donderdag 30 augustus 2012

Oud Wit in Dordrecht



In mijn zomervakantie ging ik een dagje naar Dordrecht. Hier vandaan is dat niet zover en ik ging er op een speciale manier heen, maar daarover meer in een volgende post. Ik ging om 2 redenen naar Dordrecht en 1 was Oud Wit.



Op de blog 24Homes had ik er al over gelezen en vooral mooie foto's gezien, dus het leek mij natuurlijk erg leuk om een eens kijkje te nemen en een superplek om te fotograferen. De etalage belooft al veel goeds.....


En ook binnen zag het er fantastisch uit. Na een rondje gelopen te hebben stelde ik me voor aan de eigenaresse achter de toonbank en vertelde hoe ik bij Oud Wit terecht was gekomen. Op mijn vraag of ik wat foto's mocht maken voor mijn blog reageerde ze enthousiast en dus kon ik aan de slag!







Prachte tafels, kasten en alles even mooi gestyld.











En een kijkje in de kast.



 

Niks teveel gezegd toch? En dit was nog maar het voorste gedeelte van de winkel...
Deel 2 volgt en dan  lopen we door naar achteren
Meer info over deze mooie winkel die wordt gerund door een moeder en dochter vind je op hun website.
Vanavond zijn wij ook in witte sferen, alleen op een hele andere manier .......




26 opmerkingen:

  1. Wat een mooie winkel zeg, ik zie alleen maar mooie spullen! Een winkel die wel de nodige reclame via je blog verdient! Jammer dat het hier niet in de buurt is, anders wist ik het wel!

    En veel plezier vanavond in het wit ;)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's weer Jolanda, en wat hebben ze een leuke dingen. Toevallig word mijn hele huis momenteel geschilderd en kan ik nog wel wat leuke dingen gebruiken. Dus wie weet ga ik snel eens richting Dordrecht. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig,wat een leuke winkel. Ik heb zitten snoepen van je foto's en ik kijk uit naar je volgende post.

    Een mooie witte avond.
    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een wit diner zoals vorig jaar?
    Ben benieuwd naar de locatie, veel plezier.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahahah mijn portomonee kan het niet meer bijhouden,ja deze winkel gaat zeker te weten op mijn lijstje,pff haal ik dat allemaal wel in deit leven,ik heb zo`n lange lijst.echt een gave winkel,zag al meerdere spulletjes voorbij komen,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom wel eens in Dort, maar in deze prachtige winkel ben ik nog nooit geweest.
    Mooie foto's heb je er van gemaakt, krijg een gevoel van WIL IK WIL IK!!
    Kan bijna niet wachten op je volgende post.
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave winkel, dat wordt binnenkort richting Dordrecht.
    Ik heb het geluk om om de hoek bij de brocante winkel Vroeger & Toen in Nieuwerbrug te wonen. Ook erg vervelend ;)
    Groetjes, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie winkel zeg echt heel leuk kan me voorstellen dat je daar naar toe wilde. Niet dat het me iets aangaat maar kon je je inhouden met zoveel moois.
    Ben een poosje weggeweest op vakantie dus heb het een en ander gemist ga niet alle oude posten lezen maar begin gewoon weer met langs komen.
    Een fijne avond, en alvast een goed weekend gewenst.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige mooie winkel. En dan komt er nog een heel stuk. Ik heb gezien dat er ook een webwinkel komt, leuk!
    Ik ben heel benieuwd naar het vervolg....enne....ook naar de andere reden.
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke post.
    Ik was al van plan om een keertje naar Dordrecht te gaan, maar nu ik dit zie moet ik maar snel tijd maken.
    Dank voor de leuke foto's.

    vriendelijke groet,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh,wat mooi zeg !!!ik zie hier prachtige spulletjes voorbij gaan.ik kan mij goed voorstellen dat jij hier ook even naar toe bent gegaan.
    IK las op hun site dat ze binnenkort met een webwinkel beginnen en ze zitten nu al onder mijn favorietenknop.Ben benieuwd naar de volgende foto's.
    lieve groet.ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MOOIE SFEER PLAATJES EN LEUKE WINKEL!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt me echt een leuke winkel ....ga er eens een kijkje nemen...en dan gelijk even bij Lia langs natuurlijk...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toch maar eens voor andere zaken naar Dordt, ik kom er nu om kleding met de boys te kopen..
    Maar ik denk dat ik dat maar een keer zonder boys ga,als ik dit leuke winkeltje opzoek!
    Groetjes Hannie
    PS. je maakt het wel spannend hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jolanda,
    Wat een mooie winkel en de styling is zo goed, ik zou hier door te brengen vele happy hours.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooie winkel,met hele leuke spulletjes.
    Daar ben je niet zomaar snel weer weg,denk ik.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi zeg! Daar ga ik zeker eens een keer een kijkje nemen als ik weer in NL ben. Leuke blog. Groetjes uit Frankrijk, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel, Jolanda, voor deze mooie post! En dames, wat een superfijne reacties! Daar worden wij dames van Oud Wit heel blij van!


    Hopelijk tot ziens?
    Jacqueline & Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dat ziet er idd prachtig uit...daar kun je wel even vertoeven
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a sweet shop you share with us all....your blog is so delightful. I just popped over from Madelief's tea party which was simply stunning! What fun you must of had! Hope your weekend is just as amazing. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie foto's heb je gemaakt, het lijkt me een erg leuke winkel, bedankt voor de tip, mocht ik nog eens die kant op gaan....(ga vast maar eens even kijken op de website :-)).

    Groetjes, fijn weekend,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo leuk... wat een prachtige winkel! Dat is aan jou wel besteed, super foto's.
    Fijn weekend, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik had het ook gelezen bij 24homes en wil er ook nog graag een keer heen, vooral als ik dit ook nog zo lees !

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wát een prachtige winkel.
    Het staat genoteerd maar wéér zo'n eind uit de richting ;-)
    Dat wordt een weekendje-weg of zoiets haha
    Mooie foto's en terecht staat deze winkel in de pictures !!!
    Wens je een hele fijne en zonnige zondag.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jolanda,

    Wat een prachtige winkel is het. Ik kom regelmatig in Dordrecht, maar Oud Wit ben ik nog niet tegengekomen. Ik zag zojuist de foto's of Lia's blog van het witte diner. Wat ontzettend jammer dat jullie zo'n pech hebben gehad met het weer.

    Je vroeg of de foto's van de tuin van nu zijn. Ik heb ze afgelopen woensdag gemaakt. Toen ben ik even naar de tuin geweest om de kas water te geven en wat bloemen voor in huis te plukken. Ik denk dat het zo'n beetje de laatste bloemen die in bloei staan, alhoewel ik ook nog Sweet Pea's en rozen in knop heb! Soms duurt de nazomer langer dan je denkt.

    Een fijne zondag!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ontzettend mooi gefotografeerd, Jolanda! Leuk dat je daar langs bent geweest :) Liefs, Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...