dinsdag 8 mei 2012

8. De zon!


Gistermiddag heb ik genoten van de zon, tussen de wolken door......


Niets heerlijkers dan zonnestraaltjes te vangen met een tijdschrift. Dit keer was het LIS, ofwel: Life is what you make it! Een leuk nieuw magazine met van alles en nog wat: interviews, mode, wonen, reizen, trends. Mooi vormgegeven, niet te glossy, beetje basic....Echt een aanrader.

De roze aardewerk schaal vol met zomerbloeiers kreeg ik van m'n vriendin, als dank voor de foto's die ik voor haar bedrijf maakte tijdens de marathon. Leuk he!


Onze tuin ligt op het oosten dus we draaien met de zon mee, aan het eind van de middag nog even de laatste straaltjes meepikken achter in de tuin:) 
Morgen een kijkje in de rest van de tuin.


16 opmerkingen:

  1. Koesteren die streepjes zon! Zo nodig! Heerlijk zo'n hoekje.
    xo
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren scheen hier ook af en toe de zon.
    Heerlijk zo even te kunnen genieten met een tijdschrift in de tuin.
    Ik ben benieuwd naar de rest van je tuin.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de tijdschriften tip, nog niet eerder van gehoord maar het lijkt me erg leuk! Mooi hoor de schaal, ik heb ze ook in het wit met paarse violen, ook zo mooi!
    Geniet van de zonnestraaltjes!

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker dat je de zon hebt gezien ;-) maar volgens mij heb je ook alles gekregen want ik helaas heb hem niet gezien.

    Leuk tijdschrift ga morgen eens kijken in de winkel.

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad was het gisteren een súperzonnige dag, echt heerlijk! Wel frisjes, maar kon ook heerlijk in de tuin zitten.
    LIS; nooit van gehoord. Ga eens gauw voor bij de boekhandel kijken, ben benieuwd! Ook ben ik benieuwd naar de rest van de tuin!

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo, lekker genieten

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb net zo'n tuin, steeds verder naar achteren. En gisteren ook lekker buiten bezig geweest. Dan is het vandaag weer heel anders.
    Lis, ook nooit van gehoord.

    Fijne avond, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisteren was verrassend mooi, maar vandaag was het dan weer wat halfslachtig..
    LIS..ik heb de eerste uitgave toen gekocht, vond het ook erg leuk! Was het nu even vergeten, maar ga kijken morgen :)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Ja, wat was het gisteren heerlijk weer hè, het was hier zelfs wel 18 graden. Wat een verschil met vandaag. Ik ben gisteren lekker een eindje wezen fietsen en nog een ritje naar de bollenvelden gemaakt, maar helaas, bijna alle bloemen waren al gekopt. Slechts een paar foto´s nog kunnen maken.
    Jouw tuin lijkt me een heerlijke plek om lekker te zitten... Dus kom nou eindelijke eens wat langduriger te voorschijn zon....
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk de zon !! geniet maar lekker....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk genieten zo! Nog even een reactie op je vorig post, wat een leuk bak op tafel en met blauw glas, erg gezellig! Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, gisteren was het lekker, heb ik ook nog even lekker buiten gezeten.
    Het lijkt me een lekkere tuin.
    Ik ga eens letten op het tijdschrift, ik ken het niet.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk was het gisteren, ik heb daar ook goed gebruik van gemaakt, ben de hele dag lekker buiten bezig geweest.
    leuke schaal met zomerbloeiers, lekker vrolijk!
    het tijdschrift ken ik nog niet, wel een leuke tip voor de volgende zonnige dag:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja,ook onze tuin ligt op het oosten en ben ook altijd naar achteren aan het
    verhuizen,met de zon mee.
    Mooi,je foto's.
    Ik heb inderdaad van dat tijdschrift gehoord.
    Zal hem ook eens gaan kopen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker genieten van de zon als je daar de kans voor krijgt,geen beter leven dan een goei zeggen wij dan:-)

    Ook wanneer er geen zon is ben ik graag in de tuin te vinden waar altijd wel wat te doen is, beetje in beweging blijven,vest aan en ik voel niet eens dat het frisjes is buiten.

    Blad ken ik niet, zal er wel eens naar uitkijken en doorheen bladeren als ik bij de kantoorboekhandel kom.

    Fijne week die alweer voor de helft voorbij is.
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Even genieten van de zon als het kan en wat is er dan fijner dan een mooi tijdschrift...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...