vrijdag 6 juli 2012

Alvast in Franse sferen....


Ja!!! mijn vakantie is begonnen.
Na hectische maanden waarin van alles gebeurde op m'n werk, en niet altijd even leuk, nu bijna 6 weken vrij. Een eeuwigheid lijkt het nu en toch vliegen ze straks weer om.


We gaan 3 weken doorbrengen in Frankrijk! Dinsdag gaan we weg dus alle tijd om op te ruimen en in te pakken. In de tuin is het Franse gevoel al een beetje te zien met de stokroos. Ik kocht m vorig jaar omdat er zwarte bloemen in zouden komen, maar hij heeft toen niet gebloeid. 
In een pot staan kleine stokroosjes die komen uit de zaadjes die ik van Alma kreeg op de blogmiddag bij Marianne afgelopen najaar. Volgend jaar dus weer hele andere kleuren! 






Deze bloemen zijn in ieder geval prachtig.


Al valt het weer vandaag een beetje tegen in vergelijking met de laatste zomerse zomerse dagen toch allemaal een heel fijn weekend!



18 opmerkingen:

  1. Waah een heerlijke vakantie toegewenst hoor! die van ons zit er maandag al weer op! wat ging het snel!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een hele fijne vakantie! Geniet ervan.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Jolanda,
    Ik wens je een hele fijne vakantie! Geniet er van en rust lekker uit!
    En hopelijk zie ik je na de vakantie!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Nou meid, ik wens je heel veel plezier de komende 6 weken. Geniet ervan en rust lekker uit. Ontzettend fijne tijd wens ik jullie in Frankrijk en ik ben zo benieuwd naar je foto´s, die er na die tijd weer zullen verschijnen...
    Maar eerst; Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 6 weken vrij?! Dat is een heerlijkheid! En dan ook nog 3 weken in Frankrijk doorbrengen.. dit gaat een fijne zomer worden voor jou :)
    Succes met opruimen en inpakken dit weekend!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou doet de stokroos mij meer denken aan de Engelse cottagetuin en de zonnebloem aan Frankrijk...,
    maar bloeien doen ze beiden overal........al bloeit de stokroos na zaaien pas in het tweede jaar.

    Heerlijk 6 weken vakantie en naar Frankrijk,pak de koffers en trek de deur achter je dicht en vergeet alle dagelijkse beslommeringen........geniet samen van jullie vakantie en van elkaar!!!
    Goede reis,fijne tijd en tot blogs!!!(over 6 weken weer?)

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vooruitzicht.....6 weken vakantie....heerlijk de boel de boel....lekker je hoofd leeg maken.
    Ik wens je heel veel plezier....en kom weer met prachtige foto's terug....want daar geniet ik enorm van!!!!
    Met lieve groetjes & tot over 6 weken,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 6 weken vakantie, een heerlijke gedachte lijkt me dat.
    Ik wens jullie alvast heel veel plezier en succes met inpakken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker vooruitzicht zo'n vakantie!
    Veel plezier.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn vooruitzicht,Jolanda.

    Ook jij een heel fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens je een hele fijne vakantie en het ohhhh zo mooie Frankrijk !!!!Prachtig is je stokroos, die zie je veel in frankrijk tegen de gevels aan staan...Je tuin is trouwens heel mooi en sfeervol...heb net ook even je vorige posten gelezen...MOOI HOOR !!!
    lieve groeten...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk dat je vakantie is begonnen Jolanda! Ik wens jullie veel plezier toe in Frankrijk. Geniet ervan!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk heerlijk bofferd.....wat is het leven toch goed ;)
    Zes weken vakantie....tjee....wat moet je wel doen al die tijd?
    ;)
    Geniet er maar heerlijk van hoor. LA FRANCE......C'est très jolie.
    Ga je uitzwaaien hoor, tot over 3 weken.

    Liefs liefs

    zwaai, zwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die ben ik dus vergeten, wat jammer...

    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh heerlijk naar het Franse land, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleur stokroos! Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat staan je stokrozen er prachtig bij! Geniet van zes heerlijke weken vakantie en jullie verblijf in Frankrijk.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...