dinsdag 7 augustus 2012

Give away, surprise, cadeautje!!!!

Niets is zo leuk als boodschappen doen in een ander land, zeker in Frankrijk.
Kijkend  tussen de tijdschriften viel m'n oog op dit mooie woonblad  'Maison Romantique' en het leek me een leuke give away om jullie te bedanken voor ruim 2 1/2 jaar volgen en meelezen. 
Ruim 350 volgers en nog veel meer lezers komen hier regelmatig een kijkje nemen en nemen de moeite om te reageren op mijn posten over de dingen die ik leuk vind, en dat maakt het bloggen zo ontzettend leuk.



Tot mijn 'schrik' zag ik dat Ingrid van Home & Lifestyle hetzelfde idee had gehad terwijl ze op vakantie was! 
Maar omdat het zo'n prachtig blad is heb ik besloten de give-away toch door te laten gaan, en hebben jullie dus 2 x een kans om dit mooie Franse woonblad te winnen.

Wil je kans maken: laat dan een reactie achter onder een van m'n Frankrijkposten in augustus, natuurlijk ben je volgster  anders gauw even worden) of lezer (stuur dan een mailtje als je mee wilt doen), en plaats een give-away linkje op je blog!
De laatste dag van augustus maak ik de winnaar bekend.

Natuurlijk ook voor de buitenlandse volgers.....


33 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give-away Jolanda. Ben ook erg benieuwd naar je komende posten. Ik ga vanavond je give-away op mijn blog zetten.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan kom ik deze week ook nog met een tijdschrift give away...leuk toch !!!..wij houden van lezen ...het lijkt me een geweldig blad !!...ik doe graag mee....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super,ik doe graag mee.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee! Het blad ziet er begerenswaardig uit. Ik wil dus wel meedoen. Bij deze. Kom ik toch nog in Franse sferen ondanks dat ik dit jaar niet op vakantie was in Frankrijk.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuk, ik doe graag mee!!!! Zal ook een linkje op mijn blog zetten.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me een prachtig blad en ik ben gek op woonbladen. Dus ik doe graag mee en zet een linkje op mijn blog.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat is wel een prachtig blad,ik heb er een paar uit Frankrijk,ik verzamel namelijk buitenlandse woonbladen,ik doe niet mee,maar lief dat iedereen eem kans krijgt om zo`n mooi blad in zijn bezit te krijgen,fijne week,lieve groet Musje.Nu ga ik naar je posten kijken,want vind Frankrijk super.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuk! ik ben gek op woonbladen en doe dan ook heel graag mee! ik ga meteen een linkje op mijn blog plaatsen.

    fijne dag!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. .....Vertel mij wat....zet mij in de ochtend maar af bij een grote supermarkt of op locale markt tijdens vakantie's en je hebt de hele dag geen kind meer aan me....,neem graag boodschapjes mee uit het buitenland of handige gebruiksvoorwerpen die in NL vaak niet te koop zijn of hartstikke duur.
    Meestal zitten we in accommodatie/hotel waar geen eigen kookgelegenheid is,
    nou is een van de vakantie geneugten om een leuk restaurantje te zoeken, het liefste daar waar veel locals zitten want mijn ervaring is toch wel dat daar het lekkerste gekookt wordt met locale producten vers uit zee gevangen en van het land geoogst,of zoals we in Frankrijk ons 's avonds laten verwennen door de kookkunsten van gastvrouw in Chambres et Table d'Hôtes.
    Of ergens het echte binnenland inrijden, binnenstappen op iets wat op eetlokaal of taverne lijkt,geen menukaart....maar meegenomen worden naar de keuken waar oma,moeder en dochter achter het fornuis staan en je in de potten en pannen laat kijken met veel woorden en gebaren waar ik er niet een van versta....maar ik vertrouw op mijn ogen en neus......en wijs gewoon aan wat ik graag op tafel wil zien komen,intussen schenk ik nog 'n lekker wijntje uit de fles die de eigenaar op tafel zet en die dan meestal ook nog van eigen brouwsel komt en recht uit de donkere kelder.

    Maar jij gaat iemand blij maken met een leuk magazine zo te zien aan de foto's.
    Hoef het aan mijn trouwe volgers denk ik niet telkens uit te leggen dat ik graag zie dat een ander de gelukkige winnaar wordt.

    Voor jou Jolanda zet ik natuurlijk wel met liefde en plezier een linkje in mijn sidebar.

    Succes en verder nog fijne vakantie dagen!!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda.

