zondag 13 mei 2012

13. Werd ik toch nog verwend!


Dit jaar had ik (weer) gezegd: we doen niks aan Moederdag...de kinderen zijn groot en de oudste is dit weekend ook nog naar Helsinki. Dus een gewone zondag die we wel zouden starten met een gezellig ontbijtje.
En daar stond ineens een prachtige bos rozen met kaartje en een pakje voor me klaar....in het pakje een heerlijke badolie van Rituals(van m'n dochter) en de rozen waren natuurlijk van m'n man. De grootste verrassing zat ik de envelop: een uitnodiging om samen naar de musical SOLDAAT VAN ORANJE te gaan. Lief he!  


De middag had ik gereserveerd om naar Arboretum Trompenburg te gaan, dat waren dit weekend de Plantendagen. Het was er heerlijk, een prachtige omgeving met leuke kramen met planten natuurlijk.
Morgen laat ik jullie meegenieten.


Morgen ga ik na 2 weken weer aan de slag. De vakantie liep iets anders dan gepland helaas door m'n verzwikte enkel en een pijnlijke rug. Beide kwalen zijn nog niet helemaal over maar ik ben weer redelijk op de been....
En we hebben een korte werkweek om weer even in te komen:) Ik wens jullie een mooie nieuwe week toe!


19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie rozen......lijkt wel van fluweel.

    Ook al vieren jullie moederdag niet.....
    kinderen verwennen hun moeder ook graag als ze groot zijn....zoals je gemerkt hebt, lief!!

    Het zal weer even wennen zijn na die heerlijke vrije dagen.

    Het beste met je en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bellissime rose rosse!! Buona serata e felice inizio settimana...ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende rozen,Jolanda.
    En prachtig op de foto gezet.
    Ja,het is voor veel mensen een korte werkweek.
    Ik hoop dat het zal gaan,met je rug en enkel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Prachtig zijn de rozen, en weer mooi op de foto gezet. Heerlijk he, zo'n spontane verrassing. Hier ook zo, zou er gisteren ook niets aan doen, maar jongste dochter kwam toch even langs. Heeft sinds een dag of twee haar eigen autootje en niet meer afhankelijk. En ze bracht nog een paar geweldig mooie tijdschriften voor me mee ook.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat een mooie rozen...en de enevlop was ook super.
    geniet van die alles.
    en werkse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De onverwachte verassingen zijn de leukste, geniet ervan

    Fijne week groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig boeket !!!..sterkte met je rug en enkel......ik heb ook zo'n pijn in mijn onderrug..zal toch niet door het weer komen he??.....pffff...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat bijzonder dat je ook iets krijgt van je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn de beste moederdagen!
    Niets doen en dan zo verwend worden...
    Werkse en ach lekker toch die 3 dagen en dan weer een heel lang weekend '-)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verwennerij! Blijft toch leuk, zo'n spontane verrassing? ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooo wat gaaf zeg..de musical moet prachtig zijn..sterkte met je rug en zo, en werk ze
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige, bijna fluwelen rozen heb je gekregen. En een avond naar de musical is natuurlijk heel leuk! ben je toch nog lekker verwend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die onverwachte cadeautjes, die maken het toch het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige bos bloemen stond je op te wachten, mooi hoor.
    Helsinki lijkt mij ook erg gaaf om ooit eens heen te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die onverwachte dingetjes die maken zo'n dag pas echt leuk.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijke badolie en een mooi boeket zijn altijd welkom ;) Het schijnt echt een prachtige musical te zijn, wij hebben mijn schoonouders dit kado gedaan voor hun trouwdag.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn de kleine dingen die het doen :-)
    Heerlijk die onverwachte leuke en lieve verrassingen !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh ja en rustig aan beginnen hoor ;-)
    Succes X

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...