zaterdag 26 mei 2012

26. Warme zaterdag

Vandaag heb ik de hele dag in een warm leslokaal gezeten want het was fotocursusdag.
En m'n Boeddhareportage werd erg mooi gevonden. Weinig opmerkingen eigenlijk dus daar ben ik heel blij mee! 
Nu nog wat mooie grote afdrukken gaan maken voor m'n portfolio. Nog 2 lessen en dan eind juni de eindbeoordeling. Een portfolio met je mooiste werk wordt dan bekeken en je krijgt een ja of nee om eventueel een vervolgopleiding te gaan doen.

M'n man was ook de hele dag op stap: naar de voetbal en lekker een rondje op z'n racefiets en dochterlief is vandaag weer heel hard aan het werk op het terras!


Dis Mickey moest op het huis passen.....en dat doet hij graag. Hij is een echte slaapkop en we gaan steeds meer merken dat de jaren gaan tellen. 1 juli wordt hij alweer 13 jaar. Dus alles gaat een beetje trager en rustiger en soms denken we wel eens dat hij het allemaal niet zo goed meer op een rijtje heeft....


Maar een lieverd blijft het! 


14 opmerkingen:

  1. Owwwwww...ik smelt...wat een schatje.....liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig maar dat ze tevreden waren over het resultaat van je opdracht, ik denk dat jij zonder problemen doorstoomt naar de volgende cursus hoor!

    Wat is Mickey toch een schatje! Kun jij je herinneren dat wij wel eens een logeerhondje hadden als mijn vriendin (zijn bazinnetje) op vakantie was? Hij is een kopie van Mickey maar een paar maanden terug helaas dood gegaan, 14 jaar oud, het lijfje was ziek en op. Als ik Mickey zie, moet ik uiteraard meteen aan Boy denken...die was toch ook zó lief!! Ik hoop dat jullie ondanks dat Mickey al wat ouder wordt nog een hele tijd van hem kunnen genieten!

    Fijn pinksterweekend nog! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het mag dan wel een oud baasje zijn, maar wat een heerlijk 'hondensmoeltje' heeft hij toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I saw your lovely dogs picture on Madeliefs blog and had to come over and say hello! My dog is the same as yours but she is 11 years old, they look quite similar. I love your pictures of the sea and garden.
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is hij zeker. Hij ziet er zo mooi uit en hij kijkt je zo schalks aan!
    Fijne dagen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn,dat het zo goed gaat met je fotocursus.
    En wat een lief koppie heeft Mickey toch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat ze zo enthousiast waren over je foto's. Dat kon toch ook eigenlijk
    niet anders, ze zijn prachtig.
    En zo'n vertederende blik doet je altijd weer smelten. Ik heb een Golden Retriever en die kan je ook zo verleidelijk aankijken.

    Fijne pinksterdagen!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's van hem, een aandoenlijk oudje dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh.Jolanda wat is het een schatje en zo lief staat hij op de foto !!!!
    Ik moet wel even slikken hoor want wij hebben ook een Westy gehad en als ik naar Mickey kijk is het wel precies de zelfde koppie hoor !!.....Onze hondje is dertien jaar geworden en ik mis hem nog steeds...hij was zo aanhankelijk en lief...Heel veel succes met je cursus, maar het komt vast wel goed als ik naar de resultaten kijk van je foto's.
    Nog een fijne avond...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is altijd leuk om te horen dat je iets goed hebt gedaan, je maakt ook prachtige foto's, geniet van de complimenten.

    Mijn kleine Dino wordt in september 13 jaar.
    Mickey ziet zeker nog goed uit voor z'n leeftijd en wat een lief koppie heeft hij.

    Fijn Pinster maandag!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooccch, je zou in ieder geval niet zeggen dat Mickey zowat bejaard is joh!
    Deze potretfoto's zijn in ieder geval goed geslaagd, dus je zult vast&zeker wel doorstromen naar de volgende cursus!

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een poepie. En je foto's moeten denk ik geen probleem zijn. Dat wordt zeker een ja.

    groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je opdracht geslaagd is! Prachtige foto's heb je gemaakt van Mickey, hij is dan ook een echt fotomodel.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...