donderdag 31 mei 2012

31 Mei in vogelvlucht en laatste daily may!!!!


Ik vind 'm zelf weer zeer geslaagd!
Mei...de maand van de bloemen uit de tuin, fluitenkruid in het bos, natuurlijk lieve Mickey, van bezoekjes aan de ss Rotterdam, het 5 mei-bevrijdingsfestival, de plantendagen van Arboretum Trompenburg, het strand, van fietsen langs de Rotte en genieten het mooie Buddhafestival....

Ik ben benieuwd naar jullie mei maand, dus maak een mooie collage en plaats 'm op je blog als mei in vogelvlucht. En ik vind het leuk als je een linkje naar m'n blog maakt!

Het is een leuke maand geweest, zeker omdat ik weer dagelijkse posten heb gemaakt. Het viel af en toe niet mee en soms waren ze maar net op tijd af:) Voorlopig ga ik weer terug naar 2 of 3 posten per week maar wie weet in de toekomst....



15 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    En wat is deze ook weer mooi zeg. Wat een heerlijk overzicht van de hoogtepunten van de meimaand... Ik heb mijn vogelvlucht vanmiddag geplaatst en uiteraard een linkje naar jouw blog daarbij gezet. Het blijft zo leuk om te doen, die overzichten. Wat zal dat aan het eind van het jaar een mooi jaar overzicht opleveren.
    Ik heb genoten van jouw daily´s. Je hebt gelijk dat je weer wat rustiger aan gaat doen, want het lijkt me een behoorlijke opgave.
    Ik zie je weer verschijnen...
    Ik wens je een heel fijne avond en een mooie junimaand,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige collage!

    Als je de foto's ziet dan is het ook weer zo herkenbaar, zoals het dagje Amsterdam, je hondje en alle mooie foto's van de bloemen.

    Hele fijne avond!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge....elke dag een post......dat is idd druk.........maar het is wel genieten elke dag een mooie post van je.....
    Je collage is super! Heerlijk was de maand mei.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al plaatste ik niet altijd een reactie, ik heb wel bijna dagelijks met plezier je posten gelezen!
    Het zal vast een hele opgave voor je zijn geweest, dat geloof ik graag!

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende collage.....hele mooie foto's!!!
    Echt genieten was dit!!

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al is het voor jou veel werk, ook ik vond het toch weer erg leuk om elke dag wat van je te zien!
    Je maandsamenvatting is ook prachtig :)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maandoverzicht is prachtig Jolanda! Veel bloemen en andere fleurige activiteiten. En Micky kijkt daar zo leuk.
    Ik heb genoten van je dagelijkse loggen en zal je missen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieve Jolanda,
    Heerlijk wat heb ik genoten van je mooie posten. Ja, ik heb hier en daar echt wel wat gelezen hoor, maar kon niet altijd reageren. Deze maand was echt bedrijvig en ik had het een en ander te vieren, maar volgen en genieten doe ik tussendoor.
    Ik lees net in je reactie dat het weer een weekje wordt uitgesteld. Nou joh, des te leuker is het om elkaar straks weer te zien. Begrijp het helemaal hoor.
    Ik hou een magazine voor je vast. Is de shoppingnight geen optie? Is er veel te doen in Haarlem, zal hier eerdaags post aanwijden.
    Nou lieverd tot gauw,
    warme Haarlemse groet van mij,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie collage..heb je daar een standaard collage voor op plaats je echt zelf allemaal van die mooie vierkanten foto's??
    vond het knap hoor dat je zovaal een stukje plaats.
    ben al weer benieuwd naar de maand juni.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jolanda, het is weer een mooie collage geworden!
    Elke dag een post, wat een moed zeg. Ik ben al blij, als ik de blogs die ik lees, bij kan houden, en ik probeer dan ook wel te reageren, maar dan ook nog elke dag een bericht posten. Ik zou wel willen, maar ik gun mezelf daar geen tijd voor.
    Je hebt me wel weer geïnspireerd om de foto's van mei door te spitten, en het verhaal erbij op te schrijven. Leuk, dan komt alles weer als een film voorbij, heerlijk die powertime met ons gezinnetje samen!

    Lieve groet, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben het helemaal eens met Inge ... elke dag een post, wat een moed! je collage is schitterend! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is zeker een mooie collage...prachtige kleuren in mei! Ik ga het zeker proberen, wel een leuke uitdaging...fijn weekend, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige mei collage Yolanda met mooie foto's....geniet van een fijn weekend...liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi.
    Mij lukt het niet om veel te posten, maar dat neemt niet weg dat ik geniet van alles wat anderen laten zien.
    Een fijn weekend Yolanda en liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi maandoverzicht van de maand mei, waarin ik heb genoten van je dagelijkse posten!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...