dinsdag 3 juli 2012

Stappen jullie mee de 'tuin' in...

Hij is niet zo groot maar we genieten er wel van momenteel.



De tuin is zo mooi door deze Hollandse zomer...beetje zon, af en toe een buitje en niet te warm.


Daar houden de bloemen van, en dat laten ze dan ook zien.


De roos bloeit nog steeds en de hortensia's komen langzaam aan ook vol in bloem, prachtig zijn ze.
Tussendoor staat nog veel meer moois, in een volgende post 'zoomen' we in.


Dit hoekje heb ik nog niet zoveel gebruikt helaas...
met de drukke werkweken en allerlei andere activiteiten lukt het niet veel om buiten te zitten.  
  

Maar nog maar 2 dagen en dan begint mijn vakantie!!!!






14 opmerkingen:

  1. Hé leuk, je bent de tweede voor een tuintour. Leuk hoor.... En alvast een prettige vakantie.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Wat heerlijk, zoveel bloeiende planten in de tuin. Ik ben gek op bloemen in de tuin. Hier doet de hortensia het al een paar weken prachtig. Alleen de klimroos is tijdens onze vakantie zo hard gegaan, dat ze helemaal naar beneden is gaan groeien. Nu moest ik zelfs knoppen snoeien. Zonde, maar zo was het ook geen gezicht...
    Ik kijk uit naar het vervolg...
    Ik wens je ook een heel fijne vakantie.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je tuin ziet er prachtig uit.
    Wat een bloemenweelde.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor dit rondje tuin, ook al weet ik van vorige posten natuurlijk nog dat het bij jou een grote volle border is.
    Het grote glimmende blad is dat de Schoenlappersplant,wat zal die een bloemen gehad hebben in het voorjaar.

    Grappig terwijl ik dit berichtje zit te tikken ging ik ook even op Google kijken of ik het juist gezien had wat de plant betreft, ik schreef glimmende blad......en wat lees ik even later:
    omdat de bladeren een was bevatten, waarmee inderdaad de doffe neus van een schoen weer wat glans krijgt, zo komt die ook aan zijn naam.

    Volgens mij poetst de plant niet alleen schoenneuzen maar ook haar eigen bladeren;-)
    een spuitbus bladglans zou geen beter resultaat kunnen opleveren.

    Lekker vooruitzicht voor jou...bijna vakantie!!!

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel gezellig tuintje met veel bloemetjes....daar hou ik van.
    En dat ligbed staat klaar hoor in je vakantie....lekker genieten!!!
    Nog een fijne dag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan wens ik je in ieder geval alvast een hele mooie vakantie, met heel veel mooi weer, en heel veel buitenmomenten.

    Mooie tuin Jolanda, ik hoop dat je gauw in dat hoekje kunt gaan zitten genieten.

    Fijne dag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke tuin, en wat staat er veel in. Het is inderdaad waar, dat met dit weer de planten floreren. Maar het zou ook fijn zijn als je wat meer in die mooie stoel kon zitten. Wie weet, als de vakantie begint.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooh wat bloeit het allemaal mooi echt genieten!! wat een tuin! Ik hoop dat je aankomende vakantie maar vaak op het heerlijke ligbed mag vertoeven!!
    fijne weken
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan hoop ik dat het zonnetje meewerkt en je tijdens je vakantie maar heel veel van je hoekje mag genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. KLEIN MAAR HEEL FIJN.
    ZEER MOOIE TUIN HOOR!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig tuintje! Wat een bloemen-pracht. Ik hoop dat je er de komende tijd veel mag zitten.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Misschien is je tuintje niet zo groot. Maar weet niet waar je in rotterdam woont. Het zal zeker een rustige oase zijn in de stad. Er is genoeg te zien.

    Liefs van een andere Rotterdamse.

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En inmiddels is je vakantie begonnen en kun je dus heerlijk liggen genieten in je sfeervolle tuin van het mooie weer!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...