vrijdag 8 juni 2012

'Verrassend goede' dag in Haarlem.

Vandaag was ik met Lia naar Haarlem, en we zouden ook langs gaan bij Verrassend Goed! een 'collega' van Lia. Met de trein vanuit Rotterdam, lekker bijgepraat en in Haarlem aan de koffie. Toen naar Marjan waar we 'even' de winkel zouden bezoeken...
Wie haar kent weet dat het er zo gezellig is, de winkel zo bijzonder en Marjan zo hartelijk dat we er een kleine 3 uur zijn geweest! Ook Alma van Almays Home werd opgetrommeld want die vond het ook wel heel gezellig om mij weer eens te zien:) Ik heb genoten Marjan, Lia en Alma van deze kleine blogmeeting.

Hier een eerste serie van foto's uit de winkel. 
Binnenkort nog meer van de prachtige sfeerhoekjes uit de winkel.








 De supergezellige tafel waaraan we thee hebben gedronken.


Geniet van je weekend !


18 opmerkingen:

  1. Dat klinkt erg gezellig Jolanda en wat maak je toch mooie foto's !

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie impressie heb je er weer van gemaakt. Ik kan zien dat ik alweer een paar weken niet in de winkel ben geweest, er is weer van alles te beleven. Snel maar weer even langsgaan dus.....


    Fijn weekend!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal erg gezellig uit, wat een mooie winkel dat rek met labels dat is toch SUPER en wat leuk om elkaar weer te ontmoeten. Een heel fijn weekend, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed en gezellig uit hoor...enne je hebt haar toch wel de groeten gedaan he??...liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heel gezellig uit, leuk dat jullie zo genoten hebben!

    Fijn weekend nog! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad en wat een leuke winkel heeft Marian.
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Jolanda,
    Wat een feestje om jouw en Lia te mogen verwelkomen in mijn nieuwe winkel.
    Zo gezellig en wat fijn om nu ook eindelijk eens in het "echt" kennisgemaakt te hebben met mijn collega Lia. Heerlijk om even te sparren met iemand die ook super enthousiast is over haar winkel en werk. Het was mede door jullie komst weer een heerlijk dag. Nadat jullie weg waren heb ik het nog lekker druk gehad en weer veel mensen blij kunnen maken met mooie aankopen.
    Jouw fotoreportage van het mooie Haarlem...super!!! Ik sta telkens weer versteld van jouw byzondere foto's. Complimenten hoor.
    Nou lieverd, een heel fijn weekend,
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk he? Wij hebben laatst ook zo gezellig bij haar theegedronken. Fijn weekend.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van de zomer voor het eerst in Haarlem geweest, een vriendin van mij is daar na toe verhuisd. Wat een super stad. Heerlijke winkels en de tuintjes die de mensen gewoon op straat voor de deur maken. Maar wat een super foto's heb je van deze winkel gemaakt. Moet maar gauw weer bij mijn vriendin gaan thee leuten.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Jolanda het ziet er leuk uit allemaal.
    Ik wil daar binnenkort ook wel eens heen.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haarlem is heel gezellig Jolanda....maar nog gezelliger op deze manier.
    Prachtige foto van de winkel....lijkt mij dat je daar altijd wel kan slagen voor iets.
    Ik wens je een heel fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik houd van Haarlem en haar winkel is super gezellig.
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad en wij zo mee kunnen kijken in haar winkel :-)

    Ik wens je een fijn weekend.
    Groetjes,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je langs de nieuwe winkel bent gegaan en wat heeft Marianne een prachtige winkel gekregen. Super om even binnen te kijken.
    Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is wel een hele gezellige dag geweest!
    tja Haarlem is ook echt leuk om een dagje door te brengen.
    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,

    Haar winkel ziet er super uit moet er zeker een keer langs!

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt van de winkel! Gezellig een dagje uit en dan medeblogsters ontmoeten.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Jolanda!! Leuk om Lia en jou even te ontmoeten! Het was een bliksembezoekje maar zeker de moeite waard.
    Ik verheug me al op het "tegen bezoek"!

    Lieve groet,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige winkel, en mooie foto's! Dankjewel dat je het even liet weten op onze blog :) Heel goed weekend nog!
    Liefs, Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...