dinsdag 28 augustus 2012

Droge thee!


Al een hele tijd geleden hadden we van Madelief weer de uitnodiging gekregen voor een high-tea in haar tuin, na de geslaagde versie van vorig jaar. Vorige week zondag, toen de mussen dood van het dak vielen, was de bedoeling....dat zagen we allemaal niet zo zitten en na druk heen en weer gemail bleek iedereen de week later ook te kunnen! Helaas werkte het weer afgelopen zondag ook niet mee...regen, grijze wolken en nog geen 20 graden, ook niet echt gezellig high-tea weer of je moet het leuk vinden om onder een paraplu en met je kaplaarzen aan een kopje thee te drinken.
Lia, van House of Seasons, bracht de verlossing: dan doen we het toch gewoon in de winkel! En dit was het gevolg.


De (laatste) bloemen zijn uit mijn tuin...de zoete hapjes van Madelief.....de sandwiches hebben Lia en ik klaargemaakt... 



En deze heerlijke taart is gebakken door Madelief. Iets met noten en koffie en lekker!!!!!!




De zon schijnt zelfs even door de ramen.


De tafeltjes, aankleding en het mooie servies is natuurlijk allemaal van House of Seasons...even afgewassen, de prijsjes eraf en hup op tafel!


Oud en nieuw, het ziet er toch fantastisch uit!


Volgens mij staat alles klaar....



Nog even wat laatste foto's en dan is het half 3 en stappen Riet, Ingrid, Saskia, Fleur en haar vriendin Anita binnen.


En worden de kopjes thee ingeschonken.....


Het was een 'heerlijke' middag, volgend jaar hopelijk weer in de tuin van Madelief  maar anders weer droog in House of Seasons!



26 opmerkingen:

  1. Het water loopt mij uit de mond bij het weerzien van de walnotentaart, ik vond hem verrukkelijk! Jullie hebben alledrie gezorgd voor een heerlijke middag, ik kijk er met heel veel plezier op terug!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet het er allemaal leuk aangekleed en met veel lekkers erbij goed eruit.
    fijn dat jullie zo hebben genoten,
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke middag hebben jullie gehad!
    Wat een mooie aankleding!
    Je hebt er fantastische foto's van gemaakt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O geweldig! Wat een oplossing om de winkel te gebruiken. Het ziet er zeer gezellig, mooi en lekker uit. Jullie hebben genoten, dat is wel te zien. Super! Maar wie is nu wie? Madelief kennen we inmiddels;-)

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk om een high tea te houden in zo'n leuke winkel met zulke heerlijke lekkernijen en prachtig servies én dan ook nog leuke blogdames, geweldig!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg !!!...en alles ziet er goed uit hoor......liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het weer wou duidelijk roet in het eten gooien maar dat kreeg jullie niet klein! Goed zo! Ziet er fantastisch uit! En al dat mooie servies......!!!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet alles er mooi en smakelijk uit.
    En zo mooi gefotografeerd.
    Is weer eens iets anders,in een winkel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig en lekker mmmmmmmm. Ben dol op een high tea en heb er diverse gehouden ook :) Leuke foto's en die taart!!!!!!!
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,

    Wat een super leuke post is het geworden!!! Het was ook een hele gezellige middag. Ik kijk er met veel plezier op terug. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n lange tea party gehad. Ik wens jou en je man en Lia en haar man vanavond veel plezier toe. Ik ben ontzettend benieuwd waar neerstrijken.

    Zou ik de foto waar ik op sta mogen gebruiken? Ik vind hem erg leuk geworden!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk en goed verzorgd. Je hebt mooie foto's gemaakt wat een heerlijke sfeer!
    Nog een fijne week groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh..heerlijk!
    Wil je het recept een keertje op je blog plaatsen van die TAART!!!
    Lijkt me heerlijk!
    Lieve groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En nu zie ik net pas jouw post!!! Ik was al even bij Ingrid en Madelief, ik zit helemaal nategenieten.....
    Wat is het een mooi verslag van een heerlijke middag!
    We zijn een prima team en een leuk stel blogsterren bij elkaar!
    Dit zijn van die bijzondere momenten, alles klopt en iedereen geniet!
    Dankje voor je mooie post en nu op naar ons volgende fotomomentje!!!!!!!!!!!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Had het postje net gezien bij Lia ;-)
    Leuk te zien dat jullie samen zo genoten hebben.
    Prachtige foto's!!
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi, Jolanda! Just found your cute blog via our dear Madelief! This tea party looks absolutely charming and yummy as well. And I do love this tablecloths :o)
    Have a lovely day
    lot of love from Russia
    Natasha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke foto's Jolanda , het hele feest beleef ik weer opnieuw. Het was zo gezellig en alles zo lekker.
    Jij. Madelief en Lia nogmaals bedankt.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt genieten! de gezelligheid straalt ervan af!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I came from Madelief's to enjoy more photos of your lovely afternoon together.Everything looks so pretty!

    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er geweldig uit,dat was vast genieten zo met zijn allen en ja de winkel is super! en ik vind Madelief een knappe vrouw,zo gaaf gekleed,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jolanda,
    Wat geweldig, zo´n High Tea in Lia´s prachtige winkel. Wat zullen jullie genoten hebben. Ik zag ook bij Ingrid en bij Madelief al die fantastische foto´s voorbijkomen. Super leuk initiatief van Madelief en wat geweldig van Lia om haar winkel beschikbaar te stellen....
    Fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda,

    Ik lees net je berichtje. Het kopje heb ik uiteindelijk toch maar niet meegenomen. Eigenlijk heb ik al meer dan genoeg in mijn kast staan :-)! De laatste foto is bij mij favoriet. Ik ben niet echt fotogeniek, maar deze vind ik toch wel heel leuk. Wanneer je die naar mij toe zou willen sturen, heel graag!! Ik heb ook nog een erg leuke foto van jou. Die heb ik niet op mijn blog geplaatst, maar ik zal hem je retour sturen.

    Veel plezier morgen & fijne avond!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou de foto's spreken voor zich, een en al gezelligheid en al de lekkere dingen.....
    Echt leuk, en dat het regende maakte dus niets it.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh.wat ziet het er prachtig verzorgd uit !!!!Een hele mooie ambiance met prachtige servies en vele heerlijkheden zie ik hier bij jou voorbij komen....Die rode stippenjurkje die jij daar draagt heb ik precies dezelfde in het zwart....Grappig toch....Leuk hoor om dit met je blogvriendinnen te ondernemen dan krijgt het bloggen toch meer een gezicht....Ik heb er ook van genoten van je prachtige fotosessie...nog een fijn weekend...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a wonderful day! And you showed us pretty details.
    Groetjes from Austria, Traude
    ☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik had al iets gelezen bij Ingrid ;-)
    Wat een gezelligheid daar in de winkel van Lia !!!
    Héérlijk dat jullie zo hebben genoten.
    Maarre ook ik ben wel nieuwsgierig: wie is nu wie ?!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...