zaterdag 12 mei 2012

12. Voor iedereen die het viert.....




14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloemencollage Jolanda.
    Wij vieren dit al jaren niet meer.
    Ik wens je een fijne Moederdag toe.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vier elke dag, maar morgen krijg ik geloof ik een cadeautje!!;)

    FIjne Moederdag!

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een fijne moederdag .
    Groetjes nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De mooie bloemen collage doet me verlangen naar warmere dagen..een genot om naar te kijken!

    Jij ook een hele fijne Moederdag!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou ook een hele mooie Moederdag Jolanda, geniet er van want je hebt het verdiend!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jou natuurlijk ook een fijne en gezellige moederdag!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Jolande,
    Een hele fijn moederdag en ik hoop dat je weer helemaal hersteld bent.
    lieve groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jou een fijne moederdag,Jolanda.
    Ik vier het niet echt,maar ik krijg wel
    een cadeautje,dat dan weer wel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jolanda,
    Ik wens jou ook een heel fijne moederdag toe, geniet ervan...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, jij ook fijne Moederdag, en hier zal ik mijn moeder maar eens even verwennen met en mooi cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor jou ook een hele fijne moederdag gewenst.

    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook een fijne moederdag!

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor jou ook een fijne moederdag, Jolanda!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...