woensdag 27 juni 2012

Fleurig en kleurige 'beelden'


Deze prachtige boself kwam ik zaterdag tegen tijdens 'De Nieuwe Binnenweg... leeft!'
Een bonte verzameling met de meest mooie 'beelden' bevolkten de Binnenweg midden in de stad.



Een heerlijk middag had ik samen met m'n camera:) 
Niet alleen door alle bijzondere figuren die ik tegenkwam maar ook omdat ik de Nieuwe Binnenweg herontdekte. Wat een leuke plek in Rotterdam.
Vol met leuke winkeltjes, terrasjes en restaurantjes: multicultureel maar op een leuke manier.
Terwijl ik er liep kreeg ik allerlei leuke ideeën maar die stel ik nog even uit tot na m'n vakantie.


Eerst nog even genieten van de beelden.


Deze prachtige violiste had een bijzondere jurk aan.


In ieder rolletje zat een titel van een nummer. Ook ik mocht er een rolletje uit halen en voor mij speelde ze Iers melodietje van John Irwin. Bijzonder toch?
De kinderen mochten een lekker spekje pakken, ik helaas niet.



Morgen nog wat 'beelden' van deze mooie dag.
En natuurlijk doe ik met deze kleurige en fleurige post mee met Veroniques kleurige woensdag!


27 opmerkingen:

  1. He leuk, bijna dezelfde foto's als ik heb gemaakt bij de Mooi Weer Spelen in Delft, de mevrouw met de spekjes is in ieder geval wel dezelfde als die bij mij op de foto staat. Leuk hè is dat om dit soort foto's te maken. Mooie kostuums met mooie make-up.

    Leuk gedaan Jolanda!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die bewegende beelden en wat heb je ze weer mooi vastgelegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Nu heb ik toch dit hele evenement gemist.....erg he?! Je hebt 'beelden' prachtig vastgelegd. Vooral de boself ziet er erg mooi uit in haar outfit.

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk bedacht van de dame in roze met haar presentjes op hoed en kleding!
    En je foto's spreken boekdelen.......mooi!!

    Ik geniet in elk geval van al die leuke blogposten die ik tegen kom en probeer daarom ook zoveel mogelijk bij iedereen te reageren.

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er vrolijk uit...en je foto's zijn weer super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf, het ziet er uit alsof we iets heel leuks gemist hebben ;)
    Gelukkig heb jij mooie foto's gemaakt..
    Ik vind die viool mevrouw super!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier is jaarlijks een soortgelijk evenement, altijd erg leuk om al die creaties te zien!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Wat een heerlijke fleurige post.
    Super gaaf ! Wat laat je me altijd meegenieten met byzondere uitjes.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Nou zeg, meer fleur en kleur kun je je bijna niet wensen. Wat een heerlijke vrolijke boel. Wat fijn hè, dat mensen dan toch zo de moeite nemen om iets van zo´n festiviteit te maken. Het heeft jou in ieder geval heel mooie beelden opgeleverd.
    Ik wens je nog een heel fijne verdere week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi festijn. En die uitgebeelde vrouwen: prachtig. Ook zo mooi gefotografeerd. Kan me voorstellen dat je hiervan geniet.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat apart,dat zijn kunstenaars echt mooi,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een hele mooie fleur en kleur bijdrage.
    Met zoiets kun je blijven fotograferen,lijkt me zo.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een post die echt helemaal past bij fleur en kleur! Mooi om al die verschillende creaties voorbij te zien komen en helemaal als je dan samen met je camera op pad bent ;)

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,

    Wat en fleurige blog!!
    Fijne dag,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige fleurige post ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sjonge.. dat zijn dan van die momenten die je mist, terwijl je er best bij zou willen zijn..

    Je hebt het weer prachtig vast weten te leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig dit boselfje. ze blijven me fascineren, deze straatartiesten. eergisteren zag ik ook een hele leuke in antwerpen. voor een bakker stond een bakkersvrouwtje, helemaal onder het meel. jammer genoeg had ik m'n camera niet bij. mooie avond, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je had een TOP dag samen met je camera!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben zooooo benieuwd naar je ideeen!!!!!
    Wat een leuk evenement, wist ik niets van, en nogewel in mn eigen stad!!!!
    Maar ja, ik moest toch werken, zucht.....
    Fijn weekend,
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. PS vanaf morgen is in de fenixloodsen op Katendrecht het eindexamenwerk van de Willem de Kooning te zien!!!
    Ben benieuwd naar het werk van mn winkeldochter.....
    nogmaals
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello, Franse Lelie.

      Sense and expression.
      Aesthetically your work has been held by both.

      The prayer for all peace.
      I wish You all the best.
     
    Have a good day. From Japan, ruma ❃

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk toch dat jij allerlei evenementen vastlegt met je camera.
    Zelf ga ik juist nooit de stad in als er iets bijzonders is, ik heb een hekel aan drukte, maar bij jou geniet ik wel van de meest leuke dingen!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...