dinsdag 15 mei 2012

15. Op de helft!

 En dan is het alweer halverwege mei...en dus halverwege de DAILY MAY!
Begonnen als een ingeving en weer erg leuk om te doen.
Al is het nu ik weer werk wat lastiger en heb ik niet zoveel tijd vanavond om een hele lange post in elkaar te draaien want ik heb lekker de nieuwe Seasons met Frankrijk-special gelezen in bad....  


En we zouden verder wandelen in het Arboretum Trompenburg. Dit hoekje vond ik zo sfeervol....


En zeker de kraam die er stond met heerlijke broden....



Geeft mij het Franse vakantiegevoel! 


Het gevoel is er dus al, nu de zon nog!
Hebben jullie al vakantieplannen voor de komende zomer?
Voor ons wordt het ZON. Liefst in Frankrijk aan de westkust maar als het moet, wat verder weg.


Morgen de bloementuin dan maar?! 


11 opmerkingen:

  1. Prachtig,hoor.
    En die broden zien er verrukkelijk uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n heerlijke plaatjes geschoten......ik ruik vers gebakken brood;-)

    Tja.......Frankrijk....plannen maken....dat deden we vorig jaar met zus en zwager,
    rond deze tijd zouden wij met vieren daarheen vertrekken.... naar die heerlijke B&B bij Tanja en Tim waar manlief en ik paar jaar geleden al verbleven,
    en dochter, schoonzoon en kleinkinderen elk jaar heen gaan voor 3 weken in de schoolvakantie.
    Mijn zus hoorden altijd al die fantastische verhalen aan en wilden daar zó graag heen...
    maar haar ongeneeslijke ziekten gooiden roet in het eten en het is in haar situatie onverantwoord om daar heen te gaan, HELAAS....:-(
    Dus je begrijpt dat ik nou ook niet afreis naar Frankrijk,
    kan het voor zuslief niet over mijn hart verkrijgen om daar plezier te gaan maken en zij ziek thuis zitten.
    Ons tripje onlangs van 4 dagen naar de bollenvelden heeft ze ook moeten annuleren,
    wij gingen wel.....en als troost heb ik voor haar een grote bollenbos met rode papagaai tulpen mee gebracht.....met de woorden:geen bollenvelden...maar wel bloemen....

    Soms kan je niet alles hebben in het leven en is het genieten van de dingen die nog wel kunnen.

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig om zo deze foto's te zien, van de prachtige brooden krijg je bijna trek, je kunt ze bijna ruiken.

    En vakantie plannen, dit jaar slaan we over. De laatste loodjes afmaken en daarna gaan we maar eens sparen voor vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda,
    Wat een mooie foto's weer. Daar moeten wij ook maar eens een kijkje gaan nemen.
    Over 4 weken vertrekken wij naar Zuid-Engeland, om een rondreisje te gaan maken. Ik hoop op mooi weer en dat er vreselijk veel moois zal zijn om te bekijken.
    Ik wens je een heel fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Jolanda, dat is genieten...! Frankrijk lijkt me heerlijk! We hebben en vaste plek in Nijmegen maar een weekendje verder naar het zuiden zou niet mis zijn.
    Fijne dag nog, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk vooruitzicht..
    Wij gaan ook binnenkort kan niet wachten :-)

    Geniet ze en een dikke kus,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's, een heerlijke tuin!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kiekjes en dat geeft inderdaad het ultieme vakantie gevoel.
    Wij hebben (nog) geen plannen gemaakt. Wat niet is kan nog komen ;-)
    Wat mezelf betreft hoef ik niet perse dagjes UIT zijn ook prima.
    In eigen land is er ook nog zoveel te zien en te beleven alleen het weer
    is vaak een spelbreker. We zien wel.
    Fijne dag !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh,wat zijn dit prachtige foto's....wat een sfeertje en dan het stoeltje.....Heerlijk is het mooie Frankrijk...en dan die voorpret daar kan ik ook zo van genieten...Ik weet nog niet helemaal zeker of wij dit jaar wel gaan maar andere jaren was Frankrijk wel onze favoriete vakantieland hoor....
    Nog een fijne dag en warme groetjes....ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. "Heerlijke" foto's!! En ja de maand vliegt, maar dat is niet erg als je er van geniet :)
    Leuk is de Seasons deze keer hè, daar kreeg ik ook spontaan vakantiekriebels van!!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blijft toch leuk om elke dag een post van je te lezen! Zag in de Ariadne staan dat er een Frankrijk-bijlage bij de Seasons zit deze maand, dus vrijdag nog maar weer even richting de boekhandel ;) Heerlijk hoor die vakantievoorpret.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...