vrijdag 11 mei 2012

11. Tegenwind


Vandaag een dag gaan fietsen met mijn man. Een kleine 40 km in de omgeving van Hilversum, Naarden, Huizen. Voor mij een aardig ritje vooral met de tegenwind die we bijna de hele dag hadden:) Voor mijn man een peulenschil als wielrenner en in training voor de beklimming van de Tourmalet eind juni....


De heide bloeit nog niet maar de brem kleurt al mooi.


Op de heide bij Laren kwamen we deze grote grazers tegen. 



Ook als je zo groot bent kun je wel eens jeuk hebben.... 




Zo'n groep ooievaars bij elkaar met hun snavels in de wei, op de achtergrond de grazers....zo wordt het grasland goed gebruikt.



 Een tussenstop in Naarden voor een lekkere lunch en een wandelingetje.



De stad van Jan natuurlijk....


Een heerlijke tocht was het vandaag, we hebben door allerlei landschappen gefietst, over de heide en door de bossen, door de weilanden, langs het Naardermeer, we hebben genoten van de konijntjes, valken, ooievaars, vogels, grazers en van al die mooie bermen met koolzaad en fluitenkruid!




13 opmerkingen:

  1. wat een mooie tocht! En weet je wat ik grappig vind, ik baal zo van dit weer. Maar als ik jouw foto's zie, dan realiseer ik me dat onze natuur zo mooi is! Ondanks dit weer. Carpe diem. Thnx!
    xo
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Holland, mijn Holland wat ben je toch mooi!

    En jij Jolanda bewijst dit maar weer eens overduidelijk met je mooie foto serie!!!

    Fijn weekeind!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dag heb je gehad en wat een geweldige fietstocht. En ondanks dat de zon ontbreekt ziet de natuur er zo mooi en fris uit.
    Je hebt er mooie foto's van gemaakt. Zoveel ooievaars bij elkaar is mooi.
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik ben geboren in Naarden! Mooie foto's heb je er gemaakt. Wil er deze zomer in de vakantie zo graag eens heen... Lijkt me leuk om zoveel jaren later weer eens terug te gaan. Zal dan wel een auto-ritje worden want Eelde ligt een behoorlijk eindje uit de buurt.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ZO zeg!!!! Jullie hebben een rustig weekend verdiend, goeie training was dat zeg!
    Heerlijk om mee te megen genieten van zo'n tocht zonder moe te worden!
    Bedankt voor de aangepaste moederdag header, ze zijn bijna uitverkocht...........
    Fijn weekend
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Yolanda om even mee te kijken. Mooie foto's heb je gemaakt, dan kon je natuurlijk even stoppen met fietsen. Nu heerlijk weekend houden, geniet ervan.
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is Nederland toch eigenlijk prachtig en op de fiets zie je ook zoveel meer dan in de auto; heerlijk om samen te genieten van al dit moois!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht: "Jan ??" naar opeens snapte ik 'm!! Mooie rit zal het geweest zijn, ondanks de wind. Ik vond die wind zelfs het kleine stukje vanaf de supermarkt behoorlijk pittig...
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie omgeving, en ik kan het weten haha

    Fijn weekend
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's weer Jolanda. Ik heb genoten.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn,dat we even mocht meegenieten van
    jullie mooie fietstocht.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Jolanda,
    Dapper hoor, zo'n stuk van 40 km fietsen met deze tegenwind. Je hebt echt weer heel mooie foto's gemaakt. Zo heb je ons heerlijk meegenomen door een prachtig stukje Nederland. En ik heb ervan genoten hoor...
    Ik wens je een heel fijn weekend en een mooie moederdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterende tocht zo te zien. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...