vrijdag 7 september 2012

Augustus in augustus


Ik was niet alleen bij Oud Wit geweest toen ik in Dordrecht was, mijn 2e doel was Villa Augustus. Al eerder liep ik hier rond en ik vind het zo'n bijzondere plek!
Het restaurant, winkeltje en het hotel, allemaal bijzonder origineel ingericht en omringt door prachtige tuinen.
Ik heb heeeel veel foto's gemaakt, dus ik maak er een paar posten van. Helaas was het een bewolkte dag en ging het zelfs miezeren. Toch heb ik genoten! Geniet maar mee, ik ging door de achteringang naar binnen en waande me even in een Franse kasteeltuin....







 





Vanuit de 'kasteeltuin' lopen we om de watertoren heen en over dit terras. Gelukkig was het geen mooi weer en waren de stoeltjes leeg....


  






Op de achtergrond 1 van de 2 kassen...in een volgende post gaan we naar de groentetuin, want veel groente en kruiden worden door Villa Augustus zelf verbouwd.
Mooi weekend allemaal.



10 opmerkingen:

  1. Dit ziet er prachtig uit Jolanda, een reden te meer om eens naar Dordrecht te gaan!

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een bijzondere plek. vaak heb je gewoon geen weet van hoe mooi nederland eigenlijk is en dat er zoveel mooie plekjes nog ontdekt kunnen worden. echt prachtig..ik geniet ervan
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post met prachtige foto's Jolanda.
    Een mooie locatie.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dit eventjes mooi.
    Het lijkt inderdaad Frankrijk wel.
    Zo zie je maar weer,dat ons landje ook wonderschoon is.
    En fijn,dat we zo mogen meegenieten.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Wat is het daar toch mooi. Ik ben er nog nooit geweest, maar telkens als ik er in een blog over lees wil ik er gelijk ook naar toe...
    Ha, dat is dan het voordeel van slechter weer, geen mensen op je foto´s... Op deze manier is het zeker veel mooier om foto´s te maken van terrassen en hun stoeltjes...
    Ik heb wederom genoten en kijk nu al uit naar je volgende post hierover...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent me voor! Ik was een poosje terug ook in Dordrecht. Ook bij villa Augustus en ook bij Oud Wit en óók heb ik foto's gemaakt voor op mijn blog. Superleuk is Villa Augustus hè? En Oud Wit is een mooie winkel. Binnenkort volgen mijn foto's. 't Zijn ongeveer dezelfde maar niet zo mooi als die van jou..
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie tuin en terras. Doet inderdaad heel frans aan.
    Je hebt er prachtige foto's van gemaakt, mooi om naar te kijken.
    Wel leuk dat je zonder mensen lekker foto's kon maken.
    Zie uit naar je volgende post!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Villa augustus is geweldig ....wij komen er graag !!...liefs fijn weekend...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, soms kan minder weer mooie foto's opleveren, zoals van de stoeltjes. Mooi die mix van stoeltjes trouwens. Wat een bijzondere en mooie plek is Villa Augustus toch. Dank je dat je ons ervan laat meegenieten.
    Groetjes en fijn weekend,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi allemaal Yolanda,dat was genieten denk ik!heel fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...