zondag 1 juli 2012

Windkracht 6 of meer?


Vandaag gingen we naar Kijkduin om eens lekker een eindje langs het strand te fietsen, want dat kan sinds kort. Bij het strand aangekomen zagen we wel meer dan 100 kite-surfers bij de zandmotor!


Er stond een stevige wind en we reden richting Hoek v Holland met een behoorlijke tegenwind!
Maar zie je wat een mooi fietspad dit is? Echt uniek om zo dicht langs het strand te kunnen fietsen.


Achter ons de donkere lucht die langzaam dichterbij kwam.


Het schouwspel boven de zee was fantastisch.


Kijk mee....





De meest fantastische hoge sprongen werden gemaakt en hoge snelheden gehaald. 






Er was ook nog een beach-volleybaltoernooi, maar met de zandstorm hadden ze niet echt ideaal weer.



In de verte de Maasvlakte.
De surfers surften nog lekker verder en wij fietsten met de wind in de rug terug.




20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie actie foto's heb je gemaakt!
    Het waaide idd erg hard vandaag, ook wij zijn op de fiets gestapt en lekker uitgewaaid.

    Ik wens je een hele fijne nieuwe week toe ☼
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bof je toch dat je zo dicht bij het strand woont! Dat lijkt me heerlijk, zelfs met windkracht 6 ;)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Wat heb je schitterende foto's gemaakt zeg! Vooral die foto's van die surfers in actie vind ik zo mooi! Dat opspattende water...schitterend!
    Wij wonen ook dicht bij strand en zee, en dat is toch wel lekker hoor.
    fijne week, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig zeg zo'n fietspad aan zee met uitzicht op die kitesurfers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig uitzicht over het strand en kite-surfer!
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die foto's. Een goed bestede zondagmiddag!

    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi gezicht is dat toch! Al die kite surfers. Bij ons aan de IJsselmeerkust zie je ze ook veel. Jongste dochter heeft laatst 2 proeflessen gehad en die vond het toch gaaf om te doen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En bedankt voor de vogelvlucht, LEUK!!!!!
    Fijne laatste week....
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke post....die zie je niet elke dag voorbij komen....de laatste foto is de ECT.....het werkterrein van mijn Wimmie....leuk om dit zo te zien!!!!
    Alvast een fijne week & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gewoon een gaaf gezicht! Het lijkt me zeker heerlijk om daar te fietsen. Een leuke post!
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat een drukte! Mooie plaatjes heb je gemaakt hoor! Echt stoer die surfers..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo dichtbij langs het strand fietsen.

    Het was wel een drukte van jewelste met de ..... surfers, die hebben natuurlijk genoten van de windkracht.

    Je hebt er prachtige foto's van gemaakt.

    Hele fijne week!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt!
    En wat was het een sportieve drukte op het strand.
    Heerlijk dat je nu zo dicht langs het strand kunt fietsen.
    Vanwege de wind kon ik ook niet goed op mijn balkon zitten, ik werd er afgewaaid. Dus ik ben maar aan de wandel gegaan.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jasmijn krijgt deze week haar eerste les...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. waaw! als dat geen spektakel is. lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda,
    Dat fietsen zal me worst zijn zeg ik eerlijk, maar jeetjes,wat ben ik onder de indruk van je foto´s... Die zijn toch echt helemaal geweldig. Ik kijk mijn ogen uit bij je...
    Jij hoeft echt niet verder met een cursus hoor, je hebt het al helemaal in je vingers. Prachtig vind ik ze... echt waar....
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als ik dit zie, dan vind ik het altijd jammer dat ik niet in de buurt van het strand woon.
    Prachtige foto's.....

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto's weer...daar zou ik ook wel eens willen fietsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige foto's heb je gemaakt Jolanda! Vooral die van die kitesurfers vind ik erg mooi!

    Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie reportage heb je ervan gemaakt, vol van actie!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...