zondag 20 mei 2012

20. De reportage is klaar!

He he, de reportage is af, wat een klus toch nog om zo'n 300 goede foto's terug te brengen naar 20....die dan ook nog bepaalde thema's moeten hebben. Maar ik denk dat het is gelukt.


De processie over de Zeedijk.






De zegeningsceremonie van de kinderen.









De reinigingsceremonie






En na afloop was er natuurlijk nog van alles te doen met muziek en dans! 


Wat een bijzondere groepsfoto met op de achtergrond de Amsterdamse huisjes...de tegenstelling is erg groot!



15 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Je hebt een prachtige foto reportage gemaakt.
    Schitterend al die kleuren en zeker een groot contrast met de Amsterdamse huizen op de achtergrond.
    Maar dat maakt juist Amsterdam, AMSTERDAM.

    Fijne week!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze en ook de vorige post vind ik heel erg mooi, vooral de vrouw die bidt en een kaarsje aansteekt vind ik mooi, met het scherp en onscherp.

    Leuk om mee te genieten met jouw cursus, ben benieuwd en ik weet wat je bedoelt om 300 foto's terug te brengen naar 20, want allemaal hebben ze altijd wel iets.

    Fijne week Jolanda,
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie reportage Jolanda! Met plezier gekeken. Ik hoop dat ze goed beoordeelt worden op je cursus.
    Slaap lekker voor zometeen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een waanzinnige mooie foto reportage. Die kleuren en prachtige kostuums. Alsof je aan de andere kant van de wereld bent geweest. Echt heel erg gaaf. xxx vig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie reportage geworden hoor, indrukwekkend om te zien. En idd die foto van de biddende vrouw...schitterend in alle sereenheid en rust

    Als we hier in CM wel eens een tempel binnengaan sta je echt stil...indrukwekkend vaak. Heb hier in de loop der jaren heel wat Boedhistische tempels bekeken, deze week hoop ik een schitterende te mogen bekijken. Drie jaar geleden waren ze nog druk bezog met de bouw en hoop het deze week weer te zien. Het is een SPIERWITTE temple vlakbij Chiang Rai...schitterend! ALS we erin gaan maak ik natuurlijk stapels foto's en zet er een stel op mijn blog...hou het maar in de gaten hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw! Wat een mooie reeks heb je gemaakt. Echt top. Ik vind de foto van het lachende jongetje, zo helemaal naturel, en dan de stokken die de foto net niet in het midden verdelen en de andere jongen die je echter niet ziet maar waarmee de lachende jongen duidelijk wel een interactie heeft, heel bijzonder. Goh, wat een uitleg. De schoenenclose-up vind ik ook mooi, maar ja, ik heb wat met close-ups. Hm, de mening van een leek hoor, haha, benieuwd wat de profs ervan zullen zeggen. Alleen maar goeds, ben er zeker van.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke mooi geworden. Ik ben heel benieuwd wat ze ervan gaan zeggen. Weer indrukwekkend. (Deed mij even terugdenken aan mijn bezoek aan de Hare Krishna..)

    Die laatste foto, die is echt super!

    Fijne week.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende fotos..wat een sfeer..zon..die kledingdracht...zo mooi.. je kan de sfeer goed op de foto zetten..en dan Amsterdam...mijn stad! Wat een geniet reportage.

    Ik wens je een mooie week.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superrrrrrrr wat is het mooi geworden genieten met een dikken G, wat een kleuren daar word je blij van, leuk dat je ons mee heb laten kijken, fijne week lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto reportage heb je gemaakt!! Al die karakters en gezicht die voorbij komen. Heel mooi op foto gezet! En dan nog niet eens te spreken over de mooie kleuren!
    De laatste foto spreekt voor zich, de groepsfoto voor de echt Amsterdamse huisjes..
    Ben erg benieuwd naar de beoordeling..

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,
    Wat heb je de sfeer ontzettend goed ´gepakt´ zeg...Echt een geweldig mooie reportage...
    Kun je je voorstellen dat mijn Sanne, na een bruiloft, ruim 2000 foto´s moet terugbrengen tot ongeveer 300 en die 300 dan ook nog moet bewerken? Maar ja, dat doet ze natuurlijk zelf, gelukkig is haar werk ook haar hobby...
    Ik wens je een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij is je opdracht helemaal geslaagd; geweldige reportage!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige reportage, daar kunnen ze op de cursus niet onderuit!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige reportage en er zijn echt foto's bij die uitblinken maar ze zijn allemaal mooi hoor, helemaal toppie.....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...