donderdag 19 april 2012

Villa Augustus

Uniek bij Villa Augustus, dat bestaat uit een restaurant, hotel en winkeltjes, is de tuin.
Hier verbouwen ze buiten en in kassen en onder 'plat glas' (ja, ik blijf een tuindersdochter) hun eigen groente en fruit. De tuinen zijn gelegen rondom de gebouwen van het restaurant en de Watertoren waar het hotel in is gevestigd. Maar ook zijn er heel veel sfeervolle plekjes om rustig te zitten en te genieten van alles om je heen. Lopen jullie een rondje mee?


























Als ik sommige foto's terug zie lijken ze wel in een mediterraan land gemaakt ipv in Dordrecht!
Een unieke plek waar we vast regelmatig een bezoekje zullen gaan brengen. Al is het alleen maar om te kijken hoe de tuin er de komende maanden uit gaat zien.





23 opmerkingen:

  1. Dat is eventjes mooi meelopen,zeg.
    Wat een prachtige hoekjes zijn daar.
    En die stoeltjes vind ik toch leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, je vind daar vast iedere keer weer nieuwe hoekjes. Ben wel blij dat ik die tuin niet hoef te onderhouden :) Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's...
    Bedankt voor het mogen mee lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er prachtig uit hoor, de moeite meer dan waard!

    Een fijne avond gewenst! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhhhh,... Wat is dit mooi zeg !!!ik zie hier allemaal prachtige sfeerhoekjes...Die bloemenrek vind ik prachtig !!!Bedankt dat wij even mee mochten mee genieten van al het moois !!!!lieve groetjes...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik kan niet anders zeggen dan dat dit gewelig mooi is. Prachtige foto's en zeker de moeite waard!!

    Groetjes,
    Esther

    Ps: Sinds kort staat mijn webwinkel op facebook. Help je mij mee om mijn winkeltje
    te laten groeien? Klik dan even op 'vind ik leuk' ...daar doe je me een groot plezier mee!
    www.facebook.com/brocanteriederdijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh wat mooi daar zou ik ook wel eens naar toe willen.
    Dank je wel dat ik even met je mee mocht wandelen ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toevallig dat er laatst nog iemand vol lof over sprak! Met jouw foto's erbij ben ik EXTRA nieuwsgierig! PRachtig man!

    GRoetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er heel mooi uit, uitnodigend!
    Lieve groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er mooie foto's van gemaakt en wat een prachtige tuinen.

    Wij komen niet vaak richting Dordrecht, erg jammer hoor.

    Fijne avond!

    Lieve groet Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,

    Dat is toevallig! Wij zijn er een week of drie geleden ook geweest. Wat een mooi plekje he? Wij komen er ook graag om te lunchen of te teaen. Toen wij er waren stonden sommige bloesembomen ook in bloei. We hadden elkaar zomaar tegen kunnen komen :-)!

    Fijne avond & lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, zo aan de foto's te zien waan je je in een heel ander land! Italië ofzo!
    Prachtig...

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige tuin. Daar loop je met plezier rond. Helaas een beetje uit mijn buurt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik rij hier regelmatig met de auto langs, niet wetend dat er zo'n schat achter verborgen zit..
    Toch mijn auto maar es parkeren en kennismaken met deze prachtige tuin :)
    Fijne avond, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. PRACHTIGE FOTO'S!
    HEEL MOOIE SFEER IN DEZE TUIN

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woh, adembenemend mooi! Daar kan je niet anders dan lopen te genieten.
    Moet er maar eens naar toe, want dit is echt super gaaf.
    Bedankt voor de foto's.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie en sfeervolle plek zeg.....
    hier ga ik vast nog eens een kijkje nemen!!!

    Bedankt voor deze fantastische TIP!!!
    Met jou mooie foto's erbij heb ik al een goede indruk van het geheel, leuk!!

    Fijn weekeind en lieve groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto's, de rust en een de foto's met sfeer spatten van het beeldscherm af.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een sfeer zeg! Echt een geweldige plek om eens te gaan bekijken.

    Dank je wel voor de mooie foto's.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit ziet er inderdaad mediterraan uit! Mooie foto's en een heerlijke plek om regelmatig terug te komen.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Jolanda,
    Wat zou ik daar graag wekelijks een kijkje nemen. Dan zie je pas goed hoe alles vordert. Beslist wil ik hier een keer een bezoek brengen. Ik zet heb boven aan mijn lijstje. Je hebt me helemaal lekker gemaakt, met deze prachtige foto´s...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi hoor en zo leuk om op deze manier even mee te lopen, echt genieten! Moet ik zeker onthouden, bedankt voor de mooie foto's. Fijn weekend, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kan eindelijk weer reacties plaatsen... Ik heb genoten van je rondleiding. Wat een heerlijk plekje om rond te dwalen.....
    Nog een fijne zondag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...