zaterdag 19 mei 2012

19. Andere sferen

Vandaag was ik hier....niet om over de grachtjes te slenteren met die duizenden toeristen , want o wat was het druk in Amsterdam! Gezellig maar bizar druk....


Rondom de Zeedijk en de Nieuwmarkt was de Boeddhadag, de viering van Boeddha's geboorte.
Het was een kleurrijke en mooi feest en ik heb heel veel foto's gemaakt voor m'n opdracht.
Een paar laat ik jullie alvast zien, morgen ga ik de selectie van 20 maken en eea bewerken.








Ik vond het heel bijzonder om zo'n evenement helemaal mee te maken. Meestal kijk je even en loop je weer door. Het was een mooie dag....
Zo voelden m'n voeten aan het eind van de middag:)



11 opmerkingen:

  1. Bijzonder iets om mee te maken en je maakte er mooie foto's van. Heel kleurrijk!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende foto's,van een bijzondere dag.
    Wat een prachtige kleuren.
    Het spat van het scherm af.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, een bijzondere dag om mee te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige foto's...heel bijzonder om mee te maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat bijzonder zeg. Ik heb nog nooit van deze dag gehoord. Heb wel eens de Hartjesdagen meegemaakt op de Zeedijk. Mijn zwager had daar een restaurant dus we konden van alle gemakken voorzien toen dit feest meevieren.

    Ik ben heel benieuwd naar de rest van je foto's.

    Fijne zondag,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kleurrijk evenement met ook nog eens erg mooi weer! Geen wonder dat er zoveel mensen op de been waren!

    Een fijne zondag Jolanda! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kleurrijk gebeuren, prachtige foto's en mooi weer!
    Fijne zondag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Mooi, mooi en nog eens mooi... Wat een kleuren en wat een sfeer.
    Geweldig dat je zo veel mooie foto´s hebt kunnen maken voor je opdracht.
    Enne, eventjes blijven staan om te kijken zou bij mij toch al gauw een heel uur worden hoor, ik vind zoiets prachtig om te zien...
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een bijzonder evenement en wel héél speciaal om dit een keer mee te maken !!!!Leuk hoor !!
    Wat een kleurenpracht !!!
    lief groetje...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zonet even een paar posten bijgelezen bij je. Wat een bijzonder mooie foto's heb je gemaakt allemaal. Zowel de strandfoto's, op de ss en in Amsterdam, heel kleurrijk! Je bent goed bezig met je camera zeg!! Leuk om zo te experimenteren en nog leuker dat je het kunt delen hier.
    Fijne week, groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...