.
    Nu het zonnetje nog en de temperatuur omhoog.
    Lekker GENIETEN van je welverdiende vakantie.
    Niets moet alles mag ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto's, geniet van je vakantie. Hoop dat het wat beter weer wordt zodat je misschien nog wat mooie plaatjes kunt schieten.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig die foto's. Een heel ander niveau dan die van mij ;(. Geniet van de komende week, lekker tot jezelf komen.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echte genietfoto's zijn dit! En als je er maar oog voor hebt, dan zie je zoveel moois om je heen, daar heb je gelijk in.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...