zaterdag 30 juni 2012

In vogelvlucht door juni!

En dan is het ineens 30 juni!!!
En zie ik Vogelvluchten verschijnen op andere blogs:0
Gauw nog even aan de slag en deze kleurrijke collage gemaakt van afgelopen maand.


Linksonder in de hoek een aantal foto's van het bezoekje van Lia en ik aan Marianne in Haarlem. 
En rechtsonder mijn man ploeterent de 22 km lange weg de Mont Ventoux op! 3 uur in de hete zon maar hij heeft gehaald. Supertrots ben ik natuurlijk dus hij moest in deze collage. 

Vandaag heb ik de laatste dag van de basiscursus Fotografie aan de Fotovakschool gehad. En ik heb het gehaald! Met een gezellige groep cursisten nog na geborreld en afgesproken om na de vakantie samen te gaan eten. Ben benieuwd of het gaat lukken. Ik ga voorlopig niet door met een vervolgopleiding aan de Fotovakschool, al heb ik wel groen licht gekregen voor alle opleidingen. Het is momenteel echt wat te duur en ook te intensief om minimaal 2 jaar, wekelijks of 2-wekelijks een opleiding te doen met alle opdrachten die eraan vast zitten.
Ik wil proberen mezelf wel verder te ontwikkelen door workshops en misschien eens een stage of meeloopdag bij een fotograaf . Dus heb je tips...let me know!

Oja, doe je mee met een Vogelvlucht-post, verwijs even hierheen met een linkje en laat een reactie achter, dan kom ik even langs.


11 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Nou, bij mij ben je dus al geweest, maar ik heb er inmiddels wel een linkje van gemaakt hoor...
    Jouw collage is ook weer super mooi.
    Ik kan me trouwens voorstellen dat je je niet wilt vastleggen voor een tweejarige cursus, waarvoor je elke week zoveel tijd moet vrijmaken. Maar al doende leer je ook zoveel bij. Ik heb het geluk een dochter te hebben die fotograaf is en waarvan ik heel veel leer. Ook mocht ik met haar een dag meelopen, eind april, bij een bruiloft. Dat is wel heel erg leuk.
    Ze kan ook kritisch zijn naar mijn foto´s en daar heb ik dan ook weer wat aan...
    Jolanda, ik wens je een heel fijn weekend nog verder,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ojee jah de maand is al weer voorbij...moet ik morgen ook maar eens kijken. vind je collage weer super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het goed afronden van je cursus. Ik kan me wel voorstellen als het vervolg veeleisend is naast het dagelijks leven, dat je dat even opschort.
    Ik geniet altijd heel erg van je foto's, zo ook van de collage.
    Ik moet eerlijk zeggen dat het eind van de maand mij een beetje overvalt, meestal ben ik vroeg maar moet hem nu nog maken. Een dezer dagen staat hij erop.
    Fijne zondag, Jolanda!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En een pracht van een collage is het geworden Yolanda!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige collage!!! Wij vertrekken één dezer naar de Mont Ventoux; het is daar toch zo wondermooi en gezellig! ;-) Maar tot vanavond nog welkom bij mij voor een give away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fotograferen is ook vooral doen. Doen op momenten dat het jou schikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige collage en van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige collage. Ik zag net op het blog van Gerry dat het jouw initiatief is. Ik deed al een tijdje mee(wist niet van wie het initiatief was), maar nu ga ik meteen een linkje zetten in mijn bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige collage! Gefeliciteerd met het succesvol afsluiten van de cursus en wie weet wat er nog in de toekomst op je pad komt...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Magnificent goodѕ fгom уou, man.
    I haѵe undeгstand youг stuff ρrevious to and you аre just ехtгemely ωonԁeгful.
    I really lіκe what you've acquired here, certainly like what you're statіng and thе ωay іn which you sаy іt.
    You maκе it enjοуable and you ѕtill
    caгe foг to keep it sеnsіble. I can nοt
    wait to read much mοrе frοm you. Thіs iѕ actually
    a tremenԁous wеbѕitе.

    my ωebsіte: one month loan
    my webpage > one month loan

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...