dinsdag 29 mei 2012

29. Close

Vanmiddag heb ik wat tuinfoto's gemaakt.
En wat is de natuur toch mooi als je van heel dichtbij kijkt.....


De vrouwenmantel na een regenbuitje...



En het prachtige witte Zeeuws Knoopje, een nieuwe aanwinst en al mooi in bloei.




een kleine wandelaar op de bloem! 

De maand vliegt voorbij, zelfs met de dagelijkse posten.
En dus ga ik weer aan de slag voor een mooie vogelvlucht door m'n foto's!
Ik zag dat Merel-Viool dit keer de eerste was met een mooie mei-collage. Die van mij komt donderdag, morgen nog een ander stukje van de tuin.



18 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoor!!..liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige tuinkiekjes geniet ervan lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is toch genieten, zulke mooie plaatjes van je tuin!

    Hele fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een juweeltjes van foto's,Jolanda.
    Een heerlijk seizoen is het,met al dit moois in de tuin.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Jolanda,wat is de natuur inderdaad mooi he!
    Als je echt goed kijkt dan zie je dat alles kunststukjes zijn :-)
    Geniet ervan!
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige bloemen, en die bladeren met die kleine druppeltjes, schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig.......heerlijke beelden vanuit je tuin.....
    Hier bloeit het zeeuws knoopje nog niet......enne....die druppels....net kleine pareltjes.....
    fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat super mooi op de foto gezet...het zijn net sprookjes fotos..

    Ik wens je een mooie dag.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fluitekruid is voor mij het symbool voor voorjaar zoals vrouwenmantel HET (één van de)symbool is voor zomer.
    Ik heb jaren een volkstuin gehad en genoot daar dan in de zomer van het mooie plaatje van de vrouwenmantel tussen alle andere planten in.
    Jolanda bedankt weer voor de nieuwe header en de mooie post die je gemaakt hebt op mijn blog!
    Misschien tot vanmiddag?
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's vooral van het Zeeuws knoopje...fijne dag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's van je tuin, Jolanda! Het zeeuws knoopje moet hier nog gaan bloeien, ik ben benieuwd wanneer we daar een bloem van gaan waarnemen...dat vind ik zo'n plaatje!

    Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's zeg! en je zeeuwse knop is echt mooi! hier doet ze het niet ik heb het al verschillende keren geprobeerd zo jammer!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's, altijd een bijzonder gezicht met die water druppeltjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gewoon genieten in eigen tuin! Ik moest even zoeken naar de kleine wandelaar, maar nu heb ik juffrouw Mier gespot :)
    Tot morgen!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben dol op tuinfoto`s,dus heb zitten genieten,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda,
    Wat heb je weer mooie foto´s gemaakt zeg. Zo leuk, die pareltjes van waterdruppeltjes op de bladeren. Wat geeft dat een mooi effect hè...
    Mijn ´Vogelvlucht´ zet ik morgen op mijn blog. Een kleurrijk geheel geworden...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En zo zie je maar, ook bij wat minder weer is het gewoon genieten in de tuin ;)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...