donderdag 14 juni 2012

Laatste rondje

In het voorste gedeelte van de winkel zijn ook prachtige sfeerhoekjes gemaakt door Marianne.
Aan deze tafel hebben we samen thee gedronken tussen al het moois in.








 De verse bloemen die overal staan maken het plaatje compleet. 


 Ook op deze meidenkast staan weer de mooie spulletjes die ze verkoopt.




Boven de gashaard is een schouw die natuurlijk ook gebruikt wordt! 





Dit was het laatste rondje door de winkel van Verrassend Goed! in Haarlem.
Nee, ik heb geen aandelen maar ik vind het zo heerlijk om er foto's te maken en Marianne ontvangt je met zoveel warmte, dat ik het leuk vindt om op deze wijze een beetje reclame voor haar te maken.
Zeker de moeite waard om langs te gaan als je eens in Haarlem bent en voor degenen die te ver weg wonen toch leuk om zo even een kijkje te kunnen nemen!?



16 opmerkingen:

  1. PRACHTIG
    Ik ben nog niet in de nieuwe winkel geweest.
    Maar als we in de buurt zijn gaan we beslist even een kijkje nemen !!!
    Heb je echt geen aandelen ?! ;-) hahaha
    Fijne dag !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal heel mooi uit en zeker gezellig.

    Als ik die richting weer een keer opga, ga ik zeker een kijkje nemen.

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De naam van de winkel is zeer op zijn plaats.
    Wat een mooie spulletjes en wat mooi gefotografeerd.
    Inderdaad,een bezoekje Haarlem en dan even daar binnen gaan neuzen,dat lijkt
    me heel aangenaam.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How wonderful! It all looks so gorgeous, and beautifully styled - I'm afraid that I would have come away from that shop with EVERYTHING!
    Lovely blog - delighted to have found you!
    Paula x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verrassend leuk, daar zou ik ook graag een keertje langs gaan.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een heerlijke winkel! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, een mooie winkel. Ik heb in mijn hoofd zitten om er in de vakantie een dagje aan te besteden.
    Dank voor je mooie reportage, Jolanda!
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haarlem, ik geloof niet dat ik er al eens geweest ben, maar de winkel van Marianne staat nu op m'n lijstje hoor ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jolanda, wat een mooie foto's heb je gemaakt. Naar jouw foto's kijken voelt bijna hetzelfde als daadwerkelijk in de winkel van Verassend Goed rond te lopen. En ik kan het weten want ik ben er pas geweest. Je hebt precies de juiste sfeer te pakken.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je er nu mee stopt....kan het niet meer aan zien Jolanda....haar naam doet ze eer aan.......je hebt het prachtig vast gelegd....helemaal top!!!!!
    Fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HEEL erg leuk !!!!! Kun je geen landelijke toer doen langs allemaal leuke winkeltjes??:)

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet alleen de winkel ziet er verrassend goed uit......
    ....maar ook de manier waarop jij al dat moois op camera vastlegt!!

    Zijn vast hele gezellige uurtjes geweest waar jij je heerlijk kon uitleven.

    Fijn weekeind en bedankt voor het delen!!
    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal leuk hoor.....ik ga er binnenkort eens heen......leuk !!...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. the new shop is so pretty and Marianne is wonderful

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi reportage van de mooie en sfeervolle winkel van Marianne!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...