donderdag 28 juni 2012

Mooie beelden

 Wat een leuke reacties op m'n vorige post. Deel 2 had ik jullie vandaag beloofd !
Dit lieve koppel maakte er een mooie act van afgelopen zaterdag.

  


 

En wat denken jullie van deze 2 levende pompoenen...mogen toch zo in je achtertuin groeien! 


Wat een expressie! Op prachtige muziek bewogen ze in en uit de pompoen.


       

En hier stond weer echt een standbeeld, maar ook met mooie gezichtsuitdrukkingen... 


 En deze dame is echt Hollands glorie, zo mooi tot in de perfectie geschminkt en gekleed. Daar blijf je naar kijken.




En toen ze zin had in een pauze stapte ze van haar sokkel af en liep 'strak' weg....


Genieten toch om naar deze prachtige mensen te kijken. 
Zoveel passie in hun spel en zulke mooie kostuums en creaties.

Ondanks de prachtige zomeravond ben ik toch even achter de PC gekropen voor deze post.
Maar wat was het heerlijk buiten. Eerst een lange wandeling gemaakt met de hond door het park waar allerlei halsbandparkieten rondvlogen, de zwanen hun grote vleugels opzetten en de tientallen ganzen op het veld stonden te grazen (ja daar lijkt het echt op)...geen camera bij me dus geen beelden.
En toen lekker de tuin in. Zitten met de Ariadne en de JDL. En genieten van de kleuren en geuren van de tuin...een echte zwoele zomeravond! 
Mijn weekend is begonnen, geniet ervan allemaal!



21 opmerkingen:

  1. Het is weer echt genieten van je mooie foto's van prachtige mensen!!!

    Het Hollands glorie boerinneke lijkt precies een Delfts porseleinen beeldje, zo schattig!!!

    Geniet van een mooi weekeind en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heel erg mooi.
    Het blauwe meisje is wel heel erg leuk,vind ik.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig is dit Yolanda! En de gezichtsuitdrukkingen zijn inderdaad subliem. Die maken het geheel af. Wat heb je dat ook mooi in beeld gebracht.
    De zwoele dag werd hier in de vooravond afgesloten met een frisse bui en wat gedonder.
    Ik wens je een fijn weekend,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke foto's heb je gemaakt. Ook in je vorige post heb ik ze allemaal nog even bewonderd. En ik denk dat 1 pompoen wel in mijn achtertuin zal passen ;-)
    Lieve groet, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alweer erg leuke foto's. hier in antwerpen hebben we gisteren ook kunnen genieten van een zomerse dag. vanmorgen is de lucht donkergrijs, en er hangt onweer in de lucht. groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige parade komt hier voorbij. Ha en ik had de vorige gemist dus voor mij extra lang genieten nu ;)
    Prachtig wat een mooie dames en die kleding.....geweldig....en wat een kleur.
    Heb genoten

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze zijn prachtig. En die zomeravond was ook fijn, al heb ik er niet helemaal van kunnen genieten, want ben snip-snip verkouden.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello,

    Prachtige foto's!
    Bijzondere mensen daar hou ik van!

    Lieve bloggroetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh, wat hartstikke leuk joh. En dat op de Nieuwe Binnenweg! Ik wist niet dat het was anders was ik gaan kijken. Je hebt het mooi vastgelegd.
    Heerlijk weertje was het gisteren. Ik moest wel werken maar in m'n lunchpauze zat ik lekker buiten. Om vijf uur op m'n gemakje in het zonnetje naar huis gefietst. Ik hoop dat het zo blijft. Warm en zon tot eind september!
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat meer mooie foto's Jolanda! Je zet de "beelden" zo levensecht neer.
    Zijn het artiesten of leerlingen van een toneelschool die dit deel voor hun rekening nemen, of echt vrijwilligers?
    Ik heb gisteren ook nog een poos door het park gewandeld, toch even genieten van de mooie dag.

    Lieve dag,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maak jij toch prachtige foto,s van dit soort dienden ! Zo leuk om via jouw camera er een beetje
    bij te zijn !

    Fijn weekend alvast , hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dienden ? ...... Moet natuurlijk dingen zijn ......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een tref dat het er zulk mooi weer bij was!
    Dat delftsblauwe meisje is super :)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hou van de nederlandse meisje en de pompoen.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je had er nog meer??? Echt zo leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige foto's van prachtige mensen, zo leuk om te zien.
    Wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's.. ben altijd dol op die standbeelden, vind het zo knap!!
    Leuk toch iedere keer zo'n fotosessie uit Rotterdam te zien!
    Fijn weekend hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jolanda,
    Wat heb je weer mooie beelden geplaatst. Je hebt ze echt heel mooi ´gepakt´. Ik geniet lekker met je mee op deze manier.
    Ik wens je een heel fijn weekend, met prachtig mooi weer,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat er bij deze activiteiten zulk mooi weer is; het ziet er allemaal erg leuk uit!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Volgend jaar ga ik ook kijken!!! Ik reserveer nu alvast een vrije dag!!!!
    Wat geweldig!!!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...