woensdag 19 september 2012

Kleur en fleur op woensdag


Ik hou ervan om een kleurtje toe te voegen in huis....


De basis is licht en neutraal.... 


Altijd met wat aquagroen-blauwe accenten.....


En soms een toefje roze.....


Zoals deze hortensia's uit de tuin!


Op miezerige dagen die weer komen gaan, is het heerlijk om even terug te kijken naar de kleur en fleur van de laatste maanden. 




De kaarsjes kunnen weer aan en het steentje in de vorm van een hartje nam ik mee van het strand van I'le de Re.


Voor meer fleur en kleur, ga even langs bij Veronique van "een sneller kloppend hart"!



20 opmerkingen:

  1. Leuk zo alles bij elkaar!!

    Fijne dag,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kleurencombi zo met die roze "toefjes"

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ziet er heerlijk fleurig uit en met dit weer kun je dat wel gebruiken toch .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo zeg! deze springen eruit! Mooi gedaan hoor wat een prachtige rustige lichte kamer heb je!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Jolanda! Ik vind een beetje kleur in huis ook altijd mooi. Dat kleurtje aqua is ook prachtig. Op een een of andere manier lijkt het ook wel een beetje in, want in brocante winkeltjes zie je op dit moment ook van die prachtige oude aqua flesjes.
    De combinatie met de hortensia is ook heel mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, en wat hebben jullie een prachtige kamer zeg !!!!....ik vind die schouw super met die spiegel en kroonluchter zo bij elkaar,...Hele mooi kleurtjes zo bij elkaar.

    Lieve groet.Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel erg mooi,Jolanda.
    Een vleugje kleur in huis doet wonderen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gister een les van photoshopping achter de rug. En jouw foto's en setting ziet er geweldig uit !
    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een sfeervol geheel Jolanda! Zelf heb ik weinig kleur in huis, maar bij anderen kan ik daar altijd erg van genieten!

    Een fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk hoor!!!..liefs Ria...♥.♥.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er gezellig uit! En ook zo netjes! Ik wilde maar dat mijn huis er altijd zo keurig opgeruimd uitzag.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi sfeertje op de tafel Jolanda.....hier ook altijd kleur in huis!!!!fijne avond nog.....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben aan het bloggen in vogelvlucht maar er is geen beginnen meer aan om bij alle leuke blogs bij te lezen, ben te druk geweest de laatste weken,ik ga dus nu maar aan de chocola......
    Ga je zondag ook naar de Swan?
    Nogmaals, ik denk aan je!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Jolanda,
    Wat kleurt dat aqua-blauw prachtig met dat roze van de hortensia. Super leuk zo...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het doet gewoon lekker een beetje zomers aan! Ik kan nog moeilijk wennen aan het herfstweer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. bam, mooi zo roos accent,maakt het special,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Momenteel heb ik hele rustig en sobere tinten in huis.
    Als ik dit zie vind ik dit toch ook wel erg vrolijk en gezellig.
    Zo houd je dat zomergevoel wat langer vast :-)
    Wát is het netjes en opgeruimd bij Jolanda THUIS hihi
    Wens je een heel fijn weekend !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...