    Ben net volger van je blog geworden.
    Wil ook graag meedoen met je Give away.
    Zet gelijk een link op mijn blog.
    Leuke blog heb je.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze boffen hier maar, twee keer kans maken op een mooi woonblad...bij jou en bij mij! Ik doe niet mee aan je give away al vind ik het wel een grappig idee dat ik mijn blad voor de winnaar op de post doe, terwijl ik hetzelfde blad via de postbode via jou weer terug krijg ;)!

    Veel succes!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zei ik het bij Ingrid al...normaal doe ik niet mee met een give-away, maar dan moeten jullie geen magazine's gaan weggeven, dan kan ik me niet beheersen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke give away. En ik doe dan ook graag mee.
    Fijne dag en groetjs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie Give Away,maar ik doe niet zo snel mee aan Give Away's en ik gun
    het graag een ander.
    Maar mooi is de woonmagazine wel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, nu heb ik 2 kansen op dit blad wat me heel erg toelacht........
    Ik doe ook mee aan jouw Give Away en hoop op een stukje vakantie!
    En aangezien ik ondertussen heel goed ben in linkjes, ga ik dat nu meteeen doen!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe heel graag mee met je geweldige give away.
    (Link staat op www.sensemaison.blogspot.com)
    Een lieve groet,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda,
    Nou zeg, zeker doe ik mee, maak ik dus dubbele kansen om dat mooie tijdschrift te winnen, bij jou en bij Ingrid. Want je weet maar nooit...
    Ik heb al een linkje op mijn blog gezet, enne reageren... doe ik bijna altijd dus de komende augustus zeker ook wel...
    Ik wens je een heel fijne rest van de week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alleen maar hartstikke leuk toch hebben we 2x kans op dit mooie tijdschrift, ik vind het echt een leuk idee.
    Linkje staat al op mijn blog hoor!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och ik doe heel graag mee uiteraard! Ik ben je 360e volger en zet een link op mijn blog. Kom gerust even langs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi blad heb je uitgekozen! Het is altijd heerlijk om in een ander land, ook al is het net over de grens, te kunnen winkelen. Net even iets anders te kunnen scoren is zoooo leuk!
    Ik volg je al, ik reageer, maar ik heb zelf geen blog dus ik kan geen link plaatsen...

    Maar ik blijf je volgen want ik vind je foto's super!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee! Ik zit even een linkje op m'n blog (staat ook een give-away op tot 20 augustus)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Via via kom ik op je blog terecht......meteen volger geworden natuurlijk!
    En toen zag ik dat je ook nog een give-away hebt dus wil grrag mee doen.
    Zal ook een link op mijn blog plaatsen!
    Fijn weekend, groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wel hoe graag ik mee doe weet je inmiddels al.;-)
    Wat een supermooi blad!
    Het linkje is geplaatst nu maar duimen!
    Een mooi weekend.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bij Home & Lifestyle doe ik ook mee, maar om meer kans te maken op dit zo leuk ogende blad doe ik hier ook mee. Ik zal snel een linkje plaatsen en hoop dat ik win.

    Fijne zondag,

    Liefs Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoihoi,,

    Wat een leuke give away! (:
    Ik doe graag mee!
    Ben gelijk volger van je geworden, en ik zal de link even op mijn net bestaande blog plaatsen!

    Groetenz Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Graag doe ik ook mee met je give away want het blad ziet er erg mooi uit en ik ben weg van (woon)tijdschriften. Ik ben volgster van je blog maar zelf heb ik geen geen blog dus een link plaatsen kan ik niet.

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee met je give away. Woontijdschriften zijn altijd leuk. Heerlijk om weer ideetjes op te doen. Ik ga een linkje op mijn blog zetten.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een leuke give away, van blog naar blog gehupt en ik kwam bij jou uit :-), je nieuwste volger...mooie site! en ik doe gezellig mee voor dit hele mooie blad!!
    lieve groet jenneke
    enne mocht je zin hebben in een give away van mij, die staat er nu ook.
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Al weer zo'n leuk tijdschrift! ik heb bij Ingrid ook al mee gedaan, en ik denk dat ik hier ook nog maar een gokje waag, wie niet waagt wie niet wint toch? :-).

    Ik volgde je al, ik zal nog even een link op mijn blog zetten, en dan maar duimen :-).

    Groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O kan ik nog meedoen ?
    Leuke give-away
    Gr amy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk nog een kans. Ik doe graag mee. Lijkt me prachtig.
    Fijne dag nog, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...