donderdag 3 mei 2012

3. Van boeket naar boeketjes


Met secretaressedag kreeg ik dit mooie grote boeket op m'n werk, lief he!? 


Het stond lang mooi....


....en ik kon lang nagenieten van deze lieve kleine boeketjes!


Heel lang plezier ervan dus!


Ze zijn een beetje voor jullie als bedankje voor jullie lieve woorden. Het gaat gelukkig weer wat beter. Nog wel rustig aan maar ik kan er weer een beetje op uit.


Dit is alweer m'n 3e meipost, het lijkt me leuk om weer eens een maand lang dagelijks te posten.
Het idee was 1 foto per dag, maar daar ben ik niet zo goed in:)
Ik heb wat mooi plaatjes gemaakt vandaag, dus tot morgen!?





21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bos....en wat heerlijk dat je nog na kan genieten van je kleine boeketjes....een teken dat de bloemen vers waren.
    Ook ik blog bijna dagelijks....ik vind het heerlijk....ik heb stof genoeg om over te schrijven....moet soms kiezen!!!!
    En veel foto's....daar hou ik van...maar ook om bij een ander te zien!!!
    Ik wens je nog een fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk ...elke dag leuk weer hoor!!........liefs van mij....mooi je boeket....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geeft helemaal niets hoor dat 1 foto niet lukt......extra genieten juist. Goed plan hoor elke dag posten.....morgen kom ik weer bij je ;)
    Thankx dat je met tipte en dat de link nu wel werkt. Wou ook bij jou reageren op je mooie rose bloeiers maar dat lukt dus niet....of het komt omdat ik bedrijfsmatig erop zit.....? of omdat we geen vrienden nog zijn.....? Zag bij je post eronder nl. nergens reageren staan, ha heb nog veel te leren zoals je ziet.

    Fijne avond

    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi......!! heel mooi boeket.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Jolanda,
    Hoe gaat het met je???
    Balen voor je hoor, in je vakantie, maar gelukkig kunnen we wel genieten van je mooie posten.
    Ik vind de foto van jou als tulpje ook erg leuk!
    Jammer van vandaag, maar Haarlem wacht wel op ons.
    Rustig aan jij!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gelukkig dat het weer wat beter met je gaat ....prachtige foto's heb je weer gemaakt vast een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig hoor, elke dag leuke foto's. Ik probeer ook altijd zo lang mogelijk te genieten van mijn bloemen door de restjes in een klein vaasje te zetten.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie bloemen, Jolanda. Het zijn ook bloemen die wat langer staan en dan in zo'n klein vaasje staat heel leuk.
    Fijn dat het wat beter gaat met je enkel.
    En ik ga je helemaal volgen van begin tot eind! Heel leuk. En meerdere foto's geen bezwaar!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Wat heerlijk dat je toch weer dagelijks gaat posten. Ik lees het allemaal heel graag.
    Het boeket is echt heel mooi en wat leuk dat je van de laatste bloemen nog 3 kleine boeketjes hebt weten te maken...
    Tot morgen hoor, dan lees ik je weer...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig boeket, en de kleine boeketjes vind ik minstens zo leuk !
    zo doe ik het ook altijd, om er zo lang mogelijk van te kunnen genieten...
    Hoop dat je snel weer opgeknapt bent !
    Lieve groeten Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk als je elke dag post, dan kom ik telkens even aanwippen.
    Eén foto per keer heb ik ook wel eens gedacht, dan krijgt die ene foto meer kracht, maar ik kan het niet, er zijn zoveel leuke plaatjes :))
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd fijn om lang van bloemen op de vaas te kunnen genieten....
    en in kleine boeketjes helemaal, de witte Lisianthus gaan meestal tot het laatste knopje open.

    Fijn om te lezen dat jij weer wat mobieler bent:-)

    Ben benieuwd of jij elke dag tijd hebt om te posten, mij lukt dat niet....
    en of het me wel zal lukken om elke dag te reageren.....??

    Fijne avond en liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig boeket én boeketjes!!! En prachtige foto's maakte je weer, ook voor House of seasons trouwens ;-) Heerlijk landelijk was dat. Ik ben al benieuwd naar meer mooie plaatjes. Elke dag posten, hmmm, ik zou het wel willen maar dan komt er toch wel weer wat tussen waardoor het niet lukt. Kijk wel uit naar al jouw mei-posten.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lieve Jolanda,
    Allereerst mijn beterschapwensen voor jouw. Ik ben even niet actief in blogland geweest en heb toen wat berichten gemist. Nu bijgelezen begrijp ik dat je aan huis gekluisterd bent. Ik hoop dat het inmiddels een beetje beter gaat.
    Maak je niet druk om je bezoekje wat nu niet door kon gaan. Ik weet dat je graag wilde komen met Lia, maar joh..ik blijf hier echt nog wel een tijdje hoor.
    Bevalt me veel te goed, dus denk eerst aan je herstel en jezelf en wij zien elkaar later weer.
    Je bloemen..wat geweldig toch dat je van zo'n prachtig boeket nog zo lang kunt nagenieten. Je hebt er in ieder geval oog voor dat je als het boeket iets langer staat je er nog best de goede bloemen van kunt gebruiken. Ja, en kleine vaasjes en toefjes zijn we dol op nietwaar.
    Nou leuke post weer en ik ga vanaf nu proberen weer wat actiever te bloggen. Jouw voornemen van iedere dag ga ik zeker niet halen.
    Alvast fijn weekend.
    lieve groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige bloemen.
    Maar wat ook leuk is,dat ik daar iets liefs
    in de hondenmand zie liggen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Jolanda....die bloemen. Zo kun je er nog lekker van genieten!
    Fijn dat het weer beter met je gaat. Ik heb bewondering voor je posten iedere dag!

    Voor straks een fijne dag! Gek dat tijdsverschil!

    Lieve groet,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige bloemen, vaak zijn de kleine boeketjes het mooiste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou das ook toevallig ik had gisteren een bos bloemen gehad..en dacht mmm niet helemaal mij styl maar als ik ze nou uit elkaar trek maak ik er mini bosje van..zie ik nu jou post...zou het aan de naam liggen hihi..
    fijn weekend

    jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zo die mini boeketjes en dagelijks een blogje ... ben al blij als het één keer per week lukt. Groetjes en fijn weekend, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig om elke dag weer een berichtje van je te lezen! Leuk om op deze manier nog extra lang van je bloemen te genieten; mooie flessen.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...