zondag 30 september 2012

Een vogelvlucht door september.


Inderdaad weer een vogelvlucht door afgelopen maand.
Zoals jullie in mijn vorige post lazen, een bijzondere maand. Dank voor jullie lieve reacties. Het blijft een lastige keuze of ik dit soort berichten wel of niet op m'n blog plaats. Maar het gaat deze periode zo deel uit maken van ons leven, dat het niet meer dan logisch is voor mijn gevoel.

Toen ik de collage maakte zag ik dat er een aantal foto's bij stonden die ik jullie nog niet had laten zien, door tijdgebrek de laatste weken. Dus even een inhaalslag komende week:)

Wil je ook een vogelvlucht plaatsen? Laat het me even weten, dan kom ik bij je langs!



7 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het goed is dat je het gedeeld hebt hoor, ik denk dat je vanaf hier zo af en toe ook best een steuntje in de rug kunt gebruiken, al hoop ik uiteraard dat je vader zich goed gaat herstellen.

    De maand september is wat mij betreft omgevlogen, je hebt er een mooie collage van gemaakt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie collage gemaakt, Jolanda. Deze maand is snel omgegaan. Mijn overzicht komt ook een dezer dagen. De 9e al weer.
    Ik wens je heel veel sterkte en moed met je vader. Het zal geen gemakkelijke tijd zijn.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een erg mooie collage.
    En ja,soms mag je rustig vertellen,wat je meemaakt.
    Het beheerst immers je leven op dit moment.
    Sterkte,hoor.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ten eerste sterkte met je vader zal wel zwaar worden maar misschien helpt het bloggen je soms .

    mooie collage hoor leuk om dat zo te laten zien .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst wil ik jou en je familie sterkte wensen naar aanleiding van je vorige post! Je collage is weer prachtig, ben benieuwd naar de komende posten...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie collage!! Ja, soms heb je van die moeilijke tijden in het leven.
    Ik wens je heel veel sterkte.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is goed om ook dit soort dingen te kunnen en mogen delen.
    Prachtige collage van de maand september. En dan ineens is het al oktober ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...