zondag 29 april 2012

In vogelvlucht door april!


En dan is het alweer de 29e! 
Einde van APRIL, dus kijken we in vogelvlucht weer terug.
Het was een maand van regen en bewolking ipv zon en lente.
Maar als je zo naar de plaatjes kijkt zitten er toch wel weer leuke dingen bij.
De marathon, Villa Augustus, bloemen uit de tuin, Pasen en foto's van m'n dochter en de hond.
Ook nog een paar plaatjes bij Lia uit de winkel. Ik heb weer een hele serie gemaakt waar zij weer mooie posten van maakt.

Doe je mee met APRIL IN VOGELVLUCHT?
Maak een mooie collage van je aprilfoto's en plaats deze op je blog met de tittel: april in vogelvlucht. Het zou leuk zijn als je een linkje of vermelding naar me maakt, en laat je een reactie hieronder achter dan kom ik even bij je langs!

Morgen een hele gezellige Koninginnedag en op naar een mooie meimaand....



14 opmerkingen:

  1. Hey Jolanda! Prachtige collage heb je er weer van gemaakt. Het kleine boeketje uit eigen tuin vind ik werkelijk prachtig!
    Groetjes en fijne week,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Ik heb de mijne al weer klaar staan hoor, morgenochtend plaats ik hem op mijn blog.
    Jouw collage is weer prachtig, wat gaat de tijd toch snel hè, niet leuk meer gewoon.
    En wat had je weer veel mooie foto´s de afgelopen maand. Heerlijk om in vogelvlucht nog even terug te kijken.
    Ik wens je een heel fijne koninginnedag morgen,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie collage Jolanda! Wat staat je dochter prachtig op de foto. Die post heb ik denk ik gemist. Ik wens je veel plezier toe morgen. Misschien komen wij elkaar nog wel ergens tegen in de stad.

    Lieve groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie collage Jolanda!
    De mijne ligt al klaar en het is de bedoeling om hem morgen te plaatsen. Ik zet altijd een link naar je blog, het is tenslotte jouw idee!
    Een hele fijne Koninginnedag morgen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige collage van april, Jolanda. 'April doet wat hij wil'..dat hebben we wel vernomen. Hopelijk brengt mei ons meer zonnige momenten.

    Een hele fijne Koninginnedag!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie collage, met prachtige foto's! Leuk om zo de hele maand terug te kijken.
    Ik moet toch ook weer eens vaker mijn fototoestel pakken en de dingen vast leggen - thuis, in de tuin of als ik loop... het schiet er zo snel bij in...
    Jij ook een gezellige Koninginnedag gewenst.

    groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al mijn moodboards tezamen levert niet echt iets moois op. Ik hou het dan maar lekker bij kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk idee..zal eens kijken of ik ook een vogelvlucht kan maken.
    ook zal ik dan je link van jou blog erbij vermelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, ik heb een April in vogelvlucht gemaakt, en je er in vermeld!
    gr Elisabeth
    http://kostelijkleven.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig je terugblik van de maand april.......levert altijd een mooi geheel op....
    Nu op naar de maand mei.

    Fijne oranje dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om zo even weer terug te kijken, je foto's
    zijn heel erg mooi.
    Fijne dag!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jolanda als je een maand geduld hebt, ga ik bij Tanja leren hoe ik een collage kanmaken en dan kijk ik met je mee terug op de maand Mei.
    Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachitge foto's heb je gemaakt. Het kost me nog steeds veel moeite om collages te maken. Doe jij dit met Picasa.
    Groetjes en bedankt voor je leuke reactie!!

    ALma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi april-overzicht, waar toch echt wel het voorjaar in te zien is!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